Mäkin oon nyt parina yönä aamuyöstä nukkunut melko levottomasti,kasvava vatsa ja liitoskivutkin alkoi eilen,niin sekään ei edesauta asiaa :kieh:
Niin ja tuo jatkuva pissähätä,kun baby punkee itseään alaspäin :snotty:
Sairaalakassia en ole vielä pakannut,pitää tällä viikolla ostaa joku reppu jostain ja sitten pikku hiljaa pakkailla sitä =)
Kiva kuulla jotain teistä vähemmänkin aktiivisista kirjoittelijoista :heart: :hug:
Mä olen vissiin tämän palstan aktiivikäyttäjä,ainakin mun viestimäärästä päätellen
:ashamed:
Tiikeri83 tulehan aina kertoilemaan,mitä pikku prinssille kuuluu :heart:
Masukainen78 tervetuloa mukaan :hug:
No mä kävin siellä neuvolassa eilen:
Paino + n.840 g/vko :x
RR 120/77
U-Prot. -
U-Gluk. -
B-Hb 129 rautaa ei tarvitse ottaa enää =)
Kohdunpohjan korkeus 33cm
Tarjonta rt :heart:
syke: 130 about
Ja kotiin sain ton verensokerimittarin,eihän se loppujen lopuksi niin paha juttu olekaan,mitä ensin luulin =)
Aamuarvon mittäsin juuri,5,6 (sallittu raja 5,5 ) mutta oliskohan iltapalalla mitään vaikutusta asiaan
:ashamed:
Tänään pitää diabeteshoitajalta terkkulasta hakea lisää noita liuskoja, ton vehkeenhän mä saan pitää omanani,ihan jees juttu niin raskauden jälkeenkin silloin tällöin mittailen sokereita.
Nyt mun pitää siis tiiviisti mittailla kahden viikon ajan noita sokereita ja jos ne pysyy normirajoissa lukuunottamatta tota äskeistä arvoa,niin sen jälkeen mun ei tarvitse niitä mittailla kuin muutamana päivänä viikossa.
Ei mullakaan ole yhtään hajua babyn painosta,no parin viikon päästä mulla on se ultra niin sitten saan tietää tarkemmin mitä Paprica painaa :heart:
HS toivottavasti ei ole sentäs mitään alkavaa raskausmyrkytystä :hug:
Te kenellä "pitäisi" olla sukupuoliveikkaus oikein,minkälaisia sykkeitä teidän vaaveilla on ollut.
Mähän tiedän ettei niihin sykkeisiin ole luottamista pätkääkään,mutta kun esikoistyttöä odottelin,niin sykkeet oli aina 150 kieppeillä ja nyt tämä toinen tyttö,niin sykkeet on olleet joka kerta siinä 130 pintaan
Niin ja pystyykö ne rv 36 sanomaan mulle enää sukupuolta? :attn:
BV ja P 33+3