Hakutulokset

  1. A

    Sekundäärilapsettomat

    Onpa mukava nähdä taas hiukan enempi aktiviteettia tällä listalla :) Ei silti, itsekin olen vaan taustaillut, kun eipä juuri ole kerrottavaa. Sellaista voisin kyllä kysyä, että onko kellään tietoa/kokemusta kuinka paljon oviksen jälkeen kiinnittymiskipua voi tuntea, ja onko se kipu pitkäaikaista...
  2. A

    Voiko sperma aiheuttaa tulehduksen..??

    Minulla tuli myös ekana mieleen, että olisiko miehelläsi hiivatulehdus. Minulla oli muutama vuosi sitten myös hiivatulehduskierre, joka katkesi vasta kun mieskin hoidettiin. Miehellä ei kuitenkaan missään vaiheessa ollut mitään oireita. Siitä en tiedä vaikuttaako hiiva hedelmöittymiseen...
  3. A

    Sekundäärilapsettomat

    Voi harmi Cristina! Olipa huonoja uutisia, etenkin kun lisänä on vielä kierron meneminen sekaisin. Toivottavasti saat jotain selvyyttä asiaan lääkäriltäsi. Ei oikein lohdutuksen sanoja löydy, joten lähetän sinulle vain lämpimän halauksen :hug: Tuomenmarja, hankaloittaapa noi allergiat...
  4. A

    Sekundäärilapsettomat

    Hups, nyt oltiin jo toka sivulla, joten nostoa. Ja samantien sitten oman tilanteen päivityskin: perjantaina piikitin irrotuspistoksen ja tuntui vaikuttavan, vaikka parin päivän työmatkan takia säilytysolosuhteet eivät olleetkaan koko ajan ohjeen mukaiset, vaan lääke lojui yhden päivän...
  5. A

    Sekundäärilapsettomat

    Jipii, valikoituminen tapahtunut eli vain yksi folli on jatkanut kasvuaan. Aikas hitaasti tosin eli vain 1 mm päivässä, mutta se ei tuntunut lääkärin mielestä olevan mitenkään ihan hirveetä. Jatkan vielä pari päivää Gonal-F:llä, jotta se siellä kasvelis edelleen. Ja sitten perjantaina...
  6. A

    Sekundäärilapsettomat

    Cristina, olin tänään ultrassa ja siellä näkyi tosi monta 8mm munista ja toisella puolella yksi 11 mm. Siitä nyt kovasti toivotaan "johtotähteä", mutta piikitykset jatkuu ja maanantaina jälleen ultraan. Jos sitten käy niin, että onkin monta samankokoista, niin vaihtoehtoina on joko keskeyttää...
  7. A

    Sekundäärilapsettomat

    Nopsasti työpalaverin keskeltä käväisin katsomassa mitä pinossa tapahtuu, ja onhan täällä tapahtunut: ONNITTELUT Sisu!! :flower: :flower: Upeita uutisia. :heart:
  8. A

    Sekundäärilapsettomat

    Oikein iloista ja energistä viikonalkua kaikille!! Sisullahan onkin jänskiä uutisia heti viikon kärkeen. Toivottavasti täti pysyykin poissa!! :) Itselläni piikitys on alkanut sujua rutiinilla. Mutta kaikkea muuta hässäkkää siihen liittyen sitten onkin... Eilen menin apteekkiin ostamaan...
  9. A

    Sekundäärilapsettomat

    Cristina ja Janski, kuulostaa monimutkaisemmalta tuo kahden aineen sekoittaminen ja perinteiset ruiskut, etenkin kun siis olen edelleen epävarma jopa tuosta simppelistä kynästä... En sit tiedä tarkoittaako muutama tunti sitten alkanut päänsärky, että jotain vierasta ainetta elimistössä on...
  10. A

    Sekundäärilapsettomat

    Tervetuloa Janski tännekin. Huomasin sut myös 35+ -pinosta, jossa itse olen toistaiseksi vain taustaillut... "Rentouttavaa" viikonloppua, vaikka jännitys varmasti kasvaa joka sekunnilla :) Niin ja tietysti paljon plussaonnea! Tuomenmarja, mulla on Gonalissa pienin mahdollinen annos eli...

Yhteistyössä