KM jälkeen kuumeilevat

AAM
Alkuperäinen kirjoittaja mymmyryy:
Heippa!
Minut voi poistaa plussanneiden listalta.
Tehty mitä inhottavin pala kurkussa ja kyynel silmässä...
:hug: olen pahoillani :'( :hug: :hug: :hug:
toivottavasti ei tarvitsis enään kenenkään nimeä sieltä osiosta poistaa. Se on niin inhottavaa... :(
 
Mymmyryy, otan osaa suruunne. Ja Myymälle voimia.

Lumi-Marja, jos kipu on vasemmalla alhaalla, se voi olla paksusuoli. Paksusuoli on voinut tulehtua. JOs kipu ei lopu, mene lääkäriin: tulehdusarvot voivat olla koholla. Itsellä on paksuolesta leikattu pätkä pois toistuvien tulehdusten takia.
 
Matsalu aika lähelle meni sun vaikkaus. Ruuan jälkeen alko olo olla kamala ja oksetti. Kipu oli vasemmalla aika alhaalla ja oli kramppaavaa. Oli pakko lähtee lääkäriin. Noihin aikoihin, kun oot täällä eilen kirjoitellut, oli tk:ssa suolen tyhjennyksessä. Mulla oli suolistotukos ja tietysti se on myös tulehtunut hieman. Mulla on ollu ummetusta ja ripulia vuorotellen ja nähtävästi ripuli ohivirtausta. Synynnäisesti mun paksusuolessa on tiimalasinmuotoinen kapea kohta ja mitään syytä ei tiedätä miksi se on tullut tai mikä sen aiheuttaa. Se vain on. Ikinä ennen mulla ei ole noin pahaa tuketta tullut. Voi sitä sonnan ja ilman määrää, mikä tuli. Nyt olo on hyvä ja olen lähdössä lukiokerjametsälle pojan ja pikkuneidin kans. Lääkäri sanoikin, että jos alkaa suolisto oireilla "vanhemmiten" enemmän, niin tuo kapea saareke on poistettava. Puhui juuri tuosta divertikuliitistä ja sen tuomista ongelmista. Ellei suoli ala toimia kolmen päivän kuluessa normaalisti, niin sit uudelleen lääkäriin. Kipu ainakin hllittänyt ja jäljellä normaalit tätiviikkoa edeltävät juilinnat.
 
myymälle myös voimia, toivotaan että olisi väärä hälytys :hug:

ON: Mulla on varmaan ollu tällä viikolla ovis (en oo testaillu tms) kun niin limainen olen ollut. Huomattavasti enemmän kuin normaalisti, mutta silti odotellaan vielä noi menkat kuten jo päätin. Toissapäivänä repesin :'( Miehen veljen vauva nähtiin, ja su on ne ristiäiset. En pystynyt edes ajattelemaan syliin ottamista ja mies vielä tuli oikein tarjoamaan. Silloin purin hammasta ja päätin, että nyt en itke. No autossa kotimatkalla sitten itku tulikin :'( Saa nähdämiten ristiäiset menee, toivottavasti kukaan ei tuo että ota syliin... En varmasti pysty ottamaan :whistle:
 
hei täältä pohjoisesta...mie kipuilen maha kipujeni kanssa,onko menkat alkamassa vai raskaana..en tiiä ensi viikolla selviää..odottavan aika pitkä..rinnoista tulee nestettä...

jaksuja kaikille jotka tarvii voimia :hug:
 
mymmyryy: olen niin pahoillani teidän puolesta. Lämmin :hug: ja paljon voimia.


Lumi-Marja: hui, kuulostaa pelottavalta. Onneksi siitä tyhjennyksestä oli apua.

herkkupeppu: Voi parkaa :hug: Tsemppiä ristiäisiä varten!
 
SusSoo
B) nostetaas vähän pinoa B)

Taitaapa väki olla auringon alla kun on niin hiljaista täällä palstalla. Olen ehtinyt kyyditä lapsia jo uimaan ja polttaa itseni rannalla. Tosin kotiin palattua, lapset olivat jo taas vajaan tunnin kuluttua jo omalla rannalla uimassa. Mahtaa porukkaa illalla väsyttää kun koko päivä melskataan vedessä.

-Sussoo- B)
 
Voimia kaikille sitä tarvitseville, suurissa tai pienissä asioissa :hug:

Kyllä se vaan on ihme juttu, että toisten vauvauutiset vähän kurkkua kuristaa. Kuulin toissapäivänä, että hyvä ystäväni odottaa kolmosta. Meidän lapset ovat melkolailla samoihin aikoihin syntyneet, joten... Mun äidin sanojen mukaan "minunkin pitäisi samaan syssyyn" :eek: No, ***vetti, sitähän tässä yritetään!!! :kieh:

Tänään kp 34. Yhden negatestin tein eilen iltapäivällä. :ashamed: En siis malttanut odottaa.... Ennen tuota olin 95% varma tärpistä, kun oireita on mielestäni ollut: nippailuja ja huonoaoloa... Mutta toisaalta maha "murahtelee ja lorisee" siihen malliin, että tätiä odotellaan. :'( Ketuttaa, ei voi edes sanoin kuvailla taas tätä olotilaa. *vali,vali* ja sori! :headwall:
 
mötiäinen, kyllä teillekin se pieni vielä tulee,usko pois :hug: :heart:

(.) Oon tässä miettinyt jo, että kannattaakohan meidän edes yrittää enää, kun tekee niin pahaa jo nähdä vauva? :'( Onhan se oma tietty ihan eri asia ja siihen on aikaa kun on sylissä (siis jos on,toivon mukaan on) mutta silti on jotenkin hömelö olo :whistle: Ja nyt mieskin oli että jaksetaanko mevielä?!?!? Itse oli jättämässä ehkäisyä jo tällä viikolla pois :/ Nyt ei oikein tiedä mitä pitäis ajatella tai tehdä :snotty:
 
AAM


27.7.2008 unikeonpäivä


HAAVEISSA ESIKOINEN



Lymypiilo.................KM 07/08
Humu82..................KM 07/08
Samary...................KM 10/07
dinaho...................KM 06/07
Kanella..................KM 05/08
dinaho...................KM 06/07
Emppu78..............KM 6/07, KU&TM 6/08
Matsalu...............KM 06/08
Kaa......................KM 11/07, 4/08.......................KP
Tinkatar.............RK10/2007, KM 05/2008...........KP 9/28
Betania..................KM 06/07..............................KP 26/27-28 (palstatauolla)
Mulmul....................KM 01/08.............................KP 16/25-28
whisnefka.............KM 05/08...............................KP 45/26-29
Lakta....................KM 05/08...............................KP
Julietta....................KM 09/07, 03/08.................KP 30/?
Snowball.................KM 04/08.............................KP 27/32
Emiliana...............KM 04/08,05/08......................KP 26/28-33
Meritähti.................KM 02/08..............................KP 23/30-40
Miracle....................KM 04/08..............................KP 23/26
ElinaMaria...............RK 01/08, KM 04/08.............KP 20/28-34
Inkaliina..................KM 06/08.............................KP
Oxford.....................KM 05/08.............................KP 18/28
Mötiäinen...............TM 09/07, KM 06/08..............KP 19/
[color]


HAAVEISSA TOINEN



Kristallienkeli.........Enkelivauva 02/07
Danjuska................KM 08/07
Säde82..................KM 01/08
Mude-75..............KM 04/08
pikkuvadelma.......KM 06/08
Leinikki................ KM 12/04, 01/08, TM 06/08
myymä..............KM 09/07................................KP
Epskeps 37v.....KM 12/06,03/07,10/07............KP 10/27(palstatauolla)
Marza1970..........KM 03/08..............................KP 31/30-40
Kesis.....................KM 1/08, 06/08...................KP 24/
Allusmamma..........KM 04/08............................KP 21/24-27
Sonja74..................KM 07/07...........................KP 18/26-29
[color]


HAAVEISSA KOLMAS



woodoo....................KM 12/07, 05/08
Muumiblues..........KM 05/08
mammaRoi...........KM 05/08
Linneaborealis.........KM 2/08.................................KP 36/32-36
Happihyppy..............KM 02/08..............................KP 35/?
SusSoo.....................KM 02/05, 01/08, 05/08........KP 17/30
[color]


HAAVEISSA NELJÄS



Berry76.....................KM/KU 10/07 (palstatauolla)
Mimuli........................KM 08/07, 02/08......................KP 26/28
Tauski82.................... enkelivauva 02/08..................
Rouva Pikkumyy........KM 02/08..................................KP 25/29 (lomailee)
Iltsu-natsu............... KM 09/05,11/07, 02/08.............KP 25/33
Herkkupeppu............KM 06/08...................................KP
[color]

HAAVEISSA VIIDES



Millukka...................KM 05/08...............................KP 25/30-35


HAAVEISSA KUUDES


Lumi-Marja.....enkelityttö-92, KM4/98, KM5/99 rv 15+5 tyttö, KM11/04, RK2/08 15+5 poika, KM7/08................................KP 24/28-30[color]

[color]

Taustalla:
JJ-t: kirjottelee enemmän lapsettomuuspuolella, esikoisen yritys jatkuu
[color]


PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:


Aubrieta.......................03/08
Pamu k ..................
Millimenninkäinen..........04/08
Miina-............................04/08
Aili ................................04/08
Nti Kesäheinä................04/08
Surusydän.....................04/08
Ansku07........................04/08
Katherine......................04/08
Toive81.........................04/08
Frizzante......................05/08
Tuulenpuuska...............05/08
Pompo79......................05/08
Tuizu............................05/09
Fleur05........................05/08
Luminia........................05/08
Helmitaustailija.............05/08
Orchidx2.......................05/08
Minni-07.........................05/08
Daizz..............................05/08
Muumiska.....................06/08
Fey...............................06/08
Kvart över....................06/08
Jonniina.......................06/08
Rimpuli.........................06/08
Kärppänä heinälatoon 06/08
Mae.............................06/08
Leidi............................06/08
Pink1...........................06/08
Kaa.............................07/08
Myymä........................07/08
Riine............................07/08
Tauski82......................07/08
Lakta...........................07/08
Danjuska.....................07/08

ELI tässä siis sunnuntain lista kämmelsin torkuissa la listan päälle mutta ketä kiinnosta :D
 
Hei! Olen palstataukoillut, mutta nyt tuli tarve tulla kurkistamaan tänne pinoon. :wave:
Omaa napaa heti (sorry...): nyt taitaa olla kp 25/27-28. Eli viime kierto meni jälleen "ylläriylläri" pyllylleen. Uusille tiedoksi, että esikoista yritelty 3 vuotta, reilu vuosi sitten tärppäs "luomusti", mutta olikin katastrofaalisesti tuulimuna, joka keskeytyi itsekseen viikolla 7. :'( Nyt on asiat sillä mallilla, että en tiedä tuleeko meille ihan jopa avioero. Ei johdu ainoastaan lapsettomuus- ja keskenmenoasiasta, mutta myös niistä - sitä en voi kiistää. Nämä asiat ovat olleet kamalia kriisejä ja olen ollut hirvittävän surullinen ja varmaan tosi rasittava vaimo pitkän aikaa. Mies ei ole osannut ollenkaan tukea minua, mistä olen ollut hirvittävän pettynyt. Saas nähdä nyt sitten, kuinka käy. Joitakin tälläiset vastoinkäymiset lähentävät, mutta me olemme mielestäni erkaantuneet.

On tullut tunne, että onkohan meidän ylipäätään tarkoitettu saavan lasta yhdessä... Tai onko MINUA ollenkaan tarkoitettu äidiksi... :ashamed: Hirvittävää, koska olen kasvatusalan ammattilainen ja koko ikäni unelmoinut monilapsisesta perheestä. Täytyy kai keksiä jokin muu "elämäntarkoitus", josta sitä sisältöä saisi elämään.

Tulipas nyt surkeeta tekstiä, anteeksi. :ashamed:

Onneksi sentään aurinko paistaa ja se saa hyvälle mielelle! :heart:
 
AAM
Betania :hug:
toivottavasti asiat järjestyvät oikein päin. Ukon ja mun suhde oli kans katkolla ja juttelemassa käytiin, onneks hoitui sillä (kahden vuoden rupeamalla.. nimim. ei mikään pikkujuttuongelmia)..

).( kivat ilmat :) B) selkä ja keula grillattu kauniin punertaviksi :D poika kyllä suojataan mutta oma nahka jää hoitamatta.. :LOL: no vaaleaverikkönä sitä saa kärsiä ja myrkky mikä myrkky tuo kun ei opi :xmas: |O
dpo 5 vielä joutuu viikon ainakin odottamaa... ei millään malttaisi... no onneks tuli se harvinainen oili käytettyä.. ;) :| MUTTA olen niin negatiivinen taas että en uso että pukkaa jälkikasvua vielä tällä kierroksella(kaan).. :headwall:
 
Ja ny aloin miettiä sitäkin, et ei mul niit kunno repäsykipuja kyl oo ollu... Ni kyl mie tän vakaasti negakierroksi tuomihtisin... :ashamed: :'( :'( :snotty: :snotty: Alkaa tää pettyminen kerta toisensa jälkeen jo hituse harmittaa.... :ashamed:
 
hei kaikille, pakko vaan ilmoittaa olemassa olosta mutta kun ei oikein ole kerrottavaa kun ei kuulu mitään uuttakaan. tuntuu hassulle käydä vaan piipahtamassa mutt niin se vaan menee.
kiitos listan päivittäjälle ahkerasta työstä :hug:
 
SusSoo
Betania :hug: minäkin olen kasvatusalan ammattilaisia ja haaveillut suurperheestä iät ja ajat. Onhan meillä kaksi lasta. Esikoista yritettiin ja toivottiin 2½ vuotta ennen ensimmäistäkään tärppiä, joka onneksi meni onnellisesti loppuun asti. Kyllä minäkin muistan tuona aikana puhuneeni miehelle, että olisiko parempi erota ja etsiä uudet kumppanit. Jotenkin siihen joka kuukausittaiseen pettymiseen väsyi. Ehkä minä meistä enemmän. Mies luuli minulla olevan toinen mies kun tuollaisia puhuin. Tuosta kriisistä jotenkin selvittiin ja uuden työpaikan myötä sain ajatukset pois koko vauva-asiasta. Sitten raskauduinkin heti kun stressi loppui.
Suurperhehaaveet olen jo haudannut. Ikää on jo yli 30 vuotta. Olen ollut viisi kertaa raskaana. Uskon ja toivon vielä raskautuvani uudelleen. Sitä en voi tietää, meneekö sekin raskaus kesken vai päättyykö onnellisesti. Suurperheellisiä tavallaan ollaan oltu tänäkin kesänä, koska meillä on kesälapsia. Sijaislapsiakin on jossakin vaiheessa meidän perheeseen tulossa.
Jaksamisia sinulle Betania ja toivottavasti teidän parisuhteenne siitä selviää suuntaan tai toiseen.
:heart: Sussoo
 
Voi Betania, olen pahoillani. Olen usein miettinyt, että lapsettomuus on varmasti tosi raastavaa parisuhteelle. Toivottavasti asiat loksahtavat paikoilleen. :hug:

).( Täällä kp36, mutta tänäänKIN tein aamusella negan... Ihan vielä en ole "heittänyt kirvestä kaivoon", sillä viimeksikin plussasin vasta kolmennella kerralla: kp 42!!! Minä en ole oikein perehtynyt näihin raskaustesteihin. Ostan AINA (miten niin aina?) paketin, jossa kaksi testiä, taitaa olla apteekin oma (?). Kertokaahan paremmin tietävät, että millä merkillä saa kaikkein varmimmin sen plussan, jotta voin ensi kerralla upottaa euroni parempaan testiin... :D

Jännitellen eteenpäin, Linnea :heart:
 

Yhteistyössä