Höh,päivällä kirjoitin pitkän rimpsun kuulumisia ja kas,oli jotain häikkää sivuilla ja tekstini hävis bittiavaruuteen...
Eilisiä neuvolakuulumisia oli et proteiinit oli selvästi plussalla.pe on tuomion päivä,soitan labra tulokset...toivon et se johtu vaan siitä kun mua ei lorotuttanut lainkaan kun menin neuvolaan vaan tiristämällä sain kupinpohjalle näytteen...mä mihinkään sairaalaan halua...voisko vähäinen veden juonti aiheuttaa nuita proteiinejä,mä en nimittäin juo paljoakaan nesteitä päivän aikana...painoa oli tullu kilo/vko,nyt jo 12.7kg saanut haalittua tähän jo aijemmin kertyneeseen kilomäärään...auts...ja ei voi ees lohduttautua et ne jää sairaalaan,kun ekasta ei jääny kiloakaan sinne...
Ukon kans jatkamme mykkäkoulua...se on kuulkaa kannattanut
mä eilen kiukustuksissani rupesin repimään tapetteja tytön makurista(haluaa violetit tapetit,yäks...),tänään olen maalannut ikkunanapokia ja patterin(haisee tärpätti aika hyvälle kun on raskaana
)
,no,siis oltiin sit neidin kans kyläilemässä kolme tuntia,niin ukko oli sillä aikaa purkanu meijän makkarista kaapin,josta olen jo ajat sitten puhunu et se pitää purkaa ennen sepon syntymää,koska pinnasänky ei mahdu sinne,ja kaapin alla ei ole perkettia niin joudumme uusiin lattian sinne...mä olin aivan yllättyny et jee,nyt se sen teki...täähän on kannattava mykkis,kun eka se siivos oman harrastehuoneensa,jota ei vieraille ole kehdannu näyttää,nyt sit makurin kaapin purki..jos vielä mököttäs ,ni siivoiskohan tuo kodinhoitohuoneenkin,ni ois kaikki siivottuna
Aika haikee olo tuli kun sain sähköpostiini yhestä lehestä vedoksen isän tulevasta kuolinilmoituksesta.iski jotenkin tajuntaan asia... Kait sitä on vetänyt jonkinmoisen suojakilven itelleen,kun on niin paljon kuollut läheisiä lyhyessä ajassa.olenkin sanonut mun kaverille,kun sitä huoletti et olen niin sujut asioiden kanssa,niin sanoin et mä tiedän ,et joskus mä vielä romahdan,esitän liian vahvaa...en yksinkertaisesti anna itseni ajatella näitä asioita,peitän kaiken pelleilyn taakse...yksin itken sit saunassa...
Ja jos joku vielä muistaa,kun meidän takapihan välikköön oli muuttanut yks kissa,joka viikon siinä asusteli ja sit vietiin se löytöeläinkotiin.käytiin sitä tänään katsomassa...ei ole kukaan kaivannut raasua,karanteenissä oli vieläkin,silmä tulehtunut...ja mulla meinas sielläkin märy päästä,se oli niin hellu...monta tarinaa kuulin kuinka julmia ihmiset voi olla... :'(
Mutta nyt taidan vetäytyä sohvannurkkaan ja katsoa"nauhalta" emmerdalen ja sairaalaohjelman samia =)
Terkuin poksuva ryhis ja seppo32+0