Hakutulokset

  1. M

    Haaveena vauva 2022

    Vautsivau @minttuni :love: kerrassaan mainio uutinen, sylin täydeltä onnea teille! ❤️ T. mamatus ja vauvamaha 26+1 :)
  2. M

    Elokuiset2021

    Millä viikolla ootte saaneet dopplerilla sydänäänet kuuluviin? :)
  3. M

    Elokuiset2021

    Mulla ei auta mittää :( oon silti pitäny siinä toivossa että vähä ees auttas.. :D
  4. M

    Elokuiset2021

    Oon myös laittanu nyt @Poppana_ lle viestiä fb ryhmästä! :)
  5. M

    Elokuiset2021

    Me käytiin eilen varhaisultrassa ja yksi vahva syke löytyi kohdusta ❤️ Nyt taitaa olla rv 7+3. Pahoinvointi ja oksentelu jatkuu. Ens ma eka neuvola. Olen väsynyt. Mutta onnellinen ❤️
  6. M

    Elokuiset2021

    Kuolen tähän pahoinvointiin!! Vie täysin voimat ja hädin tuskin kykenen pakolliset toimet suorittaa :( tännää lensi eka kertaa myös laatta, kahdesti :O pitäs vaa töissä kyetä käymään jq hoitaan yhtä 2 vuotiasta + koululaisten tarpeet siihen päälle.... Miten te kykenette elämään rajun...
  7. M

    Elokuiset2021

    Oma veikkaus on että tämä ois poika, jos siis ylipäätään mahassa on elämää... Iha vaan koska tämä pahoinvointi on niin kamalaa ja pojasta oli sama. Tytöistä ei niinkää. Jos onnellinen loppu saahaan niin haaveena olisi järjestää juhlat joissa paljastetaan vauvan sukupuoli babyshowereitten tapaan...
  8. M

    Elokuiset2021

    Nyt on tullu kuvioihin tämän kuvotuksen lisäksi sairaanloinen palelu! Yöllä ku herään vessaan nii ihan semmonen kuumepalelu päällä ja mittasinki lämmön nii pah, 36 ja risat. Paleleeko muita? Terkuin 6+0 ❤️
  9. M

    Elokuiset2021

    Tänne rantautui uuden vuoden kunniaksi kamala kuvotus ja pahoinvointi :o Edellisessä raskaudessa - 17 oli myös voimakasta pahoinvointia, toivon tosiaan ettei nyt ylly niin pahaksi.. Tänään rv 5+5 ❤️
  10. M

    Elokuiset2021

    Meillä eka nla on 18.1 ja sillon pitäisi olla rv8+1. Varhaisultran varasin yksityiselle 13.1 jollon olis 7+3 viikot. Halusin ultran ennen neuvolaa jotta voin tarvittaessa perua neuvolan jos huonoja uutisia tulee. Toivottavasti ei :)
  11. M

    Toiveissa vauva 2021

    Paljon on uuteen kiertoon joutuneita, pahoittelut heille ja jaksamista yrittämiseen! ❤ Kyllä itestäkin tuntu kaikki 4 kiertoa että ei tästä tule lasta eikä pskaa mutta niin vaan tuo oliko yk5 vai 6 tuotti tulosta vaikkei yhtään ollut raskaus oloja. Ei ole itseasiassa paljoa vieläkään. Tänään...
  12. M

    Toiveissa vauva 2021

    Hyvää joulupäivän aamua! Raskaana ollessa ovistesti näytti mulla tasavahvoja viivoja, normaalisti ennen menkkoja negatiivinen. Sain joululahjaksi lemppari herkkua, lakrids by bulow lakritsia :love: mutta kun oonki raskaana :eek: voi harrrrmi! :D no ei vais. Toki jos saamme varhaisultrassa tai...
  13. M

    Elokuiset2021

    Heippa vaan elokuiset :) Voisin tulla myös listoille vaikka aivan aluillaan ollaankin (4+1) eikä oireita ole nimeksikkään. Mutta siis: 29.8 / Mamatus88 / 4. / OYS Varhaisultran varasin 13.1 ja jos sinne asti päästään ja jos ja kun kaikki on hyvin niin fb ryhmäänki voisi sitten liittyä :)
  14. M

    Toiveissa vauva 2021

    Mullaki oli jäljellä enää 1 digi jota aattelin säästellä nii hain kaupasta pikaseen pari pakettia pc liuskoja.. :LOL: Oireet taas tuntu katoavan ku pieru saharaan, ei arista tissit ja finnejä pukkaa :( Testiin läsähti leffaviivat iltapissasta! nyt vaihtu just dpo15? Minkälaisia viivoja...
  15. M

    Toiveissa vauva 2021

    Minähä otin ja varasin varhaisultran 13.1 jollonka olisi rv 7+3 :O Meni syteen tai saveen, yritän nyt nauttia näistä hetkistä kun raskaana vihdoin ollaan ja vastaan otetaan mitä tuleman pitää :) Ensimmäistä neuvola aikaa aattelin soitella joskus viikon päästä. Juhlitaan joulu ensin alta pois...
  16. M

    Toiveissa vauva 2021

    No aivan selkeä homma! ❤️ Onnea odotukseen!! :)
  17. M

    Toiveissa vauva 2021

    Hemmetti.. Oon päivän stressannu tuota aamusta cb testiä :( miksi se ei voinu vaan antaa sitä raskaana 1-2 tulosta.... Nyt oon sitte iha varma että on joku hämminki ku nui vauhdilla vahvistunu testiviivatki ja hitto vie, mulla on jo raskaus oireitaki! Vaikka pitäs olla vasta 3+6. Miksei...
  18. M

    Toiveissa vauva 2021

    Huomenta.. :) Kp 27/28-29 dpo13 Loppu liuskat, tein digin.. Mikä homma :O https://aijaa.com/GfWMzu Miten se voi näyttää jo nyt tuon 2-3?? Oletin automaattisesti saavani sen 1-2 kun alussa ollaan. Pitäisikö tästä olla nyt jotenki huolissaa? Kaikkia sitä..
  19. M

    Toiveissa vauva 2021

    Huomenta :) Pahoittelut spämmistä.. Kp26/28-29 dpo12 Aamupissasta clearblue :love: https://aijaa.com/HAtGMg Uskomaton on oloni ❤️ Menkkaoloja on, finnejä on.. Jännittää niin ettei pöksyissä pysy! Mukavaa alkavaa viikonloppua :)
  20. M

    Toiveissa vauva 2021

    Voieiiii :( ❤️ tuotahan sitä itsekkin pelkää nömä alkuajat, jos vuoto alkaakin :( Toivottavasti ei vuoda paljoa, jos olisikin vaan valemenkat! Toivotaan parasta ja paljon voimia ❤️

Yhteistyössä