***SYYSMASSUKAT 2008 elokuussa***

Heips vielä, tulipahan mieleen, että onko täällä ketään muita sydänvaivaisia odottajia? Mulla oli reikä sydämmessä, kun synnyin. Se umpeni itsestään varmaan kymmeneen vuoteen mennessä. Mun äidillä ihan sama juttu. Mietin, että varmaan sitten tälläkin tyttösellä... Ainut merkki siitä nykyään on inhottavat muljahdukset ja tykytykset, ainakin itse luulen, että liittyy siihen...
Kysyypi
Cora (myös syntynyt lokakuussa, minä päivänä oot hille syntynyt?)
 
Höpöti
Lyyli81 tervetuloa mukaan =)

Ja kyllä jänskättää et onkohan sielä Diorilla jo vaavi kainalossa :heart:
Kyllä olis pikku hiljaa itekin ihan valmis pääsemään tosi toimiin.. enää vaan ei supistele senkään vertaa mitä on supistellu.. vaan jos touhuaa jotain jne niin sit.. mutta eipä oikeen ollenkaa jos mitään ei tee...

Nii ja tosta karvan kasvusta... huh huh... ei vaan näe niin miehen hommiks jää se.. :D

Ja täällä kans on eri ihminen äitiysneuvolan ja lastenneuvolan puolella.. et äippäneuvolan täti käy vielä koti käynnin mutta sitte vaihtuu ihminen... :) harmi.. en tiiä yhtään millanen lasten neuvolan täti on ja äippäneuvolan tätistä oon tykänny ihan hirmusesti =)

Vauvan vaatteita on pesty... ettei tuu kiirus... :)
Nyt ruuan laitto puuhiin...

Höpöti ja matkaaja 34+5

 
Eilen oli se kauan odotettu kontrolliultra! Ja onnekseen meidän pikkusen munuaisallas laajentuma, oli kadonnut. Virtsa oli päässyt laskeutumaan ja ihan normaalilta näytti pojan kehitys. Pari kuvaakin saatiin mukaan, joita kyllä kelpaa katsella!
Neuvolassa käytiin iltapäivästä ja hemppa oli ainoo joka ei ollut oikein kohillaan.
Eli rautaa alettiin tänään aamulla ottaan ja huono olohan siitä koitu! :(

Mirka ja pähkinä 34+3
 
Ja tervetuloa Lyyli81 munkin puolesta:)

Höpöti , Mulla alkoi kans tuo vaatteiden pesu, ettei jää sitten kiireemmän puolelle
ja silitinkin oikein, vaikka kyllä ne varmaan uudestaan täytynee vielä silittää ei vaan haluaisi tuota parin tunnen rupeamaa ottamaan ihan jokapäiväiseks touhuks:)
 
Teretulemast Lyyli81!

Cora85: Mulla on 12pv synttärit, silloin ehkä, siis EHKÄ vois vähän juhlia jos jaksaa kun tulee täydet kympit :D ja kriisiä pukkaa... :D
Monesko päivä sää oot syntynyt?

Mullakait jo niin tekis mieli juokasta parit huurteiset oluset :snotty: , mutta kun toivoinkin olevani viimeinen joka tästä porukasta jakautuu, niin se saa oottaa :whistle: .
Olen muutamat pienet hörtsyt ukkokullan olusesta tänä aikana ottanu, niin ai ku ootan kun saa juoda ihan oman :p .
 
Täällä on sitten aika varmasti raskaus hepatoosi kyseessä, just tulin lääkäristä...
Joten meillä vielä tänään edessä lähtö synnärille ja huomenna hyvällä mahiksella käynnistellään.

Lääkäri oli tosi huolissaan kun on kutina jatkunu jo monta päivää mutta sano et kunhan liikkeet viel tuntuu ni ei hätää, tärkeetä kuitenkin saada pieni tarkkailuun vielä tänään.

jos jollekin ei tuttu niin tässä linkki: http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00169

samalla myös jos jollain muulla himmeetä kutinaa niin soitto neuvolaan ja vaaditte päästä maksatesteihin, ettei turhaan jää roikkumaan. Lääkettä ei oikeen ole mutta kunhan vauva saadaan ajoissa ulos niin ei mitään haittaa ole pienelle.

Lähen vähän syömään ja kattelemaan sitä sairaalakassia ;)

 
Nyt ihan ekana omaa napaa kärkeen kun olen niin HAPPY!!!! :D
Neuvolalääkärissä käyty...

rv 36+1
paino +400g/vko yht 14,5kg
turvotus +
rr 115/70
pissa puhdas
sf 36,5cm :eek: jälleen tullut +3 cm kahdessa viikossa ja vauva laskeutunut :headwall: :whistle:
lapsivesi normaali
tarjonta RT
syke 140

Noh, sitten sinne alakertaa näitten kriittisten mittojen jälkeen :p Kohdun suu oli pehmennyt ja kanavaa enää sentti jäljellä. Lääkäri setä oli sitä mieltä että on todennäköistä että tulee ennen laskettua aikaa :D :D :D Mä menin nyt kyllä ihan sekaisin!!! Voi hemmetti, sukat pyörii jaloissa ja arvatkaa vaan kuka saa sen mukelon joskus rv42 kun täällä näin hepuloi! Mutta mä olenkin puhunut pentuselle että ensi viikon keskiviikkona ulos kiitos! Mies yrittää rassuka hillitä tätä mun hepulia mutta eipä taida onnistua... Kaikki muuten kunnossa eikä mitään valitamista. Mulle muuten sanottiin että synnytys on lähellä jos hb nousee siihen mitä se ekalla kerralla on ollut, harmillisesti ne ei sitä nyt sitten ottanut kun viikko sitten se napattiin, ei ainakaan silloin olut viitteitä tästä.

Tiniille isohko :hug: ja kärsivällisyyttä nahan kanssa, uskon että on tuskaa. Toivon mukaan saat jonkin sortin lääkitystä ja tarkemmat tutkomukset ettei tarvitse olla huolissaan pikku Pingun vuoksi!

Lyylille tervetuloa pinoon :wave:

Hille mullakin tässä kesän mittaan olis ollut pari kertaa tilausta kylmälle oluelle. Noh ensi kesänä sitten ;)

raitsulle onnittelut noin hyvistä kuulumisista :flower:

Tyyne nauttii nyt täysin siemauksin sillä vapaasta, olet onnekkaassa asemassa että teillä on hyvä tyliverkosto! Olisi sääli jättää sitä käyttämättä ja varmasti mummon kanssa vietetty aika on korvaamatonta lapsellekin! Toivon mukaan lääkäri on sullekin huomenna yhtä armollinen kuin mulle tänään :hug:

Syysmama tulehan sitten kertomaan oliko supistelut aiheuttanut edistystä d :D b katsotaan kumpi kerkee ensin! paikoillanne, valmiina, HEP!!!

Diorin kuulumisia mäkin kyttäilen...

Karvoista... meillä mies saa toimia karvapuimurina. Eilen sitä virkaa oikein hienosti toimitti kun tätä mammaa ahdisti kamala puskan esittely sille lääkärille. Jaloissa ei edelleenkään karvat kasva, en valita! Ja sitten myös tuo venytyskin jää ukkelin harteille koska mä en oikeesti ainakaan selälläni maaten ylety koko alapäähän :ashamed: jättimasu! alkaa olla sukkien laitto hankalaa myös...

Kaikille vaivasille isosti tsemppiä ja :hug: koittakaahan tytöt jaksaa vielä. Mulla myös unettomia öitä sekä semmoista nukun tunnin ja herään menoa nykyään. Onneksi liitokset rauhoittui kun makasi muutaman päivän.

Koiramamma ja pentunen rv 36+1
 
Tiniille Kovasti kans tsemppiä matkaan :heart:

Lyyli tervetuloa vaan porukkaan mukaan =)

Cora Mulla on sydämessä sellainen johdoshäiriö...wpw... mutta eipä tuo paljoo oo hankaloittanut elämää onneks. Joskus sydän menee vähän omaa tahtiaan ja turhan haipakkaan.
Joskus ollut lääkityskin siihen, mutta nyt ainakin oon ilmankin pärjäillyt :) Ekassa synnytyksessä, kun se kesti sen verran kauan, niin pulssi meni turhan nopiaks ja siinä yks syy miksi imukuppiin päädyttiin, mutta toisessa synnytyksessä ei ollut mitään ihmeellistä tuon osalta.

Tyynelle Lisää suppareita sinne ja toivotaan, että pian sinäkin pääset hommiin :D

Raitsu Ihanaa, että pienellä kaikki hyvin :heart:
 
Voi Tinii! Onneksi otti lääkäri asian heti tosissaan ja pääset seurantaan! Nyt kaikkea hyvää sinulle ja pikkuiselle sinne! Kuulumisia odottelemme luonnollisesti kuumeisesti!

Saas nähdä, milloin Dior pääsee ilmoittelemaan tilanteestaan!

Tervetuloa Lyyli81!

Viime yönä heräsin outoihin tuntemuksiin vatsassa. Ei oikein voinut kylkeä kääntää ja tuntui siltä kuin olisi ollut koko ajan isompi vessahätä. Jatkui noin puolentoista tunnin verran. Ilmeisesti alitajuntaan iskostui, että synnytyshän alkaa pikkuhiljaa lähestyä, koska aamulla iski minuunkin se pesänrakennus sitten viimeinkin! Kassit synnärille tuli laitettua valmiiksi ja lipasto vauvan vaatteille koottua ja laitettua vaatteet siihen ja kaikki keskeneräiset työt alko ärsyttämään. Tähän mennessä mulle on ollut aivan sama, vaikka olis paikat huutanut tekijäänsä. Nyt tympii, kun remontoidusta vessasta puuttuu vielä kaapit ja peili (en saa miestä kaupoille mukaan) ja eteinen ei toimi, siihen olis saatava vaatekaappi ja miksei se tuo hiekkakasakaan tuolta pihalta pienene ja... Yritän sitten olla miehelle huomauttelemati, koska itse en esimerkiksi sitä hiekkaa voi lähteä kauhomaan.

Hille ja Cora: olen myös lokakuun lapsi, mutta silti enempi kesäihmisiä. Syksy on jossain määrin ihanaa aikaa, mutta loppusyksystä minua alkaa yleensä ahdistamaan pitkän talven läheisyys. Tosin tämä talviahdistus alkoi minulla vasta sen jälkeen kun muutin Etelä-Suomeen reilut yhdeksän vuotta sitten ja oletan sen johtuvan täällä pimeydestä ja loskasta. Lumiset pakkastalvet ovat sen verran harvinaisia täällä päin. Syksy on kyllä ihanaa lenkkeilyaikaa, kun on raikasta ja hyvä tuoksu ilmassa jotenkin.

Jaahhans. Taitaa minullakin raskaus ruveta näyttämään raskaampia puoliaan. Lähdettävä nappaamaan Rennie, kun polttelee niin.
 
:wave: Tervetuloa Lyyli :wave:

mulla oli tänään neuvola, jossa en tullut kyllä hullua hurkaammaksi. Vauva on kuulemma ihanankokoinen synnyttää ja oleilee masussa jännässä asennossa kun pää on alhaalla mut yltää silti mun keuhkoja litistelemään. Sf oli sama kuin kaksviikkoa sitten 30 ja kotona mitattu masunympärys oli 103 cm.

Neukun jälkeen soitin kelalle ja kas kummaa, päätös oli tehty JUST samaisena päivänä, joten kirjettä kotiin nyt odotellaan.

Hille ja Cora mulla synttärit 15. lokakuuta ja silloin tulee täyteen 28 vee!

Möykky siis rv 37+5
 
Siis hei, miten niin mulla on tekemisen puutetta....koko ajan täällä lorvimassa... :kieh:

Tinii: Onnea matkaan! Hyvä et sait oikean diagnoosin kutinaan! Mulla kutiaa iho melkeimpä aina, mutta se ei johdu varmaan hepatoosista.

Mutta meitähän "vakaita vaakoja" onkin täällä useampi! Itteä kyllä riepoo joskus tuo päättämättömyys, ku saa jonku asian päätettyä, niin sit rupee miettii et oisko se ollu toisin sitten parempi... :headwall: .
Onneksi mies on oinas, niin tulee tästä elämisestäkin jotain :D . Ja siitä sitten tulee turhia perheriitoja ku se päättää ja minä en sitten oikein tiiä et onko se niin... :headwall:
Ja nyt on sit vaikea vauvalle nimi päättää, taidan tehhä niin, et annan miehelle listan nimistä mitkä mua viehättää niin se sitten lopullisesti saa päättää..tai sitten ei :LOL:

Ja tämähän ei sitten millään liittynyt raskauteen (josta täällä pitäisi keskustella). :kieh:
 
Tinii tsemppiä matkaan!!nyt vihdoin voit saada jo pingun syliinkin, niinkuin kovasti oot jo toivonutkin :D
tervetuloa mukaan "loppumetreille" Lyyli!
raitsu onneksi saitte hyviä uutisia!
koiramamma oli kans saanu iloisia uutisia, jei!sun masu se vaan kasvaa!!
hille78 meillä oon täällä kaks kiukuttelevaa rapua (minä ja poika) ja mies on neitsyt joka toivottavasti saat nyt taistelutoverikseen toisen neitsyen :D
meillä kans nimi-ongelmia, mies on jo listan hyväksyny, mä vaan en osaa päättää onko sittenkään mikään nimistä hyvä...:headwall:
hankalaa on!
 
Voi miten jännää Tiniin ja Diorin tilanteet!!! Tsemppiä! :heart:

Syysmamalle kiitos tsemppauksista! :) Onkohan ne sun supistukset saanu jotain aikaa... Tulehan kertomaan ku tiedät!

Hexa: Olen minä juuri se tummahiuksinen tutustumisesta. Et säikäyttänyt kysymyksillä, jostain olen vain tämän pelon nyt itselleni haalinut :ashamed:

Taivaannastalle oli viimein tullu Kelan päätös, hieno juttu. Ja niitähän pääsee katsomaan Kelan verkkopalvelusta jo aikaisemmin ku paperit tulee, jos on verkkopankkitunnukset :)

Tervetuloa Lyyli81!

Katjuskalle paranemisia nilkan kanssa!

Tyynen päivä kuulosti ihanalle, eikä nyt tosiaankaan tarvi edes miettiä mitään syyllisyyden tunteita tuosta, ihana ku on lapsella innokas isovanhempi ja sinä saat kerätä voimia! Nauti :heart:

Koiramammalle onnittelut hienoista neuvolakuulumisista! Ehkei mene enää kauaa! :D

Onko teillä synnärille täytetty esitietolomaketta? Mistä sen saa? Tutustumiskäynnillä kätilö antoi vähän ympäripyöreitä vastauksia aiheesta, kun siitä joku kysyi. Kuulemma on olleet neuvolan printtejä, kaikilla ei laisinkaan... Näin siis Naistenklinikalla ainakin maanantaina sanottiin. En tiedä sitten...

(.) Taas on maattu sängyllä mielettömässä asennossa tyynyt takapuolen alla, että vauva kääntyis. Kyllä se kovasti päätä nosteli ja potki, mutta pää on ihan samassa kohdassa mun ylämahan tienoilla ku aina ennenkin :( Että mua pelottaa, jos joutuu sektioon "tyytymään" ja tuo ei käänny... Onneksi on tää netti ja kaikki ihanat kokemukset ulkokäännöksistä :x

Mayah ja pikkuinen 34+4 :heart:
 
jänskättää kyllä Diorin puolesta, toivottavasti kaikki sujuu hyvin!

Mull rv 34 nyt menossa ja eilen neuvolalääkäri tutki alakerran ja totes että kohdunsuu on pehmeä sentin auki ja kaula lyhentyny sentillä, nyt sitte tarttis lepäillä..... supistelua kyllä on ollu jo pitkään mut ei mitään kipeitä. Esikoisesta ei supistellu ennen synnytystä rv:lla 40+3.

Toi sf-mitta on mulla kulkenu kokoajan yläkäyrällä ja ylikin eilen se oli 32, vaavi on kuulemma viikkoihin nähen ihan normi kokoa mutta lapsivettä on runsaan puoleisesti.

mulla myös hommat vaiheessa vauvan tavaroiden kanssa... pinnasänky on kyllä jo makkarissa mutta neljässä osassa ja ruuvit kateissa...

Lyyli rv 34
 
Höpöti
Raitsu Oon kans kyllä vaatteita silitelly ja kaappiin viikkaillu.. ei viitti kauheesti tommosta ylimäärästä pyykinpesua jättää siihen kun sitte vauvan kans kotiudutaan kun sitte on varmaan pyykinpesua ihan riittävästi muutenkin.. =) jotenkin kuvittelin et meillä on vaatteita sen verran et just pärjätään mutta niitähän on vaikka kuinka :LOL:


Tiniille tsemppiä sinne !! :) toivottavasti saat sen pienen jo pian syliin... ja toivottavasti toi kutina rauhottuis jollain, se ei varmasti oo kivaa :heart:

Koiramamma Kiva et oli hyviä kuulumisia neuvolasta Hieno juttu... eiköhän se vaavikin sieltä ulostaudu vielä :heart:

Lizard Täälä on olli ihan samanlaisia tuntemuksia parina yönä... ja heräilen kamalan tiuhaan.... Ehkä se totuttaa siihen yövalvomiseen :D

Täällä ollaan kans nimiasiaa koitettu pohtia mutta kovin vähän tuntuu olevan nimiä mitkä molemmille kävis... Synnärin esitietolomakkeeseen tarvis ainakin jotain saada laitettua maanantaihin mennessä =)

Lyyli81 Täällä kans menny sf mitta kokoaika yläkäyrien yläpuolella... vauvakin on kyllä reilun kokonen mutta lapsivettäkin on reilusti... eli aika muhkea näky olen no josko maanantaina synnytystapa-arviossa kuulis sitte tarkemmin painoarvioo ja sellasta... jänskättää... kuinka sitä malttais viikonlopun... :heart:

Höpöti ja matkaaja taas.... :heart:
 
Hui, täällähän on taas lisää jännitettävää. Meidän ketjun pitäis varmaan olla elokuun odottajat...

Olin tosiaan tänään sitten neuvolassa. Ihma ja kumma, hemppa oli noussut ja oli nyt 135!! Paineet valitettavasti oli nousseet -> 125/85. Esikoisestakin nousi lähellä synnytystä. Oma th oli lomalla, joten oli sijainen. Hänen mielestä masukin pää oli jo ihan alhaalla ja kiinnittynyt.

Täällä ainakin esitietolomake lähetetään nykyään automaattisesti sähköisesti eli itse ei täytellä enää mitään papereita. Kysäsin sitä viime viikolla neuvolassa.
 
Tinii Hyvä kun tilanne selvisi, jännittäväähän tuo on, tsemppiä sinne ja toiv. kaikki menee hyvin!

Neuvolassa tuli käytyä, ja mä stressasin etukäteen sitä kun vauva oli väärinpäin. Voitteko kuvitella: vauva pyörähti ympäri kun olin antamassa pissanäytettä ja siinä jotain kumartelin. Ajattelin vaan että mitäs se nyt myllertää, ja ultrassa lääkäri sanoi heti et pää on alhaalla. Voi että mä oon tyytyväinen. Nyt kun pysyis vaan näin.

Paino +600/vko, (raskauden alussa paino 55 kg ja nyt 70kg) :p
sf 30
tarjonta RT
syke 130
koiramamma, melkolailla samoissa mennään, mulla nimittäin kohdunsuu pehmennyt ja kanavaa jäljellä 1,5 cm. :)
Mä niiiin kovasti toivon että tämä ei synny vielä vaikka nuo jatkuvat supistukset rassaa. Ja olotila muutenki ahistava. Meillä on vielä remontti kesken, pari viikkoakin olis asiaa. Eli vauva, pysy nyt siellä masussa vielä! Tämä on käsky!

Lyyli81 Tervetuloa mukaan! :flower:

En muista mitä piti vielä kommentoida, eli ihan yleisesti vaan tsemppiä kaikille unettomille, kipuileville, kärsimättömille ym. syysmassukoille. Loppusuoralla silti ollaan.
 
Lyyli tervetuloo!!!! :flower:
Täälki toivois jos jollain olis jotai kivaa värssyn pätkää siihe ku vaavi tulloo maailmaa ja siit ilmotellaa immeisil tekstiviestil...
Mäki roikun täällä taas koko ajan diorin kuulumisii kyttäämäs...Kyl siel varmaa on vaavi kainalos ku ei mitää oo kuulunu :heart:
Maanantaina olis taas neuvola...Piti olla hu mut ukko kullan hammaslekurin takii siirsin sen sit maanantaille ei tarvi ottaa tota uhmista mukaan!Saa rentoutuu ees sen puolisen tuntia!
Tää päivä on taas ollu sellanen et olis toivonu ettei olis koko päivään heränny... Ite ollu koko päivän iha törky väsyny ku esikko kerta valvotti taas vaihteeks yön ja ukko ollu ku persuksille amuttu karhu väsyny myös ja si kiukuttelee kaks vuotiaalle puolen päivää siitä kun valvotti...Ihan ku se vittu tajuais et miks isi nyt on kiukkunen eikä annakka sitä halii minkä aina yleensä antaa ku takas verstaalle lähtee...IDIOOTTI etten sanois. Täytynee isännän kans jällee keskustella asioista joskos se tajuis et mul ei kauheen hyvät fiilariit oo jättää neitii isin kans siks aikaa ku oon sairaalas, miettii jos sillon sattuu valvottaa eihä tol pikku reppanal oo ketää aikuista sillon täällä sen kans vaan kiukutteleva isä mikä menee oikeesti lapsen tasolle. Auta armias taas sitä sotaa mikä siitä tulee...Toisaalt vois synnytykses paukuttaa kaikki faktat taas naamaan...Vois siin ukko olla ainaki hiljaa tai si jättää mut yksin synnyttää, no ei kai!!!! Mulla kun on semmonen paha tapa et kerään sisälleni pitkän aikaa asioita ja si saan riidan aikaan ihan pienestäki asiasta ja sillo tulee ne muutaman kuukauden patoutumat mistä ukko ei enää muista puoliika ni pihal...mut minkäs itselles voit!!!
Anteeks omanapaisuudestani mut pakko purkaa ettei nuppi sekoo!!!!
elohiiri ja masu edelleen 37+1 :heart:
 
nyt tulee tosi omanapainen teksti koska tämä on taas näitä päiviä.. tai oikeastaan näitäkin päiviä. Siivosin eilen kämpän kivan näköseksi ihan niin paljon että alko masukin kipuilee. No illalla sitten ku oltiin nukkumaan menossa huomattiin että meidän kissa on kussu meidän viikonvanhalle sängylle!!! Ei muuta ku päiväpeitto, pussilakana, peitto (tuplalevee vielä) ja UUS petari pesuun. Voitte uskoo että kiukutti. No pistin peiton pyykkikoneeseen, mies pesi petarin kylppärissä ja laitto saunaan kuivuu ja mun piti tänä aamuna viedä se päälikangas isoon pesukoneeseen pesutupaan. Näin tein. Ku tulin kotiin ja piti laittaa se tuplalevee peitto meidän pesukoneesta kuivuriin ni luukun avatessani valui sitten vedet kodinhoitohuoneen lattialle. Ohjelma oli menny loppuun, mut se EI ollu lingonnu eikä tyhjentäny vesii. Olin ihan et no voi hyvää päivää koska meidän kodinhoitohuoneen on joku insinööri joskus suunnitellu ku siel ei oo lattiakaivoo ni sain sit mopilla ja pyyhkeillä sen lattian kuivata enkä tietenkään saanu sitä vettä koneiden alta pois ku millä minä niitä täällä siirtelen. Pistin pesukoneeseen vedenpoisto ohjelman ja mietin et mihinkäs mä sen sit kuivumaan laitan ku linkoomatonta ei voi laittaa kuivuriin ja saunassa on se patja eikä kellarin kuivaushuoneeseenkaan voi viedä linkoamatonta pyykkiä.
tämän lisäksi esikoinen ilmotti teboililla ku oltiin syömässä että hän vihaa mua. Siis tuli ihan puun takaa, hän oli saanu kaiken mitä halus ja oltiin jopa isin kanssa syömässä. Mut tämä alkoi sit ku isi lähti takas töihin ni temppuilee ja huutelee tollasta. Kiva juttu. Tämän neidin kanssa sit pitää lähtee asioi hoitaa. piti viedä kirjanpitomateriaalit turkuun ja käydä eläinkaupassa tiedustelemassa uutta kissanhiekka laatikkoo meidän vaivaiset 9kg painavalle maatiaiskissalle!! (niin ne painaa normaalisti vissiin alle 4 kiloo) No ei niillä ollu isompaa ku meillä on, mut pistivät tilaukseen. mä vaan et ok ja menee kuukausi vissiin ennen ku saadaan sellanen reunallinen mut katoton (tämä nykyinen on katollinen).
Juu ja ihan ku tämä kaikki EI jo riittäisi raskaushormoonien pehmentämälle päälle niin eikös mulle päiväunien jälkeen sit tullu mieleen että pistämpä esikoisen huomeessa sälekaihtimen alas ettei sen huone kuumene nyt illalla ku ilta-aurinko paistaa suoraan sisään sen ikkunasta. No menin sinne ja vetäsin narusta ni eikö se tullu koko hökötys alas sieltä oikeen rytinällä!!!

SIIS MIKSI NÄITÄ PÄIVIÄ PITÄÄ OLLA?? Tää mun päivä saa jo niinku koomisii piirteitä ku voi kaikki mahdollinen tapahtuu just tänään.

Juu ja sit viel naapurintäti tuli äimistelee että sä näytät siltä ku olisit huomenna menossa synnyttää. Siinä sitten hymyilet kireesti et ei ku vasta syyskuunpuolivälissä.

Jos sit viel yrittäis seivaa tän tekstin ja toivottais Lyylille tervetuloo mukaan. :wave:

Diorin tilanne kyllä jännittää täälläkin. Mahdetaanko me saada jo toinen vauva meidän pinoon. Mut hei, sit tehään kyllä sellanen diili että kaikki ei tee syysvauvoistaan elovauvoi ku muuten joutuu yksin purkaa mieltänsä täällä heh. :LOL: Toivottavasti kuullaan pian Diorin kuulumiset

Nyyttimyy ja murmeli 35+2
 

Yhteistyössä