Hakutulokset

1. E

latino bic harrastajia?

Ketään innostuneita tuollaisilla latino bic tunneilla käyneitä? Onko vaikeita kuvioita noilla, onnistuskohan tällaselta ennestään aika tanssitaidottomalta, jos eka tunnilta lähtee mukaan?
  2. E

Miksi elämän pitää olla niin hemmetin monimutkaista?

Todellakin. Samaa pähkäilee.
  3. E

KOTIKADUN katselijat !!

Samoin, oli ennen lempisarja. Seuraan vieläkin, mutta uudistus mikä on tehty juonelle on peestä, ja henkilöhahmojen luonnemuutokset harmittaa. Sarjahan on täysin muuttunut viime aikoina, huonompaan suuntaan. Ennen jäi useimmiten hyvä mieli kun oli katsellut ohjelman, nykyään ei. Eli eipä paljon...
  4. E

Milloin teidän vauvanne on alkaneet kontata???

8kk konttasi. Eikä tuolla kääntymiselläkään vielä hoppu ole. Odottele ihan rauhassa . :)
  5. E

Olenko se minä, joka on väärässä tuon 1,5-vuotiaan kasvatusasioissa?

Meillä on mummo ihan samanlainen. Mutta minä en tiennyt näistä taisteluista vielä mitään silloin, kun lapsi oli 1,5 vuotias, hän oli silloin tosi kiltti. Kakkonen syntyi noihin aikoihin kun esikoinen oli 1v6kk mutta nämä pulmat alkoivat vasta 2-vuotispäivän jälkeen. Joten jos teillä nyt jo...
  6. E

Karsta vauvan päänahassa

Ihan uteliaisuuttani, minkä ikäisillä vauvoilla karstaa sitten on vielä ollut? Meidän tytöllä oli aika pitkään karstaa ja tuntui että joillekin tutuille se oli ongelma... Huomauttelivat. Toki pehmitin vauvaöljyllä ja harjasin, mutta en raapinut muuten, toisen herkkä päänahka sentään...
  7. E

NinaTT, miks oot tommonen hihhuli?

no niin onkin.
  8. E

NinaTT, miks oot tommonen hihhuli?

Minun mielestäni näissä tulee hyvin esiin se, että onko keskustelutaitoa. Tai kiinnostusta ylipäätään tietää mistään toisenlaisista elämäntavoista kuin itsellä on. Minusta sinulla NinaTT:lla on ollut ihan asialliset jutut ja haluat usein varmaan keskustelua asioista. Mutta näköjään toiset...
  9. E

ekologisuudesta taas

Ei se tällä hetkellä varmaan auta, mutta entä jos Suomi olisi ekologisuuden mallimaa ja siitä muut seuraisivat esimerkkiä? Sama juttuhan tämä on (isommassa mittakaavassa), kuin se että yhden ihmisen Suomessa ei kannata tehdä mitään jos muut suomalaiset eivät tee.
  10. E

ekologisuudesta taas

Niin kai. Kun olisinkin niin vahva, että pitäisin aina kiinni periaatteista.
  11. E

ekologisuudesta taas

Hyvä hyvä! :)
  12. E

ekologisuudesta taas

Ei ole käskenyt, ei... Mutta aika hurjan heitit, että pienen kansan on turha koettaa vaikuttaa! Mutta sitäpä juuri, kyllä turhauttaa tuo USAnkin touhu.
  13. E

ekologisuudesta taas

Tuli tuosta yhdestä ketjusta (ekologinen elämäntapa - lapsen hoitomuoto) vaan taas NIIIN turhautunut olo, että teen uuden avauksen. Ymmärrän, johdonmukainen olisi kiva olla. Siitä on vaan tehty kovin vaikeaa. Kun nämä ristiriitaisuudet sen välillä mitä puhutaan ja oikeasti tehdään vaan tuntuvat...
  14. E

lapsen syömälakko, apua

ihana kiltti poika on ihan kamalaksi ruvennut, ikää 2,5v. Uhmaiän merkkejä on se, että jokaiseen kysymykseen vastaus on ei, en. En mä muusta niin välitä, mutta kun kiukkuaa syömisen kanssa ihan hirveästi, nyt parin viikon aikana on laihtunut jo, kun ei tosiaa syö. Aamupalalla pikkuinen leipäpala...
  15. E

9kk

Just 9kk täyttänyt tyttö. Konttaa, istuu lattialla, nousee polviseisontaan ja yritystä seisomaan. 2 hammasta. Näyttää esineitä, esim. lamppu, taputtaa kissaa. Murisee, ja "vastaa" matkien isoveljelle kun tämä juttelee hälle (tättä tää tms.). Tietää, ettei saa koskea roskiin lattialla, vilkaisee...
  16. E

Millonka Tripp Trappista turvakaari pois?

Meillä 2v4kk istui ennen tavallisen mallisessa syöttötuolissa, mutta kun sisko valtasi nyt sen tuolin, niin ostettiin tripp trapp. Tietysti ilman turvakaarta, kun ajateltiin että ei tarvitse enää sitä tuon ikäinen. Meni vaan sitten aika hankalaksi tuo syömistouhu, ei malta enää syödä kunnolla...
  17. E

Pottailusta taas...

Elikkäs poika 2,5v, käyttää vielä vaippoja, mutta on osannut joinakin päivinä (viikko pari sitten) tehdä hienosti pissat pottaan ja usein ulkona myös kesällä. Nyt on kuitenkin vaihe, että sanoo vain ei, en tule kun pitäisi potalle mennä. Mikään palkitsemiskeino ei auta, lelut ja kirjat ei...
  18. E

Vauvan röyhtäytyksestä

ehkä sen itse sitten huomaa, kun ei enää tarvitse... Kun vauva oppii liikuskelemaan jotenkin niin silloin se usein jää pois. Mutta minä ainakin huolehdin vielä 8kk ikäisenkin kanssa, että jos olen laittamassa syötön jälkeen nukkumaan, että röyhtäisee ennen sitä, muuten herää siihen kesken unien...
  19. E

Kokeilkaas nyt kaikki, kuinka monelta löytyy korvan takaa

Meegos, ei ole hävinnyt meidän pojalta se patti, on ollut samanlaisena jo 3kk. Otettiin kuukausi sitten kyllä verikokeetkin varmuuden vuoksi, ja niissä ei ollut mitään erikoista. Näytin vielä uudemman kerran toiselle lääkärille, samalla kun vauvalla oli lääkärineuvola, ja hän myös oli sitä...
  20. E

Kokeilkaas nyt kaikki, kuinka monelta löytyy korvan takaa

Anteeksi, tuossa edellisessä tekstissä siis Ishtarilta lainaus alussa, aloittelija täällä hei... :o

Yhteistyössä