Hakutulokset

  1. O

    <3 Heinäkuun Onnenhiput 2011 <3 Tammikuu<3<3<3<3

    Moikka kaikki! :wave: Enpä ole täällä paljon käynyt jorisemassa, mutta jos jotain kuulumisia kertoilisi :) Raskaus on sujunut muuten hyvin, mutta kipänä olen ollut tosi paljon. Flunssaa, mahatautia, milloin mitäkin. Migreeniäkin on ollut, mutta ei onneksi niin paljon kuin esikoisen...
  2. O

    *** Heinäkuun Onnenhiput 2011 Marraskuussa***

    Moikka :wave: Voisinpa kai itsekin tänne tulla mukaan. Olen 28 v ja odotan toista lasta, LA on varmaankin jossain kesä-heinäkuun vaihteessa, laitetaan vaikka 29.6. Se olisi menkkojen mukaan. Esikoinen on ihana, todella vilkas poika 1v 3 kk. En oo vielä edes soittanut neuvolaan... jotenkin en...
  3. O

    Kolmekymppiset tokakertalaiset LOKAKUUSSA

    Kiitos vertaistuesta! :D Minulla tää ei ole niinkään ollut vauvakuumeilua, kuin vauvajärkeilyä. Olen koko ajan ollut kahden vaiheilla haluanko toisen. Mutta sitten päätin, että kyllä se vana on hyvä olla sisaruksia, koska itelläni on kaksi siskoa ja on se vaan tosi hieno juttu aina ollut...
  4. O

    Kolmekymppiset tokakertalaiset LOKAKUUSSA

    Heippa! Olen 28 v ja tänään just plussasin haalean plussan. Esikoinen on 1 v 2 kk vanha poika. En vielä tiiä tuunko tähän pinoon, kun ei tästä tiiä ottaako tää raskaus edes tulta alleen, niin on alussa. Vähän vertaistukea tulin vaan hakemaan. Koska oon ihan paniikissa. Ahistaa niin paljon et...
  5. O

    Kaakonkulman odottajat kesällä 2009

    Heip! Meidän poika syntyi laskettuna päivänään 10.8. klo 21.17. Synnytys vaikea ja pitkä ja päättyi lopulta kiireelliseen sektioon kun avautumisvaihe jumahti ja vauvan sydänäänet laski. Vaikka synntyksestä on nyt yli viikko, olen yhä sairaalassa koska tuli kohtutulehdus ja sitten...
  6. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - Elokuussa

    heip... tulin vaan kertomaan että miä oon vieläkin sairaalassa vaikka poitsu syntyi jo viikko sitten. Kohtu tulehtui, oon saanut antibioottia suoneen 3 krt/pvä. Olo huono. Tänään herättelin toiveita et pääsisin kotiin, mutta tulehdusarvot ei olleet laskeneet juuri yhtään (ovat olleet...
  7. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - Elokuussa

    Hei! :wave: Kuten monet näytti aavistelleenkin, niin täällä sairaalassa ollaan. Kipeinä, väsyneinä mutta onnellisina poikavauvan vanhempina. Mitat 3600 g ja 51 cm. Tarkka mies syntyi viikoilla 40+0, 10.8. klo 21.17. Varoitus, ei synnytyspelkoisille! Voin tulla myöhemmin kertomaan koko...
  8. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - Elokuussa

    Noniin, nyt meni maha löysälle pitkään jatkuneen ummetuksen jälkeen. Oisko tää nyt sitä...Mies lähti just töihin, sanoin että mee vaan, mutta valmistaudu siihen, että joudut lähtee kesken pois. Supistuksia tulee n. 7 min. välein ja kyllä nää koskee.
  9. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - Elokuussa

    Neydan, onnea! Ihanaa kun meette näin viime tipassa naimisiin :) Me mentiin tuossa huhtikuun alussa maistraatissa ja pienillä juhlilla. Yllätyin siitä kuinka tunteellista ja ihanaa se oli. Ihana päivä :) Onnea vauvan saaneille, Ouska, Hudjuke ja ssihinä!! Yhdellä rytinällä monta. Miä...
  10. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - Elokuussa

    Sonjuska- :wave: Täällä ainakin yksi joka ei ole käynyt missään kontrolleissa. Olen käynyt kaikki ns. ohjeen mukaan. Neuvolakäynnit 1 krt/kk, ja nyt lopussa 1 krt/vko. Kolme neuvolalääkärikäyntiä raskauden aikana (1 alussa, 1 puolivälissä, 1 lopussa) ja kaksi ultraa (varhaisultra 12...
  11. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - Elokuussa

    Heippa hei... Yhdessä koossa edelleen. Supisteli tuossa parin päivän ajan paljon ja alaselkä ja koko lantion alue oli kipeä ja tuntui että "jotain tapahtuu". Tänään taas hiljaisempaa pidellyt. Mutta jotenkin luulisin (ja toivoisin!!) ettei tässä enää hirveän kauan menisi?! Huomenna on LA...
  12. O

    Voiko mitenkään opiskella kun vauva syntyy tammikuussa?

    Heip! Minä olen viimeisilläni raskaana (vkoja 39+4) ja aloitin uuden alan opiskelut tammikuussa kun olin juuri tullut raskaaksi. Kevätlukukauden kävin normaalisti koulua. Nyt kesän olen lomaillut, pian synnytän ja syksy on vielä vähän avoin. Aikomuksena on kuitenkin jatkaa opiskeluja...
  13. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - Elokuussa

    Kiitti kaikille jotka jaksaa sympata ärsytykseen! Ihanaa kun täältä saa tukea =) Painoa on tullut 16 kg :whistle: 56 -> 72. Ei kyllä olla huomauteltu neuvolassa, sitä vaan sanovat että siulla on hyvä kun et ole ylipainoinen. Pakko sanoa, että en ois mitenkään uskonut että miulle tulee...
  14. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - Elokuussa

    Onnea vauvantuneille ja nasulle kiitokset kertomuksesta! :heart: Ihanaa kuulla, että olette vihdoin saaneet vauvan syliin pitkän odotuksen jälkeen. Oma odotus ei ole mitään tuohon verrattuna! Minervalle osanotot. Meillä on kolme ihanaa kissaneitiä...tiedän surun. Koti tuntuu tyhjältä :(...
  15. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - Elokuussa

    Onnea vauvan saaneille :) :flower: outiko, kiitos kertomuksesta. Pikkasen tuli paha mieli, kun synnytys ei ollut sujunut niinkuin tietysti olisi toivonut. Miäkin kovasti toivon, että saisin synnyttää alateitse, mutta kuten taas huomaa, ei sitä ikinä voi tietää mitä tapahtuu. Loppu hyvin...
  16. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - Elokuussa

    Onnea vauvaantuneille! Ja vilmalle kiitos synnytyskertomuksesta. Näitä lukee mielellään. Vaikka aikamoista oli ollut! Täällä ei uutta... Haluan jo synnyttämään!! Odotan innolla sitä kaikkea! Ehkäisystä: meille saa tulla toinen heti perään kun on tullakseen, joten ei käytetä ehkäisyä...
  17. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - Elokuussa

    Onnea outiko! Poikako se olikin, miä tyttöä veikkailin :) Kunhan joudat niin tuu kertomaan miten meni. Täällä ei uutta auringon alla. Tänään oon ollut jaloilla koko päivän ja kävellyt aika paljon. Ihmeen hyvin vielä jaksaa. Vadelmanlehtiteetä olen nyt vetänyt viikon. Jos nyt pitäis veikata...
  18. O

    Kaakonkulman odottajat kesällä 2009

    Onnea Heili!! Ihana tuo kuva, mutruhuuli =) Miäkii haluun!!!! :p OnSiisKevät ja beibe 38+5
  19. O

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - heinäkuussa

    Heido! Ja onnea vauvan jo kainaloon saaneille! Tällä hetkellä toivon, että beibe ei syntyis vielä tällä viikolla. Koska miehen lapset on meillä vielä tiistaihin asti ja mummolla on toiset lapsenlapset hoidossa koko viikonlopun. Eli jos synnytys tulee, tulee meille ongelma minne laittaa nuo...
  20. O

    Kaakonkulman odottajat kesällä 2009

    Heippa! =) Täällä viimosia vedellään. Olo mahtava, ja odotan innolla synnytystä! Kaikki hyvin ja silleen. Jouskulle onnittelut! :) Toivottavasti voisin pian tulla ilmoittamaan jakautumisestani...! OnSiisKevät ja beibe 38+2

Yhteistyössä