Katos perkele, eipä sitten mitään! Noi kuulosti vaan just niiltä muotinimiltä, joita kaikki Virtaset antaa lapsilleen nimen tuoman kuvitteellisen sosiaalisen nousun toivossa. Förlåt mig.Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Ei kyllä yritetä yhtään olla bättre folkia pienimmässäkään määrin. Mutta kun mies tulee ruotsinkielisestä suvusta ja suvussa kaikilla on ruotsalainen nimi , niin tuntuu luontevalta vaihtoehdolta meille. Samoin sukunimemme on ruotsalainen =)Alkuperäinen kirjoittaja mää vaan:Mun mielestä noi nimivaihtoehdot on vähän "wanna be bättre folk" -tyylisiä. Ehdottaisin jotain aitoa ja sympaattista suomalaisnimeä.
Olikos teillä OliverAlkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Mä äänestän Oliver-nimeä. Peik on myös superihana
Mutta bättre folk- mielleyhtymän välttämiseksi ehdotan että nimeätte poitsun Jorma-Kaleviksi :xmas:
Enpä tiedä. Tuo Peik nyt tietty tuli tuosta kun meidän vauveli on syntymästään saakka ollut PEIKkopoika.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onko muuten tuo Peik Ruotsissa virallinen nimi?Kun vähän selvisi nuo teidänkin nimitaustat.
Kannattaisi kysyä ensin eikä heti arvostellaAlkuperäinen kirjoittaja mää vaan:Katos perkele, eipä sitten mitään! Noi kuulosti vaan just niiltä muotinimiltä, joita kaikki Virtaset antaa lapsilleen nimen tuoman kuvitteellisen sosiaalisen nousun toivossa. Förlåt mig.Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Ei kyllä yritetä yhtään olla bättre folkia pienimmässäkään määrin. Mutta kun mies tulee ruotsinkielisestä suvusta ja suvussa kaikilla on ruotsalainen nimi , niin tuntuu luontevalta vaihtoehdolta meille. Samoin sukunimemme on ruotsalainen =)Alkuperäinen kirjoittaja mää vaan:Mun mielestä noi nimivaihtoehdot on vähän "wanna be bättre folk" -tyylisiä. Ehdottaisin jotain aitoa ja sympaattista suomalaisnimeä.
Mä muuten edelleen kutsun välillä vauvaa JortsuksiAlkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Mä äänestän Oliver-nimeä. Peik on myös superihana
Mutta bättre folk- mielleyhtymän välttämiseksi ehdotan että nimeätte poitsun Jorma-Kaleviksi :xmas:
juu. niin tuliAlkuperäinen kirjoittaja turkilmas:No pienihän tuo ikäero tosiaan on. Räpätädin vauvalle tuli siis kilpailija :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:no voi herranen aika kun on söpö miehenalaku! :heart: :heart: :heart: :heart: mie voisin varata tuommosen nappisilimän meiän neitin mieheksi mitäs se haittaa vaikka nainen on puoltoistavuotta vanhempi ko mies
Juu eipä mitään . Onhan nuo ihan suosittuja nimiä tosiaan. Miehen isoäiti kovasti vihjaili että Siksten olisi ihana nimi. Mulle taitaa se taas olla jo vähän LIIAN ruotsalainen nimi B)Alkuperäinen kirjoittaja mää vaan:Katos perkele, eipä sitten mitään! Noi kuulosti vaan just niiltä muotinimiltä, joita kaikki Virtaset antaa lapsilleen nimen tuoman kuvitteellisen sosiaalisen nousun toivossa. Förlåt mig.Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Ei kyllä yritetä yhtään olla bättre folkia pienimmässäkään määrin. Mutta kun mies tulee ruotsinkielisestä suvusta ja suvussa kaikilla on ruotsalainen nimi , niin tuntuu luontevalta vaihtoehdolta meille. Samoin sukunimemme on ruotsalainen =)Alkuperäinen kirjoittaja mää vaan:Mun mielestä noi nimivaihtoehdot on vähän "wanna be bättre folk" -tyylisiä. Ehdottaisin jotain aitoa ja sympaattista suomalaisnimeä.
Ei, meillä on Nikolas =)Alkuperäinen kirjoittaja vieras :Olikos teillä OliverAlkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Mä äänestän Oliver-nimeä. Peik on myös superihana
Tietysti, mutta joskus lipsahtaa, minkä myös auliisti myönsinAlkuperäinen kirjoittaja vieras :Kannattaisi kysyä ensin eikä heti arvostellaAlkuperäinen kirjoittaja mää vaan:Katos perkele, eipä sitten mitään! Noi kuulosti vaan just niiltä muotinimiltä, joita kaikki Virtaset antaa lapsilleen nimen tuoman kuvitteellisen sosiaalisen nousun toivossa. Förlåt mig.Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Ei kyllä yritetä yhtään olla bättre folkia pienimmässäkään määrin. Mutta kun mies tulee ruotsinkielisestä suvusta ja suvussa kaikilla on ruotsalainen nimi , niin tuntuu luontevalta vaihtoehdolta meille. Samoin sukunimemme on ruotsalainen =)Alkuperäinen kirjoittaja mää vaan:Mun mielestä noi nimivaihtoehdot on vähän "wanna be bättre folk" -tyylisiä. Ehdottaisin jotain aitoa ja sympaattista suomalaisnimeä.
muistin sitten väärin..Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Ei, meillä on Nikolas =)Alkuperäinen kirjoittaja vieras :Olikos teillä OliverAlkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Mä äänestän Oliver-nimeä. Peik on myös superihana
No se on hänen isänsä etunimi =)Alkuperäinen kirjoittaja Siipien havinaa:mikäs on peikkiksen isän toinen nimi B)
Ei tietä. Hiton hankalaa.Alkuperäinen kirjoittaja Siipien havinaa:ahaa...tuleeko siittä peikkiksen toinen nimi B)
No voi dääm!! Näin sitä viedään tytöltä sulhanen jo ennekö ovat ees tavanneet.. :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:juu. niin tuliAlkuperäinen kirjoittaja turkilmas:No pienihän tuo ikäero tosiaan on. Räpätädin vauvalle tuli siis kilpailija :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:no voi herranen aika kun on söpö miehenalaku! :heart: :heart: :heart: :heart: mie voisin varata tuommosen nappisilimän meiän neitin mieheksi mitäs se haittaa vaikka nainen on puoltoistavuotta vanhempi ko mies
Juu,niin teitAlkuperäinen kirjoittaja mää vaan:Tietysti, mutta joskus lipsahtaa, minkä myös auliisti myönsinAlkuperäinen kirjoittaja vieras :Kannattaisi kysyä ensin eikä heti arvostellaAlkuperäinen kirjoittaja mää vaan:Katos perkele, eipä sitten mitään! Noi kuulosti vaan just niiltä muotinimiltä, joita kaikki Virtaset antaa lapsilleen nimen tuoman kuvitteellisen sosiaalisen nousun toivossa. Förlåt mig.Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Ei kyllä yritetä yhtään olla bättre folkia pienimmässäkään määrin. Mutta kun mies tulee ruotsinkielisestä suvusta ja suvussa kaikilla on ruotsalainen nimi , niin tuntuu luontevalta vaihtoehdolta meille. Samoin sukunimemme on ruotsalainen =)Alkuperäinen kirjoittaja mää vaan:Mun mielestä noi nimivaihtoehdot on vähän "wanna be bättre folk" -tyylisiä. Ehdottaisin jotain aitoa ja sympaattista suomalaisnimeä.