K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Musta K:sta tulee vähän erilaiset puolet esiin eri ihmisten kanssa, tuossa crew ja urheilucast -porukassa on vähän enemmän sellaista äijämeininkiä, kun taas tanssijoiden ja B:n kanssa tulee sellainen herkempi ja eri tavalla nauravaisen oloinen puoli esiin. Molemmat on varmasti hänelle yhtälailla tärkeitä ystäviä ja työkavereita. Itseeni vetoaa enemmän se herkempi puoli, se on ehkä se mitä jotkut sanovat viisukäärijäksi. En kuitenkaan usko että se oli mitään esitystä, niin kuin jotkut on joskus keskustelussa pohtineet, vaan aito puoli joka on näkyvissä vain toisinaan.
 
vierailija
Musta K:sta tulee vähän erilaiset puolet esiin eri ihmisten kanssa, tuossa crew ja urheilucast -porukassa on vähän enemmän sellaista äijämeininkiä, kun taas tanssijoiden ja B:n kanssa tulee sellainen herkempi ja eri tavalla nauravaisen oloinen puoli esiin. Molemmat on varmasti hänelle yhtälailla tärkeitä ystäviä ja työkavereita. Itseeni vetoaa enemmän se herkempi puoli, se on ehkä se mitä jotkut sanovat viisukäärijäksi. En kuitenkaan usko että se oli mitään esitystä, niin kuin jotkut on joskus keskustelussa pohtineet, vaan aito puoli joka on näkyvissä vain toisinaan.
Mä komppaan sua täysin, mutta pidän myös siitä rivosta, roastaavasta, kiroilevasta Käärijästä. Ihana on kaikkine puolineen lätkäjätkä ja babygirl ja puppy niinkuin itsekin sanoi.
 
vierailija
Näköjään jatkoille jääneille on ollut lisää Kärtsää tarjolla 🤨 teamkaarijauk instasta näkyy. Noh, onneksi ei ollut tiedossa niin oon kotona ajoissa. Mutta itse ainakin luulin, että jatkot ei tarkoita että esiintyjä jatkaa niillä.
 
vierailija
Näköjään jatkoille jääneille on ollut lisää Kärtsää tarjolla teamkaarijauk instasta näkyy. Noh, onneksi ei ollut tiedossa niin oon kotona ajoissa. Mutta itse ainakin luulin, että jatkot ei tarkoita että esiintyjä jatkaa niillä.
Joo hieman ärsytti kun tosta ei ollut infoa etukäteen, ehdin just lähteä kotiinpäin ennenkuin esiintyikin siellä.
 

Yhteistyössä