Täh???Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onko toi sitten niin hirveätä?! Mieti jos sitä mummoa ei siinä olisi!?
Täh???Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onko toi sitten niin hirveätä?! Mieti jos sitä mummoa ei siinä olisi!?
Ymmärrän tämä apn pointin tässä jutussa. Meillä on saman ikäinen tyttö ,joka on myös niin pippurinen, niin tulinen nykyään, että... Mutta toisaalta yritän muistaa, että hän on kuitenkin vielä niin pieni, ettei liikaa voi vaatia esim tuon kiukuttelun osalta. Eikä tämän ikäinen minun mielestä tahalleen kiukuttele, ihan kiukuttelemisen takia.. Mutta jokainen vanhempi päättää omalle lapselleen rajat ja säännöt ja niitä on muiden noudatettava ja kunnioitettava.Alkuperäinen kirjoittaja Matma:Lohdutankin tietyissä tapauksissa, mutta en silloin kun on agressiivinen. Ja meidän pitkähermoinen kaveri saattaa suonona päivänä kiukustua jokaisesta pikkujutusta sellaisella tarmolla, että en sitä voi hyväksyä.Alkuperäinen kirjoittaja äimä:kyllä kiukustunutta lasta saa lohduttaa. se on eri kuin periksiantaminen. muuhun en ota nyt kantaa. p.s. olen lastentarhanope erityisryhmässä.
Niin ihan ikävästi kirjoitan jos sitä mummoa ei ois ollu käytettävissä ollenkaan!? Eli ois ollut edesmennyt tai muuten niin alkoholisoitunut tai jotain ni mitäs sitten valittaisitko?Alkuperäinen kirjoittaja Matma:Täh???Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onko toi sitten niin hirveätä?! Mieti jos sitä mummoa ei siinä olisi!?
Meillä äitini toimii samalla tavalla esikoiseni 3v8kk kanssa. Kunnon ruokaa ei tarvitsisi syödä, välipaloja naposteltais, leipää jne. Lapsi on hyvin syönyt, kun on juonut lasin maitoa ja syönyt puolikkaan sämpylän. Äitini on pieni ruokainen, ruoan näykkijä. Meillä hän käy välimatkan vuoksi harvoin, mutta syömisen kanssa pon aina hänen lähdön jälkeen ongelmia.Alkuperäinen kirjoittaja Matma:Mummu antaisi siis aina jotain, kun poika menee keittiöön. Ja osaa esittää "nälkäistä" vaikka olisi syönyt kunnolla tuntia aiemmin. Hänen mielestään siis kai liian harvoin on ruokaa tarjolla. Poika ei kyllä söisi mitään kunnollista, jos syömisasioista ei olisi tiukkana.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Muuten ok. Mutta oletko varma että pojalla on 3 tunnin välein nälkä?
Sulla kuitenkin on ollut se apu ja tuki siinä sivussa!? Joillekkin sitten vaan sekään ei kelpaa!Alkuperäinen kirjoittaja Matma:Täh???Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onko toi sitten niin hirveätä?! Mieti jos sitä mummoa ei siinä olisi!?
Kuulehan nyt, minun äitini on kuollut ja vaikka hän olisikin elossa niin ei hän hyppisi minun varpailleni kasvatusasioissa, ellei itse ymmärtäisi lopettaa niin minä kyllä sanoisin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Niin ihan ikävästi kirjoitan jos sitä mummoa ei ois ollu käytettävissä ollenkaan!? Eli ois ollut edesmennyt tai muuten niin alkoholisoitunut tai jotain ni mitäs sitten valittaisitko?Alkuperäinen kirjoittaja Matma:Täh???Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onko toi sitten niin hirveätä?! Mieti jos sitä mummoa ei siinä olisi!?
Tää oli kyllä ap:lle joka puhui mummosta!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kuulehan nyt, minun äitini on kuollut ja vaikka hän olisikin elossa niin ei hän hyppisi minun varpailleni kasvatusasioissa, ellei itse ymmärtäisi lopettaa niin minä kyllä sanoisin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Niin ihan ikävästi kirjoitan jos sitä mummoa ei ois ollu käytettävissä ollenkaan!? Eli ois ollut edesmennyt tai muuten niin alkoholisoitunut tai jotain ni mitäs sitten valittaisitko?Alkuperäinen kirjoittaja Matma:Täh???Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onko toi sitten niin hirveätä?! Mieti jos sitä mummoa ei siinä olisi!?
oletko sä ap ja puhut anopista?!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tää oli kyllä ap:lle joka puhui mummosta!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kuulehan nyt, minun äitini on kuollut ja vaikka hän olisikin elossa niin ei hän hyppisi minun varpailleni kasvatusasioissa, ellei itse ymmärtäisi lopettaa niin minä kyllä sanoisin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Niin ihan ikävästi kirjoitan jos sitä mummoa ei ois ollu käytettävissä ollenkaan!? Eli ois ollut edesmennyt tai muuten niin alkoholisoitunut tai jotain ni mitäs sitten valittaisitko?Alkuperäinen kirjoittaja Matma:Täh???Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onko toi sitten niin hirveätä?! Mieti jos sitä mummoa ei siinä olisi!?
Ai ihan tois, no mikähän se mun äiti olisi mun lapsille jos hän olisi elossa??? Pappa vai?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tää oli kyllä ap:lle joka puhui mummosta!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kuulehan nyt, minun äitini on kuollut ja vaikka hän olisikin elossa niin ei hän hyppisi minun varpailleni kasvatusasioissa, ellei itse ymmärtäisi lopettaa niin minä kyllä sanoisin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Niin ihan ikävästi kirjoitan jos sitä mummoa ei ois ollu käytettävissä ollenkaan!? Eli ois ollut edesmennyt tai muuten niin alkoholisoitunut tai jotain ni mitäs sitten valittaisitko?Alkuperäinen kirjoittaja Matma:Täh???Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onko toi sitten niin hirveätä?! Mieti jos sitä mummoa ei siinä olisi!?