Hakutulokset

  1. L

    ***SYYSMASSUKOIDEN 2008 MUSSUKAT***

    Poika takkutukka 3550g 49cm py 35cm saapui syöksyen maailmaan 03.10.2008 klo 09.19 napanuora tiukasti kaulan ympärillä. Otettiin vähän vauhtia lasten teholta mutta nyt kaikki hyvin ja kotona ollaan. Kirjoittelen myöh. synnytyskertomusta vaikka taidan kyllä olla aika viimoisia jotka...
  2. L

    ***SYYSMASSUKAT 2008 syyskuussa***

    Huomenta kaikille ja onnittelut Hiukolle vaavista :flower: :flower: Kasassa täälläkin ollaan ja yö nukuttu niin hyvin et harmittaa.. ei merkin merkkiä synnytyksestä. Feliana täällä ei ainakaan norm. neuvola käynnillä tehä sisätutkimusta mut lääkärineuvola on normaalisti kolme kertaa...
  3. L

    ***SYYSMASSUKAT 2008 syyskuussa***

    Onnittelut nyytin noutaneille :flower: Lontoorae suklaata täälläkin popsittu kun tallinnasta mies toi tuliaisina :ashamed: Joku kirjotteli aiemmin että mahaan oikeen sattuu vauvan pyörähtelyt. Oon todennu saman jutun ja varsinkin illasta kun sohvalla pötköttelee selällään ni maha...
  4. L

    ***SYYSMASSUKAT 2008 syyskuussa***

    huomenia kaikille, täällä myös kokonaisena jatketaan... yöllä supisteli mukavasti mutta ei riittävästi.. nyt uutena oireena tuli ne ns. menkkakivut ja jo oottelinkin et josko muuttuis kipeemmiksi mut ei :( ja niin se aamu taas valkeni. Toisaalta kyl toivon ihan tosissaan et mun synnytys...
  5. L

    ***SYYSMASSUKAT 2008 syyskuussa***

    Jospa mäkin nyt liittyisin vielä loppumetreillä kirjoittelemaan ja jakamaan tuntemuksia kun tuntuu väki vähenevän. R iikka mulla on myös toinen synnytys edessä ja tuntuu siltä et ei muista yhtään millasia ne varsinaiset synnytyssupparit oikeen oli. Mua on nuo harjotussupparit kyllä vaivannu...
  6. L

    ***SYYSMASSUKAT 2008 syyskuussa***

    Onnittelut taas nyyttinsä syliin saaneille :flower: Lyyli
  7. L

    ***SYYSMASSUKAT 2008 elokuussa***

    Huomenta suupper sateisesta mynämäestä. Oon hoitanu ns. taustatoimittajan virkaa tällä palstalla eli ahkerasti tulee luettua mutta laiskasti kirjoitetttua :ashamed: ... Ihan ekaksi mielettömästi onnea kaikille nyyttinsä ulkoistaneille :flower: Meillä vielä ootellaan... ties kuinka kauan |O...
  8. L

    ***SYYSMASSUKAT 2008 elokuussa***

    jänskättää kyllä Diorin puolesta, toivottavasti kaikki sujuu hyvin! Mull rv 34 nyt menossa ja eilen neuvolalääkäri tutki alakerran ja totes että kohdunsuu on pehmeä sentin auki ja kaula lyhentyny sentillä, nyt sitte tarttis lepäillä..... supistelua kyllä on ollu jo pitkään mut ei mitään...
  9. L

    ***SYYSMASSUKAT 2008 elokuussa***

    vieläkö mahtuis remmiin mukaan yks syyskuuta vartova äityli. Muutama päivä sitte eksyin sivustolle kun neuvolasta määrättiin ottaamaan rauhallisesti ja mielellään vaateri asennossa, laskettu aika kun vasta 27/9. Nyt siis viihdyn ahkeraan täällä teidän kirjoituksia lukemassa eli koukussa...

Yhteistyössä