Hakutulokset

  1. S

    Onko kellään kokemuksia/tietoa istukan kalkkeutumisesta ja lapsiveden vähäisyydestä

    Eli kävin tänään (35+3) neuvolalääkärissä jossa ultrassa ilmeni istukan kalkkeutuminen sekä vähäinen lapsiveden määrä. Sain lähetteen äitiyspoliklinikalle jatkotutkimuksiin. Olen jotenkin ihan tosi huolissani ja peloissani. Ohjeeksi sain liikkeenlaskentaa ja että sairaalaan täytyy lähteä jos ei...
  2. S

    Lapsettomuushoidoista plussaan 2012-2013

    Ajattelin kysellä, että olisiko täällä muita joilla samanlainen tausta. Olisi kiva vaihtaa ajatuksia myös teidän kanssa. :) Sebu rv 4+2
  3. S

    Hyperstimulaatio

    Eli mua kiinnostaisi kaikenlaiset kokemukset aiheesta.. Itse makaan sairaalassa tiputuksessa ja päässä pyörii ties mitä. Kauan olette olleet sairaalassa? Miten olette toipuneet hyperistä? Alkoiko raskaus/miten se vaikutti tilanteeseen. Kai kaikki on yksilöllistä ja aika näyttää, mutta...
  4. S

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella 2012 aloittelevat

    Löytyisikö täältä halukkaita uuteen pinoon. Edellinen syksy/talvi pino on jo aika pitkä, joten ajattelin kokeilla uutta pinoa. :) Itse kävin tänään hoidon suunnittelussa ja uusi IVF alkaa heti seuraavasta kierrosta (noin kolmen viikon kuluttua). Tervetuloa kaikille hoitoihin aikoville...
  5. S

    PAS ja järkyttävä turvotus, kohtalotovereita??

    Kopioin tämän tännekin tuolta toiselta palstalta.. Heippa! Täällä kärsitään aivan järkyttävästä turvotuksesta, housut eivät mene kiinni ja painoakin tullut pari kiloa. Tämä turvotus alkoi jo ennen alkionsiirtoa ja on nyt viikon verran siirrosta pahentunut ihan vauvamahaksi. Onko teillä...
  6. S

    PAS ja järkyttävä turvotus, kohtalotovereita??

    Heippa! Täällä kärsitään aivan järkyttävästä turvotuksesta, housut eivät mene kiinni ja painoakin tullut pari kiloa. Tämä turvotus alkoi jo ennen alkionsiirtoa ja on nyt viikon verran siirrosta pahentunut ihan vauvamahaksi. Onko teillä muilla tullut tällaista PAS-lääkkeistä? (lutinus...
  7. S

    Loppuvuoden 09 lapsettomuushoidoista vauvautuneet

    Tervetuloa mukaan kaikki vanhat ja uudetkin. :) Meidän pinoon syntyneet: Ripe72 6.6. 3338g 48cm poika Uskallanko, 3.7. poika Verve 5.7 3720g ja 51cm poika Pikkuvadelma 12.7 3320g ja 50cm poika Miukula 14.7 3415g ja 50,5cm poika Diodium 21.7. 2805g ja 48 cm Sebu08 4.8 3482g ja...
  8. S

    Ajatuksia ja tunteita matkan varrelta..

    Oisko täällä muita kohtalotovereita, jotka ovat kyllästyneet puhumaan ystävlilleen omista ahdistuksistaan, peloistaan ja ajatuksistaan? Tajusin tässä juuri kuinka turhaan olen yrittänyt vuodesta toiseen analysoida ja kertoa ystävilleni kuinka raskas tie tämä lapsettomuus on. Olen tehnyt...
  9. S

    Kokemuksia hyperistä kaivataan kuumeisesti!!

    Nyt kaipaisin kuumeisesti kokemuksia hyperistä!!! Viime punktion yhteydessä mulla oli 52 rakkulaa ja silloinkin olo todella tukala. Hyperiä ei kuitenkaan tullut, vaikka riski olikin suuri. Huomiseksi on varattu ultra ihan hypeririskin takia koska edellisessä ultrassa näkyi jo neljän pistospäivän...
  10. S

    Kysely verikokeista/lääkityksistä hoitojen yhteydessä

    Kyselisin siis sellaista että mitä kaikkia asioita teillä on selvitetty ennen hoidon aloittamista esim verikokeella? Mitä on löytynyt, ja mitä siihen lääkkeeksi? Olen täällä törmännyt kilpirauhasen vajaatoimintaan, kortisonin käyttöön jne. mutta en tiedä miten asiat teillä selvinneet, mihin...
  11. S

    Kysymys ristiallergiaa sairastavien lasten vanhemmille

    Minulla on kohta kaksi vuotias pikku poika, joka ei ole koko elämänsä aikana nukkunut yhtään yötä heräämättä vähintään kymmenen kertaa. Kesän aikana jätimme purkkiruuat pois ja siirryimme normaaliin kotiruokaan. Tämän jälkeen yöt ovat pahentuneet entuudestaan ja poikaa itkeskelee, valvoo, pyörii...
  12. S

    Endo sekä PCOS (Munasarjojen monirakkulaoireyhtymä)-löytyykö kohtalotovereita??

    Onko täällä siis muita jotka kärsii sekä endosta että PCOS:ta? Itselläni on siis molemmat ja pahat sellaiset. Minua kiinnostaisi tietää että mitä lääkärit on sanoneet teille hoitojen onnistumisesta, kun molemmat heikentää kuitenkin luomuraskauden onnistumista.

Yhteistyössä