Hakutulokset

  1. A

    Kiukkuketju

    V--utti viime elokuussa, kun oltiin sukulaistytön häissä, joissa morsiamen äidin puhe sisälsi sanat "... KUN saatte lapsia". Me oltiin yritetty siinä vaiheessa melkein 2 vuotta ja teki mieli kirkua, ettei niitä välttämättä ihan niin vain saa. Edellispäivänä luin Facebookista, että tällä...
  2. A

    Sekundäärilapsettomat

    Hei pitkästä aikaa minunkin puolestani! Kuten viimeksi kirjoittelinkin, niin olen yrittänyt ottaa etäisyyttä tähän lapsettomuusasiaan, ja mielestäni onnistunutkin. Mieliala on kohentunut ja olen pitkästä aikaa aidosti iloinnut tuosta meidän ainokaisestamme. Mulle piti tehdä tässä kierrossa...
  3. A

    Sekundäärilapsettomat

    Torvet on tänään tutkittu ja auki ovat. Eli ei piillyt niissäkään syytä tähän yli 2 vuoden yrittämiseen. Tutkimus oli kyllä sikäli erikoinen, että vasenta munasarjaa etittiin varmaan vartti. Ei meinannu löytyä ja lopultakaan sen puolen johdinta ei oikeastaan näkyny. Mutta koska koko homma ei...
  4. A

    Sekundäärilapsettomat

    Ette kyllä usko tätä!! Mä kävin psykologilla, kun syksyllä työterveyslääkäri totesi, että olen vähintään lievästi masentunut, ja sain sitten työterveyden kautta lähetteen 3 psykologikäyntiin. No, kävin siellä sitten edellisiltana ja käytiin läpi pääasiassa näitä lapsettomuusjuttuja. Huomasin...
  5. A

    Sekundäärilapsettomat

    Jei, KP1 oli eilen! Tänään suuntaan apteekkiin hakemaan Gonal-kynän ja taas alkaa piikitys. Viime hetkeen asti kyllä pyörittelin mielessä, että jos ei alkaiskaan. En tiedä, jotenkin on usko mennyt tähän yrittämiseen. Ja stressaan jo nyt sitä, että miten ihmeessä minä, ja varsinkin mieheni...
  6. A

    Sekundäärilapsettomat

    Jei, KP1 oli eilen! Tänään suuntaan apteekkiin hakemaan Gonal-kynän ja taas alkaa piikitys. Viime hetkeen asti kyllä pyörittelin mielessä, että jos ei alkaiskaan. En tiedä, jotenkin on usko mennyt tähän yrittämiseen. Ja stressaan jo nyt sitä, että miten ihmeessä minä, ja varsinkin mieheni...
  7. A

    Sekundäärilapsettomat

    EI-I! Ei voi olla totta. :'( Olen niin suruissani puolestasi Merkku! :hug: :hug:
  8. A

    Sekundäärilapsettomat

    Kristiinalle ja Christinalle halaukset. Noi pettymykset on niin syvältä... Mä edelleen odottelen menkkoja alkaviksi, nyt mennään jo kp 33:ssa :( Viime viikolla oli sellaista menkkoja edeltävää turvotusta, mutta nyt sekin tuntuu hiukan jo vähentyneen, mutta silti ei vuotoa näy. Tuskastuttavaa...
  9. A

    Sekundäärilapsettomat

    Hei pitkästä aikaa! Mä olen pysytellyt melkein kuukauden hiljaisena (olen kyllä käynyt silloin tällöin lukemassa), kun olen yrittänyt tietoisesti ottaa vähän etäisyyttä tähän lapsettomuuteen, että masennus helpottaisi/en masentuisi enempää. Siihen etäisyyden ottamiseen pystyy kuitenkin...
  10. A

    Sekundäärilapsettomat

    Kiitos Dreamer tiedosta! Päätin heti, että otan ainakin puheeksi tuon aukiolotutkimuksen seuraavalla käynnillä. Tänään kävin labrassa otattamassa prolaktiini-kokeen. Sekin olis kai pitäny tehdä joskus heti aluksi, mutta tuli ilmi vasta viime käynnillä, kun oma lääkäri oli lomalla ja oli eri...
  11. A

    Sekundäärilapsettomat

    Pakko sanoa, että itsellä on jopa hiukan helpottunut olo, kun kaikki jouluhössötys on takana. Varsinkin anoppi on sellanen höösääjä, että hermot menee. Muuten kyllä tullaan toimeen, mutta nyt kun on itellä pinna kireellä muutenkin, niin en vaan jaksais (niin ja anoppilassa siis vietettiin...
  12. A

    Kiukkuketju

    Mun piti tulla tänne kiukkuamaan siitä, että kroppa on ihan sekasin, tänään KP1, mutta menkat alkoi vasta kaksi päivää negatestin jälkeen, ja testi tehty täsmälleen VL:stä annettuna päivänä eli ei tippaakaan etunojassa. Ja koko päivän vuoto on ollu tosi niukkaa. Päättäis nyt tää kroppa jo mitä...
  13. A

    Sekundäärilapsettomat

    Heh, just kun olin täällä hehkuttanut, että olen rauhallinen, niin sitten rauhallisuus hetkeksi kaikkosi täysin. Nimittäin poikani, joka on nyt pari päivää sairastanut nuhakuumetta, halusi mitata minun lämpöni samalla kun mitattiin häneltä. JA - lukemat oli yli 37C kummastakin korvasta (mikä on...
  14. A

    Sekundäärilapsettomat

    Oihhhh, ONNEA Belle!!!!! Olipa sinulla hyviä uutisia! =) Nyt vaan jatkat pikkuisen kasvattelemista rauhallisin mielin, hän on selvästi sisukas ja päättänyt pitää lujasti kiinni. ON. Mä olen jotenkin käsittämättömän rauhallinen. En mieti enää koko ajan kiertopäiviä ja hoitoa jne. enkä...
  15. A

    Sekundäärilapsettomat

    Voi ei! Bellelle lämpimät halaukset. :hug: Ja vaikka en halua antaa turhaa toivoa, niin sittenkin vielä onnenpotku huomiseen ultraan, jos kuitenkin asukki olisi pitänyt lujaa kiinni...
  16. A

    Liian lyhyt luteaalivaihe / keltarauhashormoni

    Otatteko Luget siis suun kautta? Minulle ne määrättiin Gonal-F-pistosten jälkeen irroituspistoksen jälkeen emättimeen, 2 kpl iltaisin.
  17. A

    Sekundäärilapsettomat

    Tervetuloa mukaan ToistaToivova!
  18. A

    Sekundäärilapsettomat

    ... eli tollasen määritelmän sain eilen työterveyslääkärikäynnillä. Hakeuduin suunnilleen kuukausi sitten työterveyteen, kun koko ajan väsytti. Hb oli loistava (yli 150!), joten sain kinuttua itselleni ihan lääkäriajan. Pyysin kilpirauhaskokeita (vähän niinkuin 2 kärpästä samalla iskulla), mutta...
  19. A

    Sekundäärilapsettomat

    Maarialle lohtuhalit :hug: Hiljaiseksi nuo uutiset aina vetävät, ei niihin osaa mitään sanoa. Melissa ja Shenda tervetuloa mukaan! Itellä alkoi eilen eka kertaa Luget. Rupesin miettimään sitäkin, että aikamoista lääkecocktailia tässä pyörittää, vaikka tiedänkin kyllä , että joillakin...
  20. A

    Sekundäärilapsettomat

    Nostan, kun oltiin tipahdettu jo toka sivulle. Ja tässä samalla voin päivittää ON elikkäs Pregnylin sitten ruttasin vatsanahkaan eilen ja siinä sitten ilmakuplien kanssa kikkaillessani sain ensimmäiset pari tippaa ruiskautettua kylppärin seinille. Mutta suurin osa meni onneks sinne minne...

Yhteistyössä