Onko "harmaan mielipide" vakavasti otettava vain jos se on mieleinen mielipide?

Anteeksi, mutta mä en ymmärrä miten mielipide voi olla jotenkin epäkelpo jos sen on tehnyt harmaa. Eihän mustanakaa täällä tyyppi ole kuin joku joka on luonut itselleen imagon tai profiilin? En ymmärrä oikeasti ymmärrä, miten jonkun rekistöröityneen "muka ihmisen" viestit olisi sen varteenotettavampia kuin harmaan "muka ihmisen". Täällä voi leikki, fuskaa, kusettaa ihan miten päin vaan. Ja oikeasti toi, yletön tiettyujen nikkien nuolenta ottaa ihan oikeasti aivoon. :p
Ei muuta, kiitos ja anteeksi. :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
Harmaissa on vain se vika, että usein esitettyään mielipiteensä katoavat kuin pieru Saharaan ja kunnon keskustelut loppuvat siihen.
Mustissa on se vika,että monesti heittäytyvät "pelleiks" jossain ketjuissa ja hyvä keskustelun alku menee pieleen

harmaa
Kyllä minun mielipiteillä on ollut painoa täällä joskus ja hyvää palautetta tulee yleensä. Enkä aio muuttua mustaksi vain jotta minut otettaisiin vielä enemmän todesta.

Harmaan mielipide ei ole vakavasti otettava jos se on negatiivinen ja ei pysy aiheessa. Mutta jos se on negatiivinen ja pysyy aiheessa niin se on vakavasti otettava.
Esim. Laitan oman kuvani tähän ja kysyn "How do i look?". Harmaa vastaa.. vittu mikä itseään täynnä oleva tyrkky olet aina" Niin mielipide ei ole vakavasti otettava vaan lapsellinen "reaktio" ja moukkamaista käyttäytymistä.
Jos taas harmaa sanoo: Mielestäni olet tavanomaisen näköinen ja en pidä vaaleista hiuksistasi. Niin mielipide on vakavasti otettava, .. Koska silloin hän pysyi aiheessa.

Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:
Harmaan mielipide ei ole vakavasti otettava jos se on negatiivinen ja ei pysy aiheessa. Mutta jos se on negatiivinen ja pysyy aiheessa niin se on vakavasti otettava.
Esim. Laitan oman kuvani tähän ja kysyn "How do i look?". Harmaa vastaa.. vittu mikä itseään täynnä oleva tyrkky olet aina" Niin mielipide ei ole vakavasti otettava vaan lapsellinen "reaktio" ja moukkamaista käyttäytymistä.
Jos taas harmaa sanoo: Mielestäni olet tavanomaisen näköinen ja en pidä vaaleista hiuksistasi. Niin mielipide on vakavasti otettava, .. Koska silloin hän pysyi aiheessa.
Sekin kun oikeasti ei ole kaikkien intressi nähdä sitä ihmisen ulkokuorta..
Oikeasti mä en noihin ketjuihin koskaan reagoi,mutta ihmettelen miten sitä pitää sitä omaa kuvaa ja lasten kuvaa niin mainostaa. Ja koska vain ja ainoastaan haluaa positiivista palautetta niin onhan se vähän yksinkertaista.
Kun ei kaikki vaan miellytä ulkoisesti kaikkia.

Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Shes so unusual:
Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:
Sekin kun oikeasti ei ole kaikkien intressi nähdä sitä ihmisen ulkokuorta..
Oikeasti mä en noihin ketjuihin koskaan reagoi,mutta ihmettelen miten sitä pitää sitä omaa kuvaa ja lasten kuvaa niin mainostaa. Ja koska vain ja ainoastaan haluaa positiivista palautetta niin onhan se vähän yksinkertaista.
Kun ei kaikki vaan miellytä ulkoisesti kaikkia.
Minusta galleripinot on käsitetty väärin, jos kuvitellaan, että tarkoitus on antaa ulkonäöstä palautetta. mun mielestä tarkotus on saada keskustelijoille kasvot, nähdä ehkä hauskoja ja hyväntuulisia kuvia ja sitten ihan bonuksena voi tehdä jollekkin hyvän mielen sanomalla jotain hyvää.

Joo ne galleriapinot eivät munkaan mielestä ole arvostelupaikkoja.. ainakaan negatiivisen. Maailmassa on tarpeeksi negatiivista monille muuutenkin ja ei sitä tarvi alkaa tahalteen antamaan. Eiköhän me kaikki saada pahat muualtakin. Mun toi esimerkki koskikin siis jos kysyisin mielipidettä :) :heart:

just noin, että terve, tän näköinen täällä ja jos olisi jotain kivaa sanottavaa sen sanoisi. Mutta kun nämä keskustelpalstat viriää myös paljon negatiivista ja ihmisiä joilla ei ole hyvää sanottavaa ja sanoo sen silti, niin ketä silloin syytämme? Laitonta se ei ole, epäsopivaa kyllä,mutta mitä me mahdamme?
Mulle on tullut kakkaa niskaan sekä harmaana että mustana, olen oppinut, etten kipeimpiin asioihin hae tukea.
Niihin tietty eniten tukea tarvitsisi, mutta aina on niitä jotka haluaa kääntää veistä haavassa. Niitä on mustissa niitä on harmaissa. Itse toivoisin vain ja ainoastaan että sanottaisiin vain se, minkä voisi sanoa IRL. Mulla tämä on ollut aina mittarina.Ehkäpä me tehokkaasti voisimme puuttua palstakiusaamiseen, mitä me keksisimme? :xmas:

Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Shes so unusual:
just noin, että terve, tän näköinen täällä ja jos olisi jotain kivaa sanottavaa sen sanoisi. Mutta kun nämä keskustelpalstat viriää myös paljon negatiivista ja ihmisiä joilla ei ole hyvää sanottavaa ja sanoo sen silti, niin ketä silloin syytämme? Laitonta se ei ole, epäsopivaa kyllä,mutta mitä me mahdamme?
Mulle on tullut kakkaa niskaan sekä harmaana että mustana, olen oppinut, etten kipeimpiin asioihin hae tukea.
Niihin tietty eniten tukea tarvitsisi, mutta aina on niitä jotka haluaa kääntää veistä haavassa. Niitä on mustissa niitä on harmaissa. Itse toivoisin vain ja ainoastaan että sanottaisiin vain se, minkä voisi sanoa IRL. Mulla tämä on ollut aina mittarina.Ehkäpä me tehokkaasti voisimme puuttua palstakiusaamiseen, mitä me keksisimme? :xmas:
lakatkaa sanomasta, että tällästä tää on. ainakin ihan alkuun.

Mä en aina sun ajatuksia Rukoilijasirkka tajua, mutta aina yritän. Siis mä en mitenkään väheksy tuota negatiivista virettä näissä tietyissä ketjuissa mutta kai niistä voi oppia. kuten mä olen oppinut, että tietyt herkät asian puin jatkossa harmaan jos ollenkaan. Kyllä täällä on myös mustissa aika erikoisia tyyppejä jotka on ottanut kynsiin harmaat ja myös uudet mustat.. että ihan samassa veneessä ollaan.

Yhteistyössä