Hakutulokset

1. M

*Kesämassut 2009 TOUKOKUUSSA*

Pikainen ilmoitus: POIKAMME SYNTYI ma 18.5. klo 21.08 rv:llä 38+0. :D Pojan strategiset mitat: paino 3205g, 48cm ja pipo 35cm. Hetki sitten kotiuduttiin ja olo on onnellinen! B) Palaan myöhemmin kirjoittelemaan synnytyksestä jne. ja lukemaan, mitä teille on tämän viikon aikana tapahtunut...
  2. M

APUAAAA!!! Parin viime vessareissun aikana mulla on pissa ollu punaista :o Soitin neuvolaan ja sieltä käskettiin huomenna aamulla labraan viemään näyte, mut nyt ressaa tää kun ei yhtään tiedä mitä tuo on. Tulehdus tms.? Tänään on taas sitä limatulppaa tullu, mutta se on ollu kyllä ihan...
  3. M

Huomentapäivää! LS Toivotaan, että saat ymmärtäväisen lääkärin. Ei ole tosiaankaan hyvä kellekään, jos joutuu tommosia ressaamaan. Viimeyö oli taas ihan p***a :kieh: Vessassa jouduin ravaamaan taas miljoona kertaa ja liitoskivut oli/on ihan järkyttävät. Kyljen kääntäminen ja sängystä...
  4. M

HYVÄÄ ÄITIENPÄIVÄÄ KAIKILLE! :flower: Ihania kortteja A-mam saanu :heart: :D Sitä "limatulppaa" tulee edelleen...aika ällöä kyllä :whistle: |O Ja huomenna tänne tuleekin sitte iso POKS! Jee, jo etukäteen. =) MM ja Pepe 36+6
  5. M

Mistäs tuota vadelmanlehtiteetä voipi ostella, ihan tavallisesta kaupasta, luontaistuotekaupasta...? :D
  6. M

Talvis täältä löytyy kohtalotoveri :hug: Väsyttää ihan koko ajan ja voisinkin nukkua kellonympäri. Muutama viikko sitten nousin aamulla ihan oma-aloitteisesti aikaisin täynnä tarmoa =) Nyt päivät menee tosiaan ihan sumussa ja ei huvita tehdä mitään, tai vaikka huvittaiskin ni ei vaan jaksa. :|...
  7. M

BV:lle onnittelut pienestä tyttösestä :heart: :flower: Täällä bongattu tänä aamuna limatulppaa :whistle: Kaipa sitä jotain tuolla tapahtuu, vaikka luulin, että kaikki on lopahtanu :D MM ja Pepe 36+5 :heart:
  8. M

Harsoista: Joskus tästä olikin keskustelua, mutta en muista et mitä ja milloin :p Meillä on varmaan kaikki muut tarpeelliset vauvalle, paitsi harsoja... Prismassa oli jotain; 6kpl taisi maksaa 13,90?. Onko joku löytänyt jostain edullisemmin tms? En omista ompelukonetta, joten en viitti alkaa...
  9. M

S-antulle jaksuja sinne sairaalaan, toivotaan, että pikkuinen alkaa syödä... :hug: Viime yö oli täällä ihan järkky; vessassa piti rampata ihan koko ajan ja lonkkia särki. Ei kiva yhtään! Ja nyt on ihan väsynyt olo varmaan koko päivän. :kieh: Sykkeistä: Meille tulossa varmuudella poika...
  10. M

Voi BV noita sun jalkojas, on varmasti tuskasta :hug: Eilen olin tosiaan neuvolassa ja eipä siellä mitään kummallista ollu. Painoa tosiaan oli tullu se 1,5kg viikossa, mutta se menee kyllä osittain vappulomailun piikkiin. Sokerit heittää edelleen, mutta Taysin mukaan edelleen tarpeeksi...
  11. M

Härkäneidolle ja muulle perheelle suuren suuret onnittelut prinsessasta! :heart: :flower: MM ja Pepe 36+1
  12. M

S-antulle onnittelut pojasta :heart: :flower: Mulla ois parin tunnin päästä neuvola, ja äsken kävin puntarilla ja voi kauhistus :o Mulle on tullu painoa viikossa 1,5kg :kieh: Mitä hittoa, en mä ees oo mun mielestä enempää turvoksissa ku ennenkään. Mistä tätä painoa tulee :| Viime kerralla...
  13. M

Onpas täällä tapahtunu sitte viime käynnin. :o BV:n vauveli sentään pysyi masussa vielä =) Raffelille kisuista :hug: Taas saatiin reissulta mukaan pari kassillista vauvan vaatteita, ja nyt pesukone on taas pyörimässä. :D Ei kyllä pitäisi loppua vaatteet kesken...mahtaako kaikkia ehtiä...
  14. M

~~~KESÄMASUT 2009 huhtikuussa~~~

Niin tosiaan hyvää vappua kaikille! Tää lähtis tästä sitte vapun ja viikonlopun viettoon ja kenties hiljenee hetkeksi :D
  15. M

Juu tervetuloa tosiaan BV takasin :hug: Palailin shoppailureissulta ja voi että nyt on joka paikka kipeenä... ei oo enää meikäläisen hommaa tuokaan. Vauvelille tarttui mukaan taas muutama vaate :ashamed: mut ei mitään niistä tavaroista joita lähin hakemaan. :whistle: MM ja Pepe 35+3
  16. M

Juu ei ihme tosiaan, meinas mennä jännäksi :D Syödä mussutin sipsejäkin hermostuksissani pikkasen liikaa, kunnes tajusin ettei mun diettiin taida kuulua suolaset perunalastut. :whistle:
  17. M

Huomenta! Mä oon jo ylhäällä, itekin oikein ihmetyttää ku olin jo ennen seiskaa suht pirteenä. :p Vessassa tuli kans rampattua koko yö. Yhtään kyljen kääntämistä tai asennon vaihtoa ei voi tehdä ilman vessareissua. :kieh: Eilinen ilta supisteli taas säännöllisen epäsäännöllisesti...
  18. M

Raffelille :hug: ja Sisun tytölle toivotan pikaista paranemista :hug: Mä vähän luulen, että tämä mun "paniikki" ennenaikaisuudesta on vaan paniikkia siitä, että nyt kaikki tuntuu jotenkin todelliselta. Tämä raskaus ei olekaan vaan olotila, mikä ei johda mulla mihinkään. Olen ihan innoissani...
  19. M

Pesänrakennusvietti käväsi pikaseen, mutta häipyi sitte yhtä nopeesti pois :laugh: Vaatteet sain pestyä ja laitettua paikoilleen ja siihen se sitte jäikin. Suunnitlmia oli kyllä vaikka millä mitalla. :D Mä nyt jatkan vielä tästä kiinnittymisestä (mulla on siihen nyt joku ihme pakkomielle...
  20. M

Huomenta! Kiitos kaikille kiinnittymisestä vastanneille! :D Loputulos siis tästä, että syntyy jossain vaiheessa :laugh: Mulla on kyllä koko ajan sellasta paineen tuntua tuolla alhaalla ku pikkanen painaa sinne ja sitte tulee tosiaan niitä vihlaisuja ihan kohdunsuulle. Yöllä aina ku yrittää...

Yhteistyössä