Hakutulokset

1. M

~~~KESÄMASUT 2009 huhtikuussa~~~

Neuvolakuulumisia: Kaikki arvot ihan jees, ei ollu neuvolatätillä valittamista. :D Sf-mitta oli kyllä noussu paljon sitte viimekerran ja oli nyt 34cm (viimeksi 16. päivä 31,5cm). MUTTA, vauvan pää oli jo kiinnittynyt ihan niin kuin pelkäsinkin/ajattelinkin. :o Neuvolantäti oli sitä...
  2. M

Onpas ihanan näkösiä kestoja Bree tehnyt :D Vappuna meijän ois tarkotus lähteä kotipaikkakunnalle, jonne matkaa n. 150km. Matkustan pelkääjän paikalla penkki lähes makuuasennossa ja selän takana vielä tyyny, ni matkanteko ei tunnu pahalta. Ajamaan musta ei oo enää ku ihan lyhyitä matkoja...
  3. M

Onnittelut täältäkin Mansikka-Maijalle tytöstä :heart: Oon ollu oikeestaan koko raskauden ajan tosi pitkäpinnainen jne. mitä en todellakaan ole ollut ennen raskautta (tästä oonkin saanu kiitosta mieheltä) :whistle: mutta nyt menee kyllä kuppi meikäläiseltäkin nurin toooosi helposti. Ihan...
  4. M

Mä en kyllä myöskään ole yhtään iloinen siitä, että mua on ultrattu tän raskauden aikana tosi monta kertaa. Onnellinen olen ollut vain siitä, että joka kerralla vauvalla kaikki on ollu hyvin. Mulle itse ultratilanteet ovat jotain sanoinkuvaamattoman tuskaista, siis henkisesti. Ultraanhan mennään...
  5. M

Pakko tulla vielä avautumaan... Oon mittaillu sokereita tässä omaksi huvikseni, kun TAYSistä tuli jo toistamiseen mulle lappu kotiin, jonka mukaan kotimittauksen arvot varsin hyvät. Päivittäin on joitain heittoja kuitenkin ollut. Nyt oon mittaillu melkein joka aamu paastoarvon ja ne on ollut...
  6. M

Onnittelut äippälomalaisille :flower: Alkuun oli hassua olla vaan kotona, mut nyt tähän on jo tottunut kivasti. Kunhan sais jotain aikaseksikin... :laugh: Mun kunnianhimoinen tavoite ois imurointi ja lattioiden pesu :o Saas kattoa kuinka kauan pystyn tekemään noita ed. mainituja...
  7. M

Juu niin on, kunhan ei ois arvio kamalasti alakanttiin. :D Mua ei tällä hetkellä pelota mikään muu kuin, että mun vauvasta tulee jättiläinen. :laugh: Mikäs teillä muilla muuten tuo kohdunsuun tilanne on? En tajunnu siitä kysellä lääkäriltä sen enempää...ylläri :o
  8. M

Vauvan koko: Mulla ainakin sanottiin, että tuo 2500g on näille viikoille hiukan alle keskikäyrän. Ja tuolta Aydin Tekayn sivuilta kun kävin kattomassa tuota sikiön painonkehityksen käyrää, ni samaa tulosta näyttää se... www.tekay.fi Mä vaan suhtaudun kyllä aika varauksella noihin...
  9. M

Terveisiä ultrasta :D Pojan painoarvio tällä hetkellä 2500g :heart: Kaikki hyvin muutenkin; rt:ssä on ja pää on alhaalla. Mullakin maha valahtanut alas jo aikoja sitten... Kohdunkaulan pituus enää 1cm ja kohdunsuu kiinni, mutta pehmentynyt. Mulla on muutosta tapahtunu nyt viime tutkimuksen...
  10. M

Väsymystä on ja paljon... voisin nukkua kellon ympäri ja enemmänkin |O Joo tulispas tosiaan ne lämpimät ilmat ja kesä, ei oo mullakaan nimittäin mitään ulkovaatteita laittaa päälle, ainakaan ihmisten ilmoille... :laugh: MM ja P 34+1 :heart:
  11. M

Emmä sitä tiiä :laugh: Mut ilmeisesti noista tuista jne. verotetaan vaan aika paljon verrattuna työhön. Eli kai se 20% on ns. suositeltava, kun helposti tulis sitte varmaan mätkyjä jos ei tarkkaan laske kaikkea. Mulla on tänä vuonna ollu ihan minimaaliset tulot ja oon nostanu opintotukea 3...
  12. M

Kiitos Lammiskalle =) Ei mulla muuta väliä tosiaan ole, kunhan ne mummuset ja pappaset pääsee heti tuoreeltaan kattomaan :D Yli-innokkaille kavereille jo sanoinkin, että tulevat sitte meille kotiin ku sinne asti päästään. Verotuksesta vielä: Sain nyt sitte uuden verokortin äitiysrahoja...
  13. M

Mittasinpa tässä huvikseni tuon pallonympäryksen ja tulos 108cm :D On se vaan kyllä aikamoinen pallo :heart: Te, jotka olette jo aiemmin synnyttäneet TAYSissä, huomio! Taysin papereissa lukee, että vierailijoita saa olla isän ja lapsen sisaruksien lisäksi 1 per päivä. Meillä isovanhemmat...
  14. M

Mun olotila sitte helpotti yön aikana =) Jossain vaiheessa iltaa pelästyin oikeasti, että lähteekö tosiaan synnytys käyntiin, mutta ei sitte onneks kumminkaan :D Menkkamainen olo alamahalla siirtyi myös selän puolelle ja tuntui kuin koko alavatsa/selkä ois ollu tulessa. Kunnolllisia suppareita...
  15. M

Verotuksesta: Kyllä se todellakin on niin, että prosentin saa pienemmäksi kuin se 20%. Mun tarttis itekin ottaa uusi, pienempi veroprosentti, kun tuli viimevuosi tehtyä vähemmän töitä ja nostin moneen vuoteen opintotukeakin... en oo vaan saanu aikaseksi ilmoittaa noita mun äitiysrahapäätöksiä...
  16. M

Miten musta tuntuu, ettei noi aquarakkulat oo kovin houkuttava vaihtoehto? :whistle: Meillä on taas muurahaiset palaamassa takaisin, voi prkl! Pari viikkoa ne pysyi poissa myrkytyksen ansiosta ja nyt oon bongannu taas pari... Ennen tuota myrkytystä niitä oli kuhisemalla joka paikassa :x Nyt...
  17. M

Synnytykseen ajattelin minäkin mennä ihan avoimin mielin. Jos tuntuu siltä, että tarviin lääkeellistä kivunlievitystä ni sitte otan, mutta jos pärjään ilman ni hyvä. :D Musiikkia otan mukaan ja suihkua/ammetta ajattelin käyttää mahdollisuuksien mukaan. Musiikilla ja vedellä on mulle ainakin...
  18. M

Kiitos Maranooka vastauksesta! Täytyypä nyt laittaa kaikki mitatut arvot ylös, vaikka mun ei täytyis mittailla ku pari kertaa viikossa noita. Jos vaikka joka aamu mittailisi. Onneksi ei oo enää montaa viikkoa, ni jospa näitten kanssa pärjäilisi. Jotenkin epävarma olo jää vaan aina neuvolan...
  19. M

Määkin olin tänään neuvolassa ja siellä kaikki kutakuinkin ok. =) Hemoglobiini: 125 verenpaine: 112/75 paino: +560g/vko pissa: puhdas turvotus: +/- sf: 31,5 sydän: + 155 :heart: liikkeet: ++ tarjonta: rt Sokerit ei pysy vieläkään oikein kurissa, ja nyt on aamun paastoarvotkin...
  20. M

Sykkeet: Meillä on sykkeet ollu koko ajan noin 130-155 ja kromosomien mukaan siis varmasti poika tulossa. Yks neuvolantäti sanoi ennen ku tulokset oli selvillä, että jos ei näillä sykkeillä tuu tyttöä, ni ei sitte millään :laugh: No, pieleen meni se ainakin... :D MM ja Pepe 33+2

Yhteistyössä