Hakutulokset

  1. A

    Sekundäärilapsettomat

    Voi Kiin, onpa ikäviä uutisia juuri joulun alla. Ei voi muuta sanoa kuin että tsemppiä. Meillä töissä on myös hirveet spekulaatiot alkaako yt:t tai koska ne alkaa ja kuinka montaa koskee. Ei kiva! :( Nuo työ(ttömyys)jututkin menee samaan sarjaan, että pakko ottaa vastaan tuli mitä tuli, ei auta...
  2. A

    Sekundäärilapsettomat

    Voi kuinka kurjaa Cristina! Isot lohtuhalit sinulle :hug:
  3. A

    Paljonko lääkkeet maksaa?

    Maksetut omavastuuosuudet näkee Kelan sivuilta www.kela.fi -> Kun sairastat -> Lääkekorvaukset -> Suuret lääkekulut, josta löytyy linkki asiointipalveluun, jonne voi kirjautua pankkitunnuksilla.
  4. A

    Sekundäärilapsettomat

    Ihanaa, kun tänne uskaltaa kertoa kaikki noi mölöfiiliksetkin kuten itsellä edellispäivänä! Kun tässä asiassa ei vertaistukea ole face-to-face tarjolla, niin tämä virtuaalinen on sitäkin tärkeämpää, ettei pää ihan hajoa näitä mietteitä yksin pyöritellessä. Sisulle oikein paljon onnea, upeaa...
  5. A

    Sekundäärilapsettomat

    Sekavat tunnelmat Mulla on tosi sekavat tunnelmat tällä hetkellä. Piikittelen jotenkin rutiininomaisesti Gonal-F:ää, ikäänkuin se ei mitenkään liittyisi tähän vauvayritykseen. Asiaa kuvastaa hyvin, että mun mies ei edes tiennyt, että pistäminen on taas alkanut! Mutta sunnuntaina juteltiin...
  6. A

    Sekundäärilapsettomat

    Tulin vain kertomaan, että tänä aamuna pyörähti jälleen Gonal-piikitykset käyntiin. Ja pakko kertoa kuinka hyvää palvelua sain siihen liittyen eilen: Olin nimittäin saanut reseptin postissa (lomareissun aiheuttaman välikierron takia) ja vasta eilen heräsin, että se oli jälleen 300IU:ta, joka...
  7. A

    Sekundäärilapsettomat

    Voi Realmerkku, kyllä oot joutunu p**kaan tilanteeseen. Sympatiat meikäläiseltä myös. Pakko vielä kysyä, että tietääkö tuo ystävä sun keskenmenoista ja nykyisestä yrityksestä? Jos meinaan tiesi, ni sitten kyl tulee vielä enempi oksu.
  8. A

    Kiukkuketju

    Minusta tämä keskustelu totaali- vs. sekundäärilapsettomuudesta on ollut tosi hyvä ja pysynyt asiallisena ja molempia puolia ymmärtävänä. Esikoisen tehdessä (joka kyllä kesti vähemmän aikaa ja vaati vähemmän hoitoja kuin nyt kakkostoiveen) muistan kyllä ajatelleeni aivan samoin kuin Haltia nyt...
  9. A

    Sekundäärilapsettomat

    Oh my God, tännehän on tullut plussia vaikka kuinka. ONNEA! Jos ihan 100% rehellisiä ollaan, niin ei ollut ihan paras päivä lukea plussauutisia, koska sain just tänään tietää jälleen yhden työkaverin odottavan kolmattaan. Tuli kyllä sellanen "Epäreiluuuuuuu!!!! |O " -olo - miks jotkut saa...
  10. A

    Sekundäärilapsettomat

    Onpa hauska nähdä, että tänne ketjuun on liittynyt monta uutta ja on ollut vilkasta keskustelua. Ymmärsinkö oikein, että Mymmyryy olet plussannut? Jos näin, niin onnittelut. Cristinalle taas pahoittelut inssin negasta. :hug: Oliko tämä sun toinen piikityskierto? Itselläni meneillään...
  11. A

    Kiukkuketju

    Yksi syy, ettei adoptio ole vaihtoehto on ikä. Mun mies on nyt 51v. ja jotkut kummat säännöt sanoo, että adoptiolapsen ja vanhemman adoptiovanhemman ikäero saa olla max 45 v. Ja minusta ihan realistista ei ole adoptoida enää 7-8 -vuotiasta lasta. Tuo sääntö on minusta niin epäreilu ja...
  12. A

    Sekundäärilapsettomat

    Voi Tuomenmarja, olen niin sanattoman pahoillani. Jotenkin odotin, että sun oireettomuus olisi hyvä merkki. Noi sun tuntemukset kuulostaa NIIN kovin tutuille... niinkuin mun purkauksista tänne onkin varmasti käynyt ilmi. Mä haluaisin sanoa, että sulla on täysi lupa sääliä itseäsi, surra ja...
  13. A

    Sekundäärilapsettomat

    Kiitos teille, etenkin Tuomenmarja ja Janski, kuuntelemisesta ja lämpimistä sanoistanne! Olen taas kyyneleet silmissä, mutta nyt sen takia, että tuntuu hyvälle. Tämä palsta on uskomaton, ihana henkireikä ja antaa voimia eteenpäin. Tänne kirjoittaminen varmaan auttoi, ja sain nukuttua viime yönä...
  14. A

    Sekundäärilapsettomat

    Mä olen ollut koko viikonlopunkin aivan rikki. Vuorotellen itkuinen ja raivoissani. Kaikille, kaikesta. Negan lisäksi äitini on sairastanut. On ollut jo yli viikon tosi kipeänä, ja perjantaina yltyi siihen pisteeseen, että ensin kävi ambulanssi ja sitten vietin koko päivän odottaen äitiä...
  15. A

    Sekundäärilapsettomat

    Olen siirtynyt alakulosta kiukkuvaiheeseen. :kieh: Luin tuossa myös Kiukkuketjua, mutta sitten vasta alkoikin kiukuttaa, kun joku kiukutteli siitä, että jotkut kehtaa toivoa tyttöä tai poikaa, ja tiettynä ajankohtana. No voihan ny, saako ainoastaan ne toivoa, jotka saavat tuosta vaan naida...
  16. A

    Sekundäärilapsettomat

    Voi ihanaa Dreamer, sä sait mut ihan repeemään tolle "pää täyteen ja peittojen alle ihan vahingossa - ja PADAM, siinähän se on". Mä olen kasannu itseni kiitettävästi, enkä usko että kukaan ympärillä on huomannut mitään eroa normaaliin. (Toisaalta on alkanut KIUKUTTAA se, että tätä surua ei...
  17. A

    Sekundäärilapsettomat

    Viikonlopun positiiviset tunnelmat vaihtuivat taas mustuuteen ja itkuun. :'( Jo eilen pääni sisällä käydyssä eipäs-juupas väittelyssä EI alkoi olla vahvasti voitolla, ja tänä aamuna se sitten vei selkävoiton, kun WC-paperiin ilmestyi punaruskea tuhru. Töihin päästyä oli jo täysin selvää...
  18. A

    Sekundäärilapsettomat

    Mites tohon edelliseen nyt tuli sulkeen tilalle tollanen silmää iskevä hymiö?? Ei ollu tarkoitus.
  19. A

    Sekundäärilapsettomat

    Heh, mä olen suunnilleen AINA ihmetellyt, ett jotkut VOI muka tuntea kiinnittymisen, kun ite en viimeks tajunnu edes olevani raskaana saatikka sitten ett olisin jotain kiinnittymisiä tuntenut... Mutta nyt olen aika herkällä korvalla kuulostellut kroppaani. Pääasiassa hyvinkin realistisena...
  20. A

    Sekundäärilapsettomat

    Voi Tuomenmarja, nyt kyllä nostit mun toiveet potenssiin sata vastauksellasi!!! Noi mun juilinnat osuu kp:ille 5 ja 6 nimittäin... :) Voisiko se olla...? Voi rakas taivaan Isä, anna, anna olla kiinnittymiskipua! Tästä taitaa olla tulossa piinaava viikko... kylläpäs/eipäs -väittely pääni...

Yhteistyössä