Hakutulokset

  1. M

    KM jälkeen kuumeilevat

    heippa kaikille =) tulin vain raportoimaan että tein testin tänä aamuna ja tuli "hailakashaamu" :) mutta pysyn listoilla vielä koska haluan varmistua asiasta viikonloppuna.odotetaan ny ihan rauhassa tissit entisestään kipeenä :laugh: sanoin jo äijälle että tekis mieli laittaa mobilaattia...
  2. M

    KM jälkeen kuumeilevat

    hei!! en oo hetkeen käynykkää täälä ja enkä varmaan pääsekkää muutamaan päivään...on nimittäin netis jotain vikaa ja sitä korjataan :( mulla on tänään kp 28/28 ja rinnat on ollu sunnuntaista lähtien tosi arat mikä on mulle tosi kummallista,koska yleensä ennen menkkoja ei oo mitään...
  3. M

    KM jälkeen kuumeilevat

    hei!!!pitkästä aikaa :) en ookkaa hetkeen käyny täälä piipahtamas ja näköjään on tapahtunu paljon..sekä hyvää =) että huonoa :'( rouva pikkumyylle paljon jaksamista :hug: ja plussanneille paljon onnea :flower: kyllä aika onkin mennyt äkkiä kun mullakin näytti olevan jo kp20!!tämä...
  4. M

    KM jälkeen kuumeilevat

    hei... =) onnea kaikille plussanneille :heart: :heart: mulle voi päivittää kp 6/28 täti tuli tuhrutellen niinku veikkasinki =)
  5. M

    KM jälkeen kuumeilevat

    :attn: ei ole täti vielä saapunut,mutta luulen että pian räjähtää =)
  6. M

    KM jälkeen kuumeilevat

    ei oikeestaan mitään oireita ainut ettei tupakka maistu mut se voi johtua yövuorostaki :/ sen näkee huomenna kuinka käy jos ei ala niin testailen varmaan perjantaina :)
  7. M

    KM jälkeen kuumeilevat

    moi =) täälä on kiertopäivä 28/28 vähä jännittää vaikka en usko että oon raskaana :) oli vaan pakko tulla tänne kirjottamaan et saa ajatuksia muualle :) huomennahan se nähdään ehkä ;)
  8. M

    KM jälkeen kuumeilevat

    hei kaikille!!!! en ollu ku pari päivää pois niin taas on joku plussannu!!!! :heart: :heart: :heart: täälä on ny menossa plussaaalto onnea kaikille!!!!! :flower: :flower: saa nähdä kuinka meikäläiselle käy nyt on kp 26/28 =) =) oireita ei ole niinku yhtään joten en odottele suuria...
  9. M

    KM jälkeen kuumeilevat

    hirveästi onnea kaikille plussanneille!!!!!! :flower: :flower: =) =) me muut tullaan perästä =) hyvää viikonloppua kaikille :wave: :wave:
  10. M

    KM jälkeen kuumeilevat

    herkkupeppu tiedän tunteen..itsellä käyny samoin..lisäksi ottaa päähän nähdä raskaana olevan kaverinki,ku ollaan niin raskaana ja heillä tärppäs heti :( välillä tuntuu että onkohan meille edes tarkotettu lasta :'(
  11. M

    KM jälkeen kuumeilevat

    voi ei mymmyryy oon niin pahoillani :'( :hug: koita jaksaa
  12. M

    KM jälkeen kuumeilevat

    inkaliina-83:varovasti toivotan onnea :flower: =) olispa seuraavana mun vuoro =)
  13. M

    KM jälkeen kuumeilevat

    Epskeps mä tiedän tunteen kun joka kuukausi joutuu pettymään :'( mun kavereiden ei tarvi laittaa ku pikkuhousut ja kalsarit samaan pyykkikoriin niin ne on jo raskaana =) ku se oliski niin helppoo............
  14. M

    KM jälkeen kuumeilevat

    +++++++++++++++:whistle: plussatuulía kaikille ja toivottavasti pian tärppää
  15. M

    KM jälkeen kuumeilevat

    hei!!! Täälä olisi taas yksi mukaan liittyvä :( oon seuraillut tätä palstaa jo jonkun aikaa ja nyt päätin itsekkin kirjoittaa.Itselläni oli tuulimuna 09/07 ja keskenmeno 06/08.Tuntuu tosi pahalta ja tuntuu ettei kavereiden kanssa voi puhua koska ne ei oo itte kokenu samaa kun minä :'( ja joka...

Yhteistyössä