Hellurei ja hellät tunteet! =)
Täälläkin ihan täpinöissään ootellaan Diorin kuulumisia...ei oo oikein pitää jännityksessä
!
Kovasti tullu taasen tekstiä...mutta tosi kiva on lukea teidän kuulumisia!
Cora85: Minä oon myös tosi syksy-ihminen, tykkään niin pimenevistä illoista, vesisateesta, ja vielä kun tulee ruska-aika niin voi ku on nättiä B). Oon itte syntyny lokakuussa niin voihan sekin vaikuttaa siihen syksy innostukseen.
Katjuska78: Täältä helpottava virtuaali puhallus nilkkaasi
!
Neuvolatäti: Tosi ihana, monen monta vuotta ollut alalla, kohta kait jää eläkkeelle, ei liian hössö. Sanoi, ettei koko uransa aikana ole nähnyt yhtä pientä riskiä Trisomiaseulasta kuin mitä mulla oli ( se oli 1:100 000 ). Vielä käy kotikäynnillä synnytyksen jälkeen mutta luulen et vaihtuu sen jälkeen.
Hikoilua: Ei laisinkaan! Ja en oo vilukissakaan tällä hetkellä.
Maidon heruminen: Nyt kun sen huomasin vasta, niin ei sitä kyllä paljoa heru, jokunen tippa jos jää tissi puristuksiin.
Tänään oli neuvolakäynti, oma terkkari lomalla, mukava sijainen:
rv 36+1. Painoa tullut +420g/1.5vko:ssa. Yhteensä kiloja tullut alusta 11-13kg (kotona puntarilla näyttää aina vähemmän kuin neuvolassa ), sanoi et on ihan hyvin ja ei haittaa jos vielä nouseekin ( ja varmasti nousee ) kun ei oo turvotusta ollenkaan.
RR: 144/92 ( aina vähän koholla, kotona seurasin, niin "normaali" paineet oli )
Hb: 114
SF 33cm, tarjonta Rt, Syke 138-140 ( oikein vahvan kuuloinen ), liikkeet ++.
Vauvan pää on jo alhaalla mitä jo vähän epäilinkin, kun on aika kevyehkö olo, niinkuin se tässä tilassa vain on mahdollista
.
Seuraava käynti on jo 21.8 ja käyrä ja synnytystapaultra on 25.8.
Jospas lähtis käymään kirjastossa...
hille+kaveri rv36+1