Hakutulokset

1. S

Onko "harmaan mielipide" vakavasti otettava vain jos se on mieleinen mielipide?

Mä en aina sun ajatuksia Rukoilijasirkka tajua, mutta aina yritän. Siis mä en mitenkään väheksy tuota negatiivista virettä näissä tietyissä ketjuissa mutta kai niistä voi oppia. kuten mä olen oppinut, että tietyt herkät asian puin jatkossa harmaan jos ollenkaan. Kyllä täällä on myös mustissa...
  2. S

just noin, että terve, tän näköinen täällä ja jos olisi jotain kivaa sanottavaa sen sanoisi. Mutta kun nämä keskustelpalstat viriää myös paljon negatiivista ja ihmisiä joilla ei ole hyvää sanottavaa ja sanoo sen silti, niin ketä silloin syytämme? Laitonta se ei ole, epäsopivaa kyllä,mutta mitä...
  3. S

Mervi hakee Matista eroa

Jotenkin kun katsoin pari viikkoa sitten sen Matti-elokuvan niin ymmärsin monta asiaa. Monelle lahjakkaalle ihmiselle käy "Matit". Aina on joku joka haluaa kääriä voitot. Toivon Matille hyviä "eläkevuosia" ja mielenrauhaa ja tietty Merville kanssa.
  4. S

Sekin kun oikeasti ei ole kaikkien intressi nähdä sitä ihmisen ulkokuorta.. Oikeasti mä en noihin ketjuihin koskaan reagoi,mutta ihmettelen miten sitä pitää sitä omaa kuvaa ja lasten kuvaa niin mainostaa. Ja koska vain ja ainoastaan haluaa positiivista palautetta niin onhan se vähän...
  5. S

Rukoilijasirkka!

Mulla on todella kauniit lapset ja tiedän sen. Ei mun tarvitse heidän kuviaan tännen ruodittavaksi laittaa.En myöskään laita omiani, koska mulle ei ole mitään merkitystä vieraiden ihmisten mielipiteellä mun ulkokuoresta. Ei, ketään ei saisi haukkua, se on selvää, mutta koska niin aina käy, en...
  6. S

Anteeksi, mutta mä en ymmärrä miten mielipide voi olla jotenkin epäkelpo jos sen on tehnyt harmaa. Eihän mustanakaa täällä tyyppi ole kuin joku joka on luonut itselleen imagon tai profiilin? En ymmärrä oikeasti ymmärrä, miten jonkun rekistöröityneen "muka ihmisen" viestit olisi sen...
  7. S

Onko olemassa ihmisiä, jotka eivät tosiaan osaa erottaa ilkeyttä ja mielipiteensä sanomista?

Tässä minä nyt olen. Olen siis sitä mieltä, että on rumaa haukkua ketään ulkomuodon takia. Mutta en koskaan tule laittamaan oman perheen kuvia tänne. Se on liian intiimiä. Koita ottaa vähän iisimmin, jooko. Täällä on ilkeitä ihmisiä, mutta pitää osata vaan sivuuttaa. Mä ainakin teen niin. :hug:
  8. S

voih...

ongelmia oli sielläkin. Mitali tuli myös sen takia, että toiset epäonnistui. Evilä ei ole tasainen suorittaja. Hyvä tyyppi kyllä!
  9. S

voih...

miehellä on ollut aina ongelmia askeleen kanssa ja hermot myös pettäneet. Suurisieluinen kaveri, mutta huippu-urheilussa vaaditaan tosi rautaista ja tyyntä mieltä. Harmi juttu, Evilä on symppis. Olisin suonut menestystä hälle olympialaisissa!
  10. S

Paljonko olet valmis maksamaan lapsen harrastuksesta?

toki laskut ja ruoka menee harrastusten edelle, mutta meillä nipistetään muusta (esim. risteilyistä, mökeistä ja vuosittaisista etelän matkoista). Meistä hyvä harrastus ja joukkue on ainakin täällä helsingissä myös sellainen tulevaisuuden hanke. Hyvä harrastus pitää poissa kaduilta..
  11. S

Paljonko olet valmis maksamaan lapsen harrastuksesta?

esikoisen harrastukseen n. 1000e vuodessa. Kuopus aloittaa 300e vuodessa harrastuksen syyskuussa.. Toisaalta, mikä olisi tärkeämpää? esikoisella jo aika vakava suhtatuminen lajiin kuten koko joukkueella siitä tulee myös maksua..
  12. S

Onko täällä muita joilla on tukiperhe lapselle/lapsille? (Paikalla nyt)

että ole avoin ja yritä suhtautua positiivisesti. Ihmiset eivät ole tässä suhteessa tasa-arvoisia. Tukiperheitä ei ole pk-seudulla kuin todella vaikeisiin tapauksiin. Se, että perhe on totaalisen burn out, ei ole täällä mikään syy. Toivottavasti kaikki menee teille hyvin!
  13. S

Miestä ahdistaa kun en tienaa "elantoa"..

mutta kuka on vastuussa mun sairaudesta? Ei kukaan!! Mitä tässä voisi tehdä? En aio syyllistyä siitä, että olen sairas ja silti hoidan kotia ja lapset!!!
  14. S

Onko täällä muita joilla on tukiperhe lapselle/lapsille? (Paikalla nyt)

tuo tukimuoto vastaan mutta vielä ei saada koska molemmat on "elossa" vaikka mua loduttaisi kovasti sairastaa kun tietäisi, että lapsilla olisi asiat ok..
  15. S

nyt odotellaan kuntoutusta mutta siihen voi mennä aikaa. siltä ajalta en saa mitään tukea. Miehellä hyvät tulot ja minä hoidan lapsia kotona. En kerro sairauttani, koska se on aika harvinainen.
  16. S

mutta käsittelyajat pitkät. Tälläkin hetkellä hoidan lapsia kotona vaikka olen s. lomalla. Ja 2 koulutusta mulla on sekä työkokemusta jne. S. lomalla olen ollut kohta 1,5v.
  17. S

miehen tulojen perusteella. Ja sehän miestä ottaa pattiin. Kuten myös minua, mutta laki on laki, puoliso on elatusvelvollinen hanalissa elämän käänteissä.
  18. S

Eli olen ollut pitkään s. lomalla. tällä hetkellä en saa mitään tukia ja miestä on alkanut tuo ahdistamaan. Olen lapsiamme hoitanut 6v kotona ja hoidan edelleen vaikkei yhteiskunta sitä mitenkään tue. Mies vaan veetuilee. Tekisi mieli lähteä ja sanoa herra Uralle-hyvästi. Loukkaa...
  19. S

G: Elätkö selibaatissa ja miksi?

Minun täytyy todelta että tosiaan näin. Syy haluttomuus (lähinnä puolisoni) :ashamed:

Yhteistyössä