pakko laittaa peikkiksestä vielä kuvaa tältä päivältä...sorry kyllästyneet :)

• Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja mamukaks:
Aivan ihana!! :heart: :heart:
Mites nimipolitiikka?

Niin joo,oletteko jo löytäneet nimen?
Milloin on ristiäiset?
Juu ei tosiaan vieläkään olla pystytty päättämään :headwall: . Ristiäiset on 30. päivä että jos siihen mennessä jotain keksis...
Anna vaihtoehtoja niin me päätetään teidän puolesta :)
Tällä hetkellä pyörii Oliver, Daniel ja Anton mielessä =) . Niin ja yks kielellä pyörinyt on vielä vähän eksoottisempi Peik =)

Leo olis kivan veikee nimi :D Tuli vaan mieleen ku tiedän yhden sen nimisen ruotsalaispojan.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Siipien havinaa:
ei tästä nyt nukkumaan voi mennnä ennen kun kaks´plus on päättänyt peikkiksen nimen...voit sitten miehellesi sanoa...etää pojan nimi tuleee sitten olemaan....se ja se....eikä sitä voi nyt muuttaa kun kaks´plussan akat sen näin päätti :D :heart: :p
Mun pitää hetkeksi poistua kun lapset menee nukkumaan mutta katson myöhemmin ketjun..

Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja Siipien havinaa:
ei tästä nyt nukkumaan voi mennnä ennen kun kaks´plus on päättänyt peikkiksen nimen...voit sitten miehellesi sanoa...etää pojan nimi tuleee sitten olemaan....se ja se....eikä sitä voi nyt muuttaa kun kaks´plussan akat sen näin päätti :D :heart: :p
Mun pitää hetkeksi poistua kun lapset menee nukkumaan mutta katson myöhemmin ketjun..
Mä luulen että aika kauan saatte valvoa :snotty: . Kattokaas kun näitä nimijuttuja ollaan jo ainakin kahdesti aiemminkin mietitty...tuloksetta.

Mä luulen että päädytään yhden harmaan oivaan vinkkiin: nimet hattuun ja arvonta =) :flower:

mie
Mun vauvat ovat nousseet tuol viistee jo parin viikon iässä. Ihan mahdollista. Jäntevyydestä kiinni. Esikoinen osasi jopa nostaa päätään, kun oli olkaa vasten sairaalassa. Kolmeviikkoisena osasi kääntyä kyljelleen tasaisella lattialla. Kuopus lähti ryömimään päivälleen kolmekuisena.

Yhteistyössä