Sekundäärilapsettomat

Morjens pitkästä aikaa täältäkin!
Tulin vaan omanapasesti ilmottautumaan ja valittamaan :ashamed: Meidän ivf meni persiilleen eli kova verivuoto hyytymineen alkoi 7vrk alkionsiirrosta... eikä siis mitään jossiteltavaa enää ole.
En ole jaksanut ees soittaa sairaalaan kysyäkseni jatkosta (en ees oo saanu tietoa, saatiinko lopulta pakkaseen yhtään alkiota), lähinnä eilinen ja tää päivä on mennyt parkuessa ja itseäni soimatessa, miten olinkaan niin idiootti, että uskoin onnistumiseen :'(
Onneksi tuo mun kultamussukka pitää rutiineissa kiinni ja antaa syyn kattella eteenpäin. Kovasti on tullut sitä pussailtua tänään :heart:
Kaikille ihanaa keväänalkua :wave: ja kuulumisiin.
 
Merkku Ajatuksin mukana tänään ultrassasi :heart: Mulla tänään jo kp30/30 eli viimeistään huomenna pitäis tädin astua tupaan. Vahva yks viiva ilmestyi tänäänkin testiin. Sit myöhemmin (tunnin päästä?) vilkasin uudelleen ja siinä oli haamuista haamuin väritön lisäviiva. Oon siis ymmälläni, oikeastaan eniten peloissani tästä. Onkohan tää nyt sit joku kemiallinen raskaus? Kiinnittyminen oli silloin 1,5vk sitten su, niin kyllä nyt pitäis olla jo vahva toinen viiva. No, ellei täti tuu, niin jatkan testailua. Pelottaa, et jos vahva viivakin päättyy keskenmenoon, niin miten tuollainen heikkoakin heikompi. Noin haaleeta haamua en ole ennen nähnyt, vaikka vaaleita haamuja on ollut ennenkin.

Kristiina :hug: Anna itkun ja raivon tulla silloin kun on sen aika. Uusi toivo tulee sit myöhemmin. Olen käynyt tuon pettymyksen läpi niin monesti... :hug:
 
Kristiina :hug: - Onneksi sinulla on siinä lähellä se tinttalilla, joka väkisinkin kiskoo murheen alhosta ylöspäin. Tiedän, ei nyt helpota ajatus ollenkaan, pettymys on suuri! Tiedän myös sen, että sinä kyllä nouset ja jaksat, kevätauringon alkaessa taas paistaa, ajatella paljon valoisammin. Sitä odotelleessa Sinulle iso :hug:
Tikru
 
Päivää!
Täällä alkoi menkat eli kp1. Maanantaina pitäisi sitten alkaa pistämään Menopuria ja kp10 tienoilla uä. Soitan ja varaan sen ihan kohta.
Eli päästään täälläkin alkaan hoito...
Kamalaa, kun siihen ei usko alun alkaenkaan.. :(
Pitäisi yrittää pitää hyvä ja positiivinen mieli! Onneksi on työt alkamassa ensi vkolla saa muuta ajateltavaa, tosin näiden ultrien yms. sumpliminen on taas oma juttunsa...huoh...

Merkun uutisia odotan täällä jännittyneenä..!? ONNEA! :heart:
 
Kristiinalle ja Christinalle halaukset. Noi pettymykset on niin syvältä...

Mä edelleen odottelen menkkoja alkaviksi, nyt mennään jo kp 33:ssa :( Viime viikolla oli sellaista menkkoja edeltävää turvotusta, mutta nyt sekin tuntuu hiukan jo vähentyneen, mutta silti ei vuotoa näy. Tuskastuttavaa ja turhauttavaa!

Vaikka ei pitäis kai valittaa, kun aloin jo pohtia sellaistakin vaihtoehtoa, että en alakaan piikittää seuraavassa kierrossa. Mutta toisaalta, kun nää kierrot on pitkiä kuin nälkävuodet, niin ei kai sitä voi tahallaan väliinkään jättää. Emmä tiedä. Taidan olla vaan vä-sy-nyt tähän "rääkkiin".

Merkun uutisia odotellen, jos taistelumieliala tästä vaikka nousis.

 
Risukasa Tein torstaina positiivisen raskaustestin, tosin vaalealla viivalla. Kyseessä luomulla alkunsa saanut, joka jo sinänsä on ihme. En vaan osaa vielä iloita, kun takana neljä peräkkäistä keskenmenoa. Jotenkin on sellanen jalat maassa olo ja jatkan vielä testailua, jos vaikka sais tummemman viivan. Toisaalta en kyllä tiedä, helpottaako se yhtään tilannetta. Mitään raskaustuntemuksia ei oo ja se ei kyllä mun tapauksessa lupaa kovin hyvää. No, iltaisin palelee, muttei muuta. Sen kiinnittymiskivunhan tunsin ja siks osasin vähän epäillä ihmeplussaa. Nyt pitäis olla rv 4+3.

Soitin myös lapsettomuusklinikalle ja käytän tukena keltarauhashormoni Crinonea (vastaa lugeja, oon allerginen niiden sisältämälle pähkinälle). Crinonea pitäis käyttää rv8 asti. No, katotaan miten pitkälle pääsen.
 
pahoittelut kristiinalle ja realmerkulle. :hug: :hug: :(

mitäs tänne. ei mitään. ovista odotellen; huomenna tai maanantaina se tulee. olen turhaan tikutellut, vaikka olen tiennyt ettei se ovis tuu ennen kp23!! :headwall: no, onpa ollut aamuisin jotain tekemistä... :kieh: :LOL:

mulla loppuu nyt 4,5kk kestänyt sairasloma! huomenna olen työtön työnhakija. :eek: no, olen hakenut jo työvoimapoliittiseenkoulutukseen, ja TOIVON TODELLAKIN pääseväni sinne! se alkais sit jo 2 viikon päästä... :eek: :p joten ei tässä mikään kiire ole raskautua. :whistle: ;)

 
"SEKUNDAARIT" / Seur. hoito? / Lapsia



Tikru-72...........................icsi.........tyttö06-icsi
risupesä................skopia,ivf.........poika97-luomu
Annis72..........................................poika3/04-clomit
dreamer78.....................................2x6,5v.-ivf, m1-luomu
Kristiina76...................ivf/pas........poika06-pas
cristina...........................ivf............tyttö02-luomu (m1)
Kiin................................pas...........poika12/07-ivf/pas
Hipkukka..................suunnittelu...poika11/07-icsi/pas
Emppu3008..........metut,clomit.....kolmas toiveissa
Tupasvilla......................................toinen toiveissa
Nappula06.............clomit, ivf?.......tyttö11/06-clomit
mymmyryy....................................-99, poika01
Anen.............................4.iui..........tyttö5/07-1.iui
siiri38...........................4.ivf..........-94,-96,-97-luomu


[/url]


realmerkku78................................kolmas toiveissa + 16.1. ?
Tuomenmarja..........1.ivf/3.pas.....poika9/00, poika7/03-clomit +29.1.


 
ONNEA Tuomenmarja! :flower:

Mitä realmerkulle kuuluu? Jätin vielä tuonne plussanneisiin kun aattelin etten "omavaltasesti" siirtele pois ja kai vähän siinäkin toivossa että jos se olikin liian aikasin kuunneltu ja syke vois vielä löytyä.. :ashamed: :heart:

dreamer, työtön täälläkin.. oon menossa johonkin työvoiman palvelukeskukseen ja kai ne sitä kautta mut johki "pakkotyöhön" laittaa :p no, ompa sit jotain muutakin ajateltavaa..paitsi sitte v-uttaa jos sielläkin hehkuu jatkuvasti silmissä joku pallomaha :headwall: :LOL:
 
Olen vietellyt hiljaiseloa, kiitos kuitenkin myötätunnosta kaikille. Eli sykettä ei tosiaan löytynyt ja kontrolliultra on ensi viikon lopussa. Olen heitänyt toiveet sen suhteen, sillä ikinä kontrolliultrissa ei minulta ole vielä sykettä löytynyt. Raskausoireita löytyy ihan hyvin, mutta niin minulla on jokaisessa tuulimunaraskaudessakin löytynyt, joten se ei paljoa kerro.

:wave: Merkku
 
Risupesä Kiitos! En pysty vieläkään uskomaan plussaa, siksi on pakko tehdä joka aamu uusi testi. Tein tänäänkin. Enkä vieläkään saa tummaa viivaa siihen. Selvä viiva, mutta vaalea. Ehkä pitäis lopettaa testailu ja vaan odottaa, mitä tapahtuu. Ei sille vaan mitään voi, että keskenmenot kummittelee taustalla.

Dreamer Onnea ovisjahtiin!
 
^^tuomenmarja: kiitos... sitä tarvitaankin! :kieh: :kieh: :kieh: EI VIELÄKÄÄN PLUSSAA O-tikkuun EIKÄ LÄMMÖISSÄ O-oireita. :headwall: nyt on jo kp23. PÖH.
Mä luulen että tammikuun alussa aloitettu ruokavalion siivous ja urheilun lisääminen sekä viimeaikainen painon lasku on sekoittanut nyt hiukan tätä systeemiä. Tää VHH auttaa kyllä PCO:eek:n, mutta kai muutos on ollut liian suuri ja nyt keho hakee jotain balanssia. tjtn.. Oon kyllä ollut kohta 2 vuotta VHH:lla, joten ei tää oo uutta. Mutta tuossa viime vuoden lopussa tosiaan jäin saikulle, sain mielialalääkkeet, mässäilin, lihosin, stressasin jne... Ja nyt sain otettua itseä niskasta kiinni, joten ei kai se ihme että keho on sekaisin.
Musta tuntuu että se ovis viivästyy vielä enemmän mitä luulinkaan. Vielä ei oo ees kunnon limoja tullut, jotka yleenäs tulee 2-3 pv ennen ovista. Niin - ja onhan tässä ollut kaikenlaista jännittämistä.. Joten ihan luonnollista, että ovis siirtyy. seliseliseli
v*uttaa... sen takia, koska olisin halunnut että se ovis on tänään; oltais voitu miehen kans rakastella rauhassa nyt aamulla ja olis sit simpat ollu valmiina siellä. :ashamed: :$ Huomenna on taas arkiaamu, eikä ehditä mitään.... Ai, miksi pitää ovispäivänä puuhailla? no, kun se on ainoo mitä ei oo viä kokeiltu; varsinkaan silleen että olis ollu 1 vrk välissä. Siis typerästi ajatelen taas laskelmallisesti... :headwall: :kieh: :ashamed: Kai mä lähden tästä kullan kainaloon, ja rakastellaan oviksista välittämättä. ;) :xmas:
hehheee
 

Yhteistyössä