Hyperstimulaatio

Eli mua kiinnostaisi kaikenlaiset kokemukset aiheesta.. Itse makaan sairaalassa tiputuksessa ja päässä pyörii ties mitä.

Kauan olette olleet sairaalassa? Miten olette toipuneet hyperistä? Alkoiko raskaus/miten se vaikutti tilanteeseen.

Kai kaikki on yksilöllistä ja aika näyttää, mutta olisi mukava kuulla muiden kokemuksia.
 
Kirjoitinkin jotain tuolla toisella palstalla kun viime hoidossa kerättiin 42 follia,
tässä pari juttua:
- mulla alkoi n. 3-4 päivää punktiosta
- päädyin aamuyöstä päivystykseen kun en pystynyt edes makaamaan ilman kipua
- löytyi nestettä mutta pärjäsin kipulääkkeillä, tutkittiin siis ja pääsin kotiin
- kipu helpottui parin päivän aikana ja levolla/ panadolilla, vatsakrampit tosin jatkuivat noin viikon-pari, en muista tarkkaan
- raskaus ei alkanut, mutta jostain luin silloin että hyperi saattaa jopa auttaa siinä asiassa, mutta mitään faktaa en osaa siitä sanoa
- mulla oli kontrolliaika siitä sitten ja tilanne saatiin ohitettua

Toivottavasti pääset ilman pahempaa säikähdystä ja että tilanne saadaan hallintaan!
 
Mulla oli ekan ICSIn tuoresiirrosta hyperi. Alkoi vasta n. 6 pv siirrosta, koska raskauduin. pp11 oli hyperi pahimmillaan, mutta silloinkin selvisin vain päivystyskäynnillä, ja sillä että piti syödä paljon suolaista ja juoda paljon. Raskaus todettiin tuolloin pp11 ja kuulemma juuri se oli mun hyperin saanut aikaan. Tosta siirrosta meillä on nyt 1 v 10 kk poika, joten ei se meillä ainakaan tahtia haitannut! :) Jospa sullakin olis pikkuinen tarrannut kiinni ja siksi hyperi? :)

Hyperi pysyi riesana koko alkuraskauden, ja raskausviikolle 12 asti en saanut harrastaa mitään liikuntaa/raskaita nostoja tms. koska munasarjat oli TOSI isot. Palautuminen kesti noin kauan. Niska-poimu-ultrassa kaikki oli sitten ok, ja sen jälkeen sai toimia normaalisti. Viikon 9 extra-ultrassa nestettä oli vielä aika paljon... Toivottavasti itse selviydyt koettelemuksesta nopeammin! :) Tsemppiä!
 
Kiitos vastauksista. :)

Mä olen tosiaan täällä nyt tiputuksessa ja kaikki mitä juon ja pissaan mitataan. Samoin painoani ja vatsanympärystä mitataan ja tarkkaillaan. Pistän kerran päivässä pistoksen, joka vähentää veritulppariskiä. Olo oma turpea ja aika uupunut. Nyt on meneillään PP 4, joten kiinnittyminen 3-päiväisillä alkioilla olisi vasta näinä päivinä? Katsotaan mitä tässä käy, eikö se raskaushormoni erity pian, jos on erittyäkseen. Ja silloin kai tilanne voi vielä pahentua.

Jännä tosiaan, jos hyperi voisi auttaa tässä raskautumisessa. Täytyypä googlettaa!
 

Yhteistyössä