KM jälkeen kuumeilevat

myymä
Taidan kohta siirtyä takaisin tänne :( :'( Tänään käyty ultrassa oikeanpuoleisten masukipujen takia ja ultraajan tuomio: "sikiöpussi littana pyöreän sijaan, todennäköisesti menossa kesken... nyt ei auta kuin odottaa"
Kontrolliaika on 1,5 viikon päästä... Mä en vaan jaksa taas.. :'(
 
Hyvää heinäkuuta kaikille!

Voi Myymä, jospa olisi niin alussa sinulla vasta, ettei sikiöpussi ole vielä ihan valmis! Toivotaan. että kaikki onkin ihan hyvin, jaksamista sinulle :hug:

Olen lukenut joka päivä teidän kuulumiset, pidän tätä edelleen "kotipinona". Tämän palstan hyvät uutiset maistuvat erityisen ihanilta ja kaikki suruviestit tuplaten haikeilta.

Olen helmimasuissa ja toivoisin voivani suhtautua raskauteen yhtä optimistisesti ja innokkaasti kuin ne kaikki muut onnelliset odottajat siellä, mutta kun en uskalla. Te tiedätte kyllä mitä tarkoitan, sitä puristavaa pelkoa sydämessä, että tästä pienestä joutuu luopumaan. Sitä ei uskalla heittäytyä eikä kiintyä, aivan kuin silloin olisi helpompi selviytyä mahdollisesta menetyksestä.

Enkelipojan laskettu aika 1.8. lähestyy, huomaan sen itessäni levottomuutena. Yöt on rikkonaisia, ikävä iskee välillä julmetun kovaa. Koko ajan seuraan viikkoja, itkeskelen. Se on niin totta, että uusi raskaus ei korvaa menetettyä vauvaa, kaipaus saada juuri tämä menetetty pienokainen syliin on suurempi kuin koskaan. Kumpa ikävä helpottaisi lasketun ajan jälkeen.

Positiivisia ajatuksia teille kaikille ja oikein ihanaa kesän jatkoa! Tulkaa pian tuonne odotuspuolelle, jookosta :heart:

Muumiska ja Näppylä 11+0 :wave:
 
SusSoo
Tytti82 :hug: pahoittelut kokemastasi. Tervetuloa palstailemaan.

Inkaliina :wave: varovaiset onnittelut jo tässä vaiheessa plussasta!

Myymä :/ toivotaan nyt kuitenkin vielä, että raskaus on niin alussa että sen vuoksi ei vielä kaikki näytä ihan valmiilta. Tsemppiä!

(.) Ovista odotellessa aika kuluu... Kai se nyt pian on. Mulla on ollu ihan mahdoton päänsärky maanantaista lähtien. Tuli vaan mieleen että mahtaisko johtua oviksesta, jos Lumi-Marjallakin on ollut migreeniä oviksen aikaan. Ei oikein sänkyhommat kiinnosta kun päätä jomottaa ihan hirveesti. Just otin parin tunnin päiväunet kuopuksen kanssa, joten nyt taas jaksaa tässä koneellakin istua. Kohta se päänsärky taas tulee tuolta nurkan takaa ja iskee... Mieliala täällä ei siis kovin korkealla ole. Ehkä huomenna on jo parempi päivä.

-Sussoo- :xmas:
 
Tytti82: Pahoittelut ja tervetuloa :flower:

Inkaliina: Onnea ja vauvaliimaa :heart:

muumiska: Tuo, mitä kirjoitit on niin totta. :hug: ja onnellista odotusta!

Sussoo: Toivottavasti jomotus helpottaa, varmasti raivostuttavaa

omaa napaa: tänään on ollut vaihteeksi tosi luottavainen ja ehkä jopa toiveikaskin olo. Olen nimittäin tavattoman väsynyt ja päänsäryn vaivaama. Toivottavasti se tietäisi jotain hyvää... te taidatte tietääkin mitä ;)
 
Myymä voi ei! Ehkä se ei ole mitään... väärä hälytys? Pakkohan sen on olla väärä hälytys... :( Voi mä niin toivon että mikään ei ole vialla. :hug: :hug:

Inkaliina onnea! :flower:

Mie: tänään oon saanu hoidettua paljon asioita, sitten olen istunut ulkona lukemassa, leikannut nurmikon, tehnyt hyvää ruokaa ja nyt on punaviinilasi nokan eessä. Nam. =) Vihdoinkin tuli kesä! :D
 
Kiitos kaikille pahoitteluista ja tervetulotoivotuksista.

Mitäs luulette, voisiko mulla sittenkin olla ovis tulossa...Olen siis tikuttanut nyt muutamia päiviä ja vielä ei ole tikkuun tullut edes haaleaa viivaa. Tänään kuitenkin tuli sellainen limapallo vessassa ollessa, voisko se olla limatulppa. Tietysti heti googletin ja jossain luki, että limatulppa enteilisi ovista.

Mun kierto on 29-32 päivää, nyt kp 14 ja yleensä ovis tullut testiin kp 16 tai 17.
Voi kun se tarkoittaisi ovista, jotta päästäisiin edes oikeasti yrittämään.

Palailen huomenna muiden kuulumisiin, nyt oli taas niin omanapaista tekstiä.

Jaksamista kaikille ja onnittelut minunkin puolesta plussanneille.
 
Myymä: Toivottavasti kaikki kuitenkin olisi hyvin, pidän peukkuja! :wave:

Tytti82: Hyvin voi ovista edeltää se limatippa, toivotaan näin! :wave:

Lumi-Marjalle:pikaista paranemista migreenistä ja samoin Sussoolle! :hug:

Sama minulla toisinaan ovisaikaan niin kovaa migreeniä, että ei kiva, siinä sitten näytellä halukasta, mutta kun vauvahaavetta on niin mitä sitä ei teksisi, vaikka migreenissäkin! :saint:

Loppukierron jännitys taas meneillään täällä suunnassa :saint:

Mukavat illanjatkot kaikille!

Ihanaa odotusta muumiskalle! Ja tietenkin kaikille raskautuneille!

Rva Pikkumyy :heart: :wave:
 
myymä
Kiitos kaikille :heart: Täällä on niin ihana käydä purkamassa kun on niin samassa tilanteessa olevia ja ymmärtäväisiä mammoja ! Ja tää tuki mitä toisillemme täällä jaetaan! Tulen kyllä sitten ilmoittamaan miten kävi, mutta tuo siis selviää vasta reilun viikon päästä :(

Sitä kauhulla odotellessa....
 
Myymälle tulin toivottamaan voimia! Jospa viikko vierähtäisi äkkiä ja saisit ultrasta hyviä uutisia!!! :hug:

Uusille tervetuloa!

Sussoo ja LumiMaria:
jaksuja migreenin kans!
Itsellä alkoi reilu viikko sitten hirveä päänsärky.. alkaa joka päivä iltapäivästä/viimestään illasta ja tuo huonon olon tullessaan.. et jospa se enteilis teillä samaa ;) :D

Paljon paljon plussia toivon tänne!!

edelleen hiimailen täällä jos käy.. ennen ekaa ultraa en varmaan uskalla siirtyä minnekkään.
 
AAM
Myymis vo muru toivotaan että ne on väärässä siellä... ja saisit pitää pienen onnensiemenesi.

Poika rieukkuu tuossa jaloissa niin etten mitään saa kirjoittaa rauhassa (taaskaan).. !!! :D :kieh: pitää huolen ohjelman järjestämisestä..
 
AAM


24.7.2008


HAAVEISSA ESIKOINEN



Lymypiilo.................KM 07/08
Humu82..................KM 07/08
Samary...................KM 10/07
dinaho...................KM 06/07
Kanella..................KM 05/08
dinaho...................KM 06/07
Emppu78..............KM 6/07, KU&TM 6/08
Matsalu...............KM 06/08
Kaa......................KM 11/07, 4/08.......................KP
Tinkatar.............RK10/2007, KM 05/2008...........KP 6/28
Betania..................KM 06/07..............................KP 40/27-30 (palstatauolla)
Mulmul....................KM 01/08.............................KP 13/25-28
whisnefka.............KM 05/08...............................KP 42/26-29
Lakta....................KM 05/08...............................KP
Julietta....................KM 09/07, 03/08.................KP 27/?
Snowball.................KM 04/08.............................KP 24/32
Emiliana...............KM 04/08,05/08......................KP 23/28-33
Meritähti.................KM 02/08..............................KP 20/30-40
Miracle....................KM 04/08..............................KP 20/26
ElinaMaria...............RK 01/08, KM 04/08.............KP 17/28-34
Inkaliina..................KM 06/08.............................KP
Oxford.....................KM 05/08.............................KP 15/28
Mötiäinen...............TM 09/07, KM 06/08..............KP 16/
[color]


HAAVEISSA TOINEN



Kristallienkeli.........Enkelivauva 02/07
Danjuska................KM 08/07
Säde82..................KM 01/08
Mude-75..............KM 04/08
pikkuvadelma.......KM 06/08
Leinikki................ KM 12/04, 01/08, TM 06/08
myymä..............KM 09/07................................KP
Epskeps 37v.....KM 12/06,03/07,10/07............KP 7/27(palstatauolla)
Marza1970..........KM 03/08..............................KP 28/30-40
Kesis.....................KM 1/08, 06/08...................KP 21/
Allusmamma..........KM 04/08............................KP 18/24-27
Sonja74..................KM 07/07...........................KP 15/26-29
[color]


HAAVEISSA KOLMAS



woodoo....................KM 12/07, 05/08
Muumiblues..........KM 05/08
mammaRoi...........KM 05/08
Linneaborealis.........KM 2/08.................................KP 33/32-36
Happihyppy..............KM 02/08..............................KP 32/?
SusSoo.....................KM 02/05, 01/08, 05/08........KP 14/30
[color]


HAAVEISSA NELJÄS



Berry76.....................KM/KU 10/07 (palstatauolla)
Mimuli........................KM 08/07, 02/08......................KP 23/28
Tauski82.................... enkelivauva 02/08..................
Rouva Pikkumyy........KM 02/08..................................KP 22/29 (lomailee)
Iltsu-natsu............... KM 09/05,11/07, 02/08.............KP 22/33
Herkkupeppu............KM 06/08...................................KP
[color]

HAAVEISSA VIIDES



Millukka...................KM 05/08...............................KP 22/30-35


HAAVEISSA KUUDES


Lumi-Marja.....enkelityttö-92, KM4/98, KM5/99 rv 15+5 tyttö, KM11/04, RK2/08 15+5 poika, KM7/08................................KP 21/28-30[color]

[color]

Taustalla:
JJ-t: kirjottelee enemmän lapsettomuuspuolella, esikoisen yritys jatkuu
[color]


PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:


Aubrieta.......................03/08
Pamu k ..................
Millimenninkäinen..........04/08
Miina-............................04/08
Aili ................................04/08
Nti Kesäheinä................04/08
Surusydän.....................04/08
Ansku07........................04/08
Katherine......................04/08
Toive81.........................04/08
Frizzante......................05/08
Tuulenpuuska...............05/08
Pompo79......................05/08
Tuizu............................05/09
Fleur05........................05/08
Luminia........................05/08
Helmitaustailija.............05/08
Orchidx2.......................05/08
Minni-07.........................05/08
Daizz..............................05/08
Muumiska.....................06/08
Fey...............................06/08
Kvart över....................06/08
Jonniina.......................06/08
Rimpuli.........................06/08
Kärppänä heinälatoon 06/08
Mae.............................06/08
Leidi............................06/08
Pink1...........................06/08
Kaa.............................07/08
Myymä........................07/08
Riine............................07/08
Tauski82......................07/08
Lakta...........................07/08
Danjuska.....................07/08
 
myymälle :hug: Toivottavasti kaikki menisi hyvin. Varmasti hermoja raastavaa on tämä odottelu.

Tytti: mulla ainakin tuollainen "limatulppa" aina enteilee ovista. Mutta kyllä siitä muutama päivä aina ehtii kulua ennenkuin tikkujen mukaan ovis on tulossa.

inkaliinalle onnea!

muumiska: Itselläni ainakin elo helpottui huomattavasti heti la:n ohimentyä. Siitäkin huolimatta, että toinen keskenmeno havaittiin kolme päivää ennen la:a. Tsemppiä tähän raskauteen ja yritä vähän nauttiakin siitä, vaikka vaikeaahan on. I
tse tein viime raskaudessa sen päätöksen, että yritän nauttia jokaisesta raskauspäivästä, vaikka vaikeaa se oli ja raskaus keskeytyi. Mutta itselläni ainakin on sellainen olo, että pitää nauttia silloin, kun onnea on. Ihan erilaistahan se meillä on, kun jos olisi kokenut vain hyvin menneitä raskauksia. (Tai niin luulen, eihän minullakaan niistä oikeastaan kokemusta ole. Ensimmäisen raskaus oli vaikea rv 5+2 lähtien.)
 
Myymä :hug: toivotaan nyt kuitenkin, että kaikki olis hyvin. Tuo epävarmuus on niin raastavaa :ashamed:

muumiska voi hyvin ymmärtä, mitä tunnet. Kirjoituksesi kosketti todella sisintäni. Mulla on ollut viimeiset raskaudet täynnä pelkoa ja painajaisiakin. Uskalsin nauttia täysillä oikeastaan vasta ihan viimemetreillä, kun masussa oli vilkas myllertäjä. Eiköhän kaikki mene hyvin. Toivon ainakin sydämestäni niin :hug: :heart:

(.) Viime yö meni pyöriessä ja valvoessa melkein koko ajan. Tuo hiivatin pää ei anna rauhaa ja tuntuu, kuin olisin ruuvipenkissä. Lääkeen voimalla jaksaa vähän touhuta, mut aina se jyskytys palaa voimakkaana takas. ei se lääkkeelläkään kokonaan pois mene, helpottaa vain vähän. Tuo vihlonta alkaa tuolla munasarjan seudulla tuntuun ilkeältä. Jotenkin vain tuntuu, ettei kaikki ole kohdallaan. Mulla ovis tuntuu tuollaisena, samantyyppisenä kuumottavana vihlontana. Tuo kipu on todellakin nyt jääny päälle kaikkine eritteineen. Alkaa jo vähän huolestuttamaan. Tulee jo kaikki mahdolliset kasvaimista lähtien mieleen. Noin kuukaus sitten ultrattiin munasarjat ja kaikki oli terveen näköistä, sitä surkastunutta puolta lukuunottamatta, mutta se nyt on ollut tuollainen varmaan aina. Siitäkin huolimatta nämä epätavalliset kivut, välillä voimakkaatkin saa ajattelemaan vaikka mitä. Mahdollista diagnoosia en ainakaan googlettaan ala, kun sieltä tulee ties mitä vastaan ja ruokkii pelkoja entisestään. Umpparikaan tuo ei voi olla, kun on vasemmalla puolen, eikä sapesta johtuvaa säteilykipua, kun sekin on leikattu jo pian kymmenen vuotta sitten. No joo, nyt meen marisemasta. Pyykkikone pysähty ja pyykit odottaa narulle pääsyä.
 

Yhteistyössä