Nyt ihan ekana omaa napaa kärkeen kun olen niin HAPPY!!!!
Neuvolalääkärissä käyty...
rv 36+1
paino +400g/vko yht 14,5kg
turvotus +
rr 115/70
pissa puhdas
sf 36,5cm
jälleen tullut +3 cm kahdessa viikossa ja vauva laskeutunut :headwall:
lapsivesi normaali
tarjonta RT
syke 140
Noh, sitten sinne alakertaa näitten kriittisten mittojen jälkeen
Kohdun suu oli pehmennyt ja kanavaa enää sentti jäljellä. Lääkäri setä oli sitä mieltä että on todennäköistä että tulee ennen laskettua aikaa
Mä menin nyt kyllä ihan sekaisin!!! Voi hemmetti, sukat pyörii jaloissa ja arvatkaa vaan kuka saa sen mukelon joskus rv42 kun täällä näin hepuloi! Mutta mä olenkin puhunut pentuselle että ensi viikon keskiviikkona ulos kiitos! Mies yrittää rassuka hillitä tätä mun hepulia mutta eipä taida onnistua... Kaikki muuten kunnossa eikä mitään valitamista. Mulle muuten sanottiin että synnytys on lähellä jos hb nousee siihen mitä se ekalla kerralla on ollut, harmillisesti ne ei sitä nyt sitten ottanut kun viikko sitten se napattiin, ei ainakaan silloin olut viitteitä tästä.
Tiniille isohko :hug: ja kärsivällisyyttä nahan kanssa, uskon että on tuskaa. Toivon mukaan saat jonkin sortin lääkitystä ja tarkemmat tutkomukset ettei tarvitse olla huolissaan pikku Pingun vuoksi!
Lyylille tervetuloa pinoon :wave:
Hille mullakin tässä kesän mittaan olis ollut pari kertaa tilausta kylmälle oluelle. Noh ensi kesänä sitten
raitsulle onnittelut noin hyvistä kuulumisista :flower:
Tyyne nauttii nyt täysin siemauksin sillä vapaasta, olet onnekkaassa asemassa että teillä on hyvä tyliverkosto! Olisi sääli jättää sitä käyttämättä ja varmasti mummon kanssa vietetty aika on korvaamatonta lapsellekin! Toivon mukaan lääkäri on sullekin huomenna yhtä armollinen kuin mulle tänään :hug:
Syysmama tulehan sitten kertomaan oliko supistelut aiheuttanut edistystä d
b katsotaan kumpi kerkee ensin! paikoillanne, valmiina, HEP!!!
Diorin kuulumisia mäkin kyttäilen...
Karvoista... meillä mies saa toimia karvapuimurina. Eilen sitä virkaa oikein hienosti toimitti kun tätä mammaa ahdisti kamala puskan esittely sille lääkärille. Jaloissa ei edelleenkään karvat kasva, en valita! Ja sitten myös tuo venytyskin jää ukkelin harteille koska mä en oikeesti ainakaan selälläni maaten ylety koko alapäähän :ashamed: jättimasu! alkaa olla sukkien laitto hankalaa myös...
Kaikille vaivasille isosti tsemppiä ja :hug: koittakaahan tytöt jaksaa vielä. Mulla myös unettomia öitä sekä semmoista nukun tunnin ja herään menoa nykyään. Onneksi liitokset rauhoittui kun makasi muutaman päivän.
Koiramamma ja pentunen rv 36+1