Kyllä sun mielipiteet kirjoitettuna aika ehdottomilta vaikuttaa (en siis käytä sanaa fanaattinen vaan EHDOTON )Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Mä en ole omahyväinen, en missään vaiheessa koskaan ole väittäny olevani täydellinen, ja en todellakaan ole ehdoton vaan suuri kohtuuden kunnioittaja. Jos mun mielestä kohtuun raja on jossakin muualla kun sun mielestä, niin ei se tarkoita sitä että mä olen ehdoton ja fanaattinen.
Ja parempi on, että on paljon ajatuksia ja periaatteita, kuin se että kaikkeen vastaa vaan että en tiiä tai ihan sama.Alkuperäinen kirjoittaja päätön:antakaa nyt ihmisten olla mitä haluavat, jos ei nyt koteihinne tule tapojansa tyrkyttämään :wave:
Muakin ottaa päähän kun keskustelupalstalla ollaan ihan että "kaikki tekee miten hyväksi näkee, en mä tiedä, en osaa sanoa, ei mielipidettä..." Kyllä keskustelupalstoilla soisi ihmisten omien mielipiteiden tulevan esille.Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Ja parempi on, että on paljon ajatuksia ja periaatteita, kuin se että kaikkeen vastaa vaan että en tiiä tai ihan sama.Alkuperäinen kirjoittaja päätön:antakaa nyt ihmisten olla mitä haluavat, jos ei nyt koteihinne tule tapojansa tyrkyttämään :wave:
kiitos! :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Eemin äiti-87:Mun mielestä ninaTT on yks fiksuimmista palstalaisista. :hug:
SlurpsAlkuperäinen kirjoittaja Eemin äiti-87:Mun mielestä ninaTT on yks fiksuimmista palstalaisista. :hug:
Niinpä!Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Muakin ottaa päähän kun keskustelupalstalla ollaan ihan että "kaikki tekee miten hyväksi näkee, en mä tiedä, en osaa sanoa, ei mielipidettä..." Kyllä keskustelupalstoilla soisi ihmisten omien mielipiteiden tulevan esille.Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Ja parempi on, että on paljon ajatuksia ja periaatteita, kuin se että kaikkeen vastaa vaan että en tiiä tai ihan sama.Alkuperäinen kirjoittaja päätön:antakaa nyt ihmisten olla mitä haluavat, jos ei nyt koteihinne tule tapojansa tyrkyttämään :wave:
Niin minunkin mielestäni.Alkuperäinen kirjoittaja Eemin äiti-87:Mun mielestä ninaTT on yks fiksuimmista palstalaisista. :hug:
Minusta sekin on ihan ok, ettei tarkoituksella muodosta jostain asiasta mielipidettä, usein teen itse niin, etenkin jos en tunne asiaa ollenkaan. Mutta eihän siitä kauheasti keskustelua synny Se on kuitenkin eri asia, kuin että olisi ihan sama.Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Muakin ottaa päähän kun keskustelupalstalla ollaan ihan että "kaikki tekee miten hyväksi näkee, en mä tiedä, en osaa sanoa, ei mielipidettä..." Kyllä keskustelupalstoilla soisi ihmisten omien mielipiteiden tulevan esille.
sä julistit minutkin kaikkitietäväksi yks päivä :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Minusta sekin on ihan ok, ettei tarkoituksella muodosta jostain asiasta mielipidettä, usein teen itse niin, etenkin jos en tunne asiaa ollenkaan. Mutta eihän siitä kauheasti keskustelua synny Se on kuitenkin eri asia, kuin että olisi ihan sama.Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Muakin ottaa päähän kun keskustelupalstalla ollaan ihan että "kaikki tekee miten hyväksi näkee, en mä tiedä, en osaa sanoa, ei mielipidettä..." Kyllä keskustelupalstoilla soisi ihmisten omien mielipiteiden tulevan esille.
Ei kun minä tiedustelin, että oliko sinulla se käsitys No joo, oikeasti, luin silloin huonosti mitä ketjussa oli kirjoitettu ja olin vähän noloissani. Ei pitäisi aukoa päätään :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:sä julistit minutkin kaikkitietäväksi yks päivä :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Minusta sekin on ihan ok, ettei tarkoituksella muodosta jostain asiasta mielipidettä, usein teen itse niin, etenkin jos en tunne asiaa ollenkaan. Mutta eihän siitä kauheasti keskustelua synny Se on kuitenkin eri asia, kuin että olisi ihan sama.Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Muakin ottaa päähän kun keskustelupalstalla ollaan ihan että "kaikki tekee miten hyväksi näkee, en mä tiedä, en osaa sanoa, ei mielipidettä..." Kyllä keskustelupalstoilla soisi ihmisten omien mielipiteiden tulevan esille.
Ollos hyvä! :heart:Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:kiitos! :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Eemin äiti-87:Mun mielestä ninaTT on yks fiksuimmista palstalaisista. :hug:
En mäkään oo p......nuolija.Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Niin minunkin mielestäni.Alkuperäinen kirjoittaja Eemin äiti-87:Mun mielestä ninaTT on yks fiksuimmista palstalaisista. :hug:
Eikä ole perseennuolemista
no en mä siitä loukkaantunu :xmas: :wave:Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Ei kun minä tiedustelin, että oliko sinulla se käsitys No joo, oikeasti, luin silloin huonosti mitä ketjussa oli kirjoitettu ja olin vähän noloissani. Ei pitäisi aukoa päätään :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:sä julistit minutkin kaikkitietäväksi yks päivä :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Minusta sekin on ihan ok, ettei tarkoituksella muodosta jostain asiasta mielipidettä, usein teen itse niin, etenkin jos en tunne asiaa ollenkaan. Mutta eihän siitä kauheasti keskustelua synny Se on kuitenkin eri asia, kuin että olisi ihan sama.Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Muakin ottaa päähän kun keskustelupalstalla ollaan ihan että "kaikki tekee miten hyväksi näkee, en mä tiedä, en osaa sanoa, ei mielipidettä..." Kyllä keskustelupalstoilla soisi ihmisten omien mielipiteiden tulevan esille.
Hyvä juttu =)Alkuperäinen kirjoittaja päätön:no en mä siitä loukkaantunu :xmas: :wave:
Minun mielestäni näissä tulee hyvin esiin se, että onko keskustelutaitoa. Tai kiinnostusta ylipäätään tietää mistään toisenlaisista elämäntavoista kuin itsellä on.Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Niinpä!Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Muakin ottaa päähän kun keskustelupalstalla ollaan ihan että "kaikki tekee miten hyväksi näkee, en mä tiedä, en osaa sanoa, ei mielipidettä..." Kyllä keskustelupalstoilla soisi ihmisten omien mielipiteiden tulevan esille.Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Ja parempi on, että on paljon ajatuksia ja periaatteita, kuin se että kaikkeen vastaa vaan että en tiiä tai ihan sama.Alkuperäinen kirjoittaja päätön:antakaa nyt ihmisten olla mitä haluavat, jos ei nyt koteihinne tule tapojansa tyrkyttämään :wave:
Mä en tajua näitä, jotka eivät kerro mielipidettään vaikka kysyttäisiin. Kun kysytään vaikka mielipidettä siitä, kumpi on kauniimpi nimi, Ella Maria vai Saara Johanna, niin vastaus on jotain "kukin päättää ihan itse, minkä nimen lapselleen haluaa :flower: "- tyylistä tyhjänpäiväistä diipadaapaa. Miksi vaivautuu olemaan keskustelupalstalla, jos ei keskustele, jos ei kerro mielipidettä edes kysyttäessä? :headwall:
no niin onkin.Alkuperäinen kirjoittaja äiti 30 v.:Minusta on kamalaa, että aletaan tekemään ketjua yhdestä palstalaisesta esittämällä tämän henkilöä koskeva kysymys ikävään sävyyn. Oli tyyppi ihan millainen vaan! Se on ihan kuin koulukiusaamista
En tunne NinaTT:n juttuja, eikä kyllä kiinnostais muutoinkaan ottaa aloittajan kysymykseen yhtään mitään kantaa.
Komppaan!!Alkuperäinen kirjoittaja nannannaa:Lapsellinen aloitus, jälleen kerran.
Minusta tiedostavia äitejä pitäisi olla lisääkin, valitettavasti kaikki eivät tajua sitä
Mä vähän luulen, ettei Ninan lapsella ole puutetta turvallisuudesta, rakkaudesta, henkisistä arvoista...Alkuperäinen kirjoittaja Mä ajattelen näin:Nina on hyvin nuori, aika vasta synnyttänyt, täynnä kaikkea uutta vauvaelämään liittyvää, kaikki elämä pyörii vauvan ja neljän seinän ympärillä.. Silloin alkaa veivata kaikenlaisia, ei ehkä aina niin järkeviäkään juttuja.
Kun elämänpiiri vähitellen laajenee, jututkin muttuvat, saavat toisenlaista suuntaa ja ehdottomuuskin karisee.
Ootteko muuten ajatelleet, että vauvalle/ihmiselle itselleen on herttisen yhdentekevää, onko sitä kusetettu lavuaariin vai tavallisiin vaippoihin? Tai, että onko aloitettu syöttää kunnon perunaa vai jotain sosetta? Mitä nämä siin merkitsee lapsen elämälle vaikka joskus viisitoista vuotiaana.
PALJON TÄRKEÄMPÄÄ ON TARJOTA TURVALLISUUTTA, RAKKAUTTA, OPETTAA OIKEA JA VÄÄRÄ SEKÄ TUKEA HYVÄN ITSETUNNON SAAVUTTAMISTA!!
ELI HENKISIÄ ARVOJA KEHIIN TUON LAPSELLISEN PAKKOSUORITTAMISEN JA RITUAALIEN SIJAAN!!
Emilynkin vaahtosi aikanaan lapsen vessaviestinnästä, imetyksestä jne. ja yhtäkkiä totesikin olevansa ihan loppu lapsensa kanssa. Pitäisi osata vain nauttia lapsesta eikä ottaa sitä lapsen fyysistä hoitamista niin julmetun raskaasti.
Miksi jotkut ei osaa vain nauttia??