Hakutulokset

1. M

~~~KESÄMASUT 2009 huhtikuussa~~~

Olipas tänne tullu uutisia pääsiäisloman aikana :heart: Isot onnittelut Tiikerille pienestä pojasta! :heart: Sama syntymäpäivä pojalla kuin mulla :D Onnittelut myöskin Raffelille synttäreistä :flower: Täällä myöskin ajatukset pyörii synnytyksessä lähestulkoon koko ajan. Yölläkin kun...
  2. M

Leijonaäidille jaksamisia :hug: Oliko jollain joku linkki siihen raskausdiabetes ruokavalioon? En nyt millään löydä... Sokerit on taas eilen ja tänään heitelly ja saan syyttää siitä ihan vaan itteeni, kun en pysy "dieetissä". En vaan ilmeisesti oikein osaa syödä. Enkä ymmärrä muutenkaan...
  3. M

No niinpä niin juu, siellähän se "meijänkin nimi" nyt sitte on... voi pelkeleen pelkele :headwall: ...miestä tuo ei varmaan haittaa, mutta mä olen AINA halunnu nimen joka EI ole suosituimpien listalla. :kieh: :kieh:
  4. M

Sf-mitasta piti vielä kommentoida, että siitä ei tosiaan yksinään voi vielä päätellä vauvan kokoa. Eikös siihen vaikuta lapsiveden määrä, vauvan asento jne. Mulla sf-mitta on menny nätisti yläkäyrällä koko ajan (tosin viimeksi oli laskusuunassa) ja silti vauvelin koko on ollu aina ultrattaessa...
  5. M

Huomenta! Kiitos vielä onnitteluista :D Voi kyllä sulla Sisu on karmea anoppi :hug: Mulla on tuolla koneessa just viiminen satsi vauvanvaatteita pesussa. Eiköhän ne tuolla omalla paikallaan ihan hyvänä pysy siihen asti kun itse käyttäjä saapuu, toivottavasti jo ensi kuun lopulla...
  6. M

Mulla on pari pulloa valmiina odottamassa. Tuota rintapumppua oon näin ensikertalaisena miettiny. Onkohan mitään järkeä ostaa etukäteen kun ei yhtään tiedä mitä tapahtuu? Kai sen ehtii sitte tarvittaessa ostamaan, vai? Mitään en näistä asioista tiedä :laugh: Kiitos HS onnitteluista =)
  7. M

Viikonloppureissusta selvitty... =) Sadesuojista: Ainakin lastentarvikeliikkeet ja isommat tavaratalot myy sadesuojia. Noista hauskanvärisistä en sitte tiiä, eli ei auttanu yhtään (kaikki, mitä on osunu silmään on ollu niitä ihan perusvärejä: mustaa, läpinäkyvää, neonkeltaista jne.)...
  8. M

Komppaan HS:ää ja noppista. Nyt ihan kaikki ottaa varovasti ja vauvelit pidetään masussa vielä viikkoja!
  9. M

Mammanpojat jaksamista ja paljon lepoa! :hug: Raffel mäkin ymmärrän sua paremmin kuin hyvin :hug: Itse jouduin luopumaan kissasiskoksista viime kesänä kun toinen ei enää lomareissun jälkeen hyväksynyt meidän koiraa. Tosin mulla on kiitollinen asema siinä mielessä, että kisut asuvat nyt...
  10. M

Sulla on BV hyvä asenne :flower: Lääkärissä kävin tänään niitten supistelujen jne. takia ja kaikki näyttäisi kumminkin olevan kunnossa :D Eilen jä tänään ei oo kyllä enää supistellukaan kovin paljoa, joten kyllä ne varmaan ihan rasituksesta johtui. Muutaman viikon päästä päästäänkin sitte...

Yhteistyössä