KM jälkeen kuumeilevat

SusSoo
Allusmamma :wave: kiitti päivityksestä! Pieni pyyntö kuitenkin... :saint: eli viitsisitkö vaihtaa tuon kolmannesta kuumeilijoiden fontin värin vähän tummempaan. Näin vanha ei tahdo nähdä tuota vaaleasävyistä tekstiä :D
-Sussoo-
 
Herkkupeppu, kauankos sinulla on KM:stä? Mulla kesti kaavinnan jälkeen jälkivuoto 3 vk, aina välillä loppui ja sitten taas tuli tuhrua. Myönnän, että en kestänyt mökillä koko aikaa saunomatta ja uimatta. En tietysti suosittele tälläistä leväperäisyyttä muille, mutta itse otin riskin, kun en vain jaksanut pilata koko lomaa... Jälkivuodon jälkeen oli noin viikko kuivaa, sitten alkoin niukahko, puolitoista viikkoa kestänyt vuoto, jonka tulkitsen menkoiksi.
 
AAM
Alkuperäinen kirjoittaja SusSoo:
Allusmamma :wave: kiitti päivityksestä! Pieni pyyntö kuitenkin... :saint: eli viitsisitkö vaihtaa tuon kolmannesta kuumeilijoiden fontin värin vähän tummempaan. Näin vanha ei tahdo nähdä tuota vaaleasävyistä tekstiä :D
-Sussoo-
sure thing sweetie :) :D
 
Allusmamma, onnea ovisplussasta =)

Mie lähin lauantaina extempore Turkuun kamun luo ni ny vast tulin koneelle sit :D Hauskaa oli kyl!

Ja ovis oli siis sillo torstaina (suht varma täst oon ko ne lämmötkii nous sillo lauantaina ja oli 37,1! =)) Ja ny sit vaa oottelemaan millo turhuttelu alkais..
 
heissan hei kaikille!

pahoittelut uusille sekä tädin löytämille!

allusmammalla komiat ovis plussat, hieman eri näköiset kuin omat testini...

ei löydy ovista ei! voi ketutus, alkaa taas savua tupruta korvista! ei tuu lasta ei p..askaakaan niin sanotusti! :kieh:
olen antanut meille loppuvuodan aikaa vielä yrittää. tammikuussa aloitan pillerit. sitten tulee yli 3 vuotta ikäeroa nuorimmaiseen joten en saisi samaa äippärahaa. meilummin sitten heitetään tammikuussa hanskat tiskiin ja katsotaan talon valmistumisen jälkeen uudelleen. silloin ehtii mieskin nauttia vauvan tuoksusta ( jaa minkä vauvan, naapurin todennäköisesti...) vuosi tässä mennyt, enpä taida mennä minnekkään tutkimuksiin, olen jo aiemmin niissä käyny, eikä mitään löytynyt, joten antaa olla.

saimme kuitenkin päätökseen ensi talven lomasuunnitelmat:
lennämme espanjaan ja sieltä lautalla marokon puolelle, ollaan jouluna marokossa. uudeksi vuodeksi takaisin. vaikka tällä tavalla säästää sievoisen summan kun ottaa lennot ja majoituksen "ominpäin", mutta on siinä hommaakin. olen tuskassa koitannut selvittää lautta yhteyksiä, majoituksia jne... plaaah... silmissä vilisee ja vastasin hetki sitten jo puhelimeenikin englanniksi :whistle:
 
tässä äkkiä juppas mieleeni kun tuota iltsu-natsun juttua luin.. että kun ei ovista löydy.. en löytänyt testailemalla minäkään..
en ole muistanut mainita että itsehhän käytin tämän kierron jotain "homeopaattisia"? tippoja.. kävin luontaistuote kaupassa ja sanoin että jotain joka tasoittaa kiertoa.. antoivat mulle pullon käteen ja sitten vielä googletin kyseisen aineen nimen.. ja jos mulla ei tarpeeksi vahva usko ollut koko hommaan niin sitten ne tipat tepsi :LOL:
ainakin limoja tuli tuplaten oviksen aikoihin aikaisempiin kiertoihin nähden..

Allusmamma:
hienot plussat! B)

jos pikku hiljaa syömään valuis..
 
hei vanin kaikille pitkäsät aikaa!!
sattuipas ikävätilanne lauantaina.olin miehen keikalla kävi niin ikävästi ku olla ja voi... mies oli kertonu kaverilleen ennen km:ää et meille tulee vauva. no se oli kertonu vanhemmilleen vaikka mies oli sanonu et ei saa kertoo.la sit tapasin tämän miehen kaverin vanhemmat. no hänen äitinsä sitten onnittelemaan että teille on tulossa vauva et oleppas sie pysyny hoikassa kunnosaa ja koskas se syntyy... hyvä etten vetässy lättyyn sitä naista ku muutenki ollu koko viikko yhtä tuskaa...no totesin tälle naiselle vaan että en mie tässä istus nyt ku vauvan olis määrä syntyä näinä päivinä jos olis menny kaikki hyvin...no se nainen oli sit vähän et mitä?? sitten vasta tajus et ai sekö meni kesken... olin et joo niin teki...meni nainen hiljaseksi eikä puhunu koko loppupäivänä mulle mittään... että otti päähän ku se miehen kaveri kuiten ties senki eikä ollu voinu kertoo sit vanhemmilleen... |O :headwall: :'(
 
mulmul, luinkin ton sun jutun tuolta esikoista haaveilevien pinkastakin... Ikävää :hug: :hug: voimia siulle! Mut toisaalta, en mie usko et se tahalteen sanoi, jotkuthan ei ees juuri saa vauvamasua vaikka oisivatkin raskaana, ni ehkei hän sillai tullu aatelleeksi. Ja tältä kaveriltakin varmaan vain vahingossa jäi kertomatta huonot uutiset sitten... Toki se satuttaa ja tuo sen kaiken ikävän mieleen.. Mutta vielä joskus saat sen kaiken kokea ja viimeistään silloin kaikki tuntuu helpottavan, aivan varmasti! :hug:
 
miracle kiitti. no mulla muuten vaan tota mahaa sen verran et näytän sille et on joku himputin kestoalkuraskaus menossa enkä varmasti ole sitä tyypiä jolla jää vauvamaha saamatta...:ashamed: no olis kai se nainen jotain voinu tajuta ku puhuin että olin eilen kaverin syndeillä ja meinaa vähän päätä kivistää ku tuli otettua "muutama" lisäksi ja puhin myös ennen esittelyä festareista joissa oli aikastalailla hyvässä vedossa ollu lisäksi olin keinussa ja aika kovat vauhitki vielä...mut eipä sille voi mittään ehkä meillekkin joskus se vaava tulee... :)
 
Huh, häistä on selvitty :) Oli kyllä onnistunut ja mukava päivä. Ja en tiedä mitä me on tehty, kun lauantaiksi saatiin yksi harvoista aurinkoisista ja lämpimistä päivistä mitä tänä kesänä on ollut. Rouvana olo on mukavaa :heart: Suosittelen lämmöllä!

ON: Kyllä tässä on ekat raskausoireetkin löytänyt luokseni, olen lievästi pahoinvointinen ollut nyt jonkun päivää. Ei mitään oksentelua, mutta pahaa oloa pitkin päivää. Silloin TM:ssa ei ollut mitään tällaista, ehkä nyt sitten masussa kasvaa oikeasti pikkuinen. Varhaisultraa kyllä harkitsen...

woodoo Vai lovelovelove :) Kyllä me saatetaan kuherrella, onhan meillä kuherruskuukausi. Ja teilläkin aihetta!! Aika hassua olisi jos samaan paikkaan satutaan.

Minä taidan tuonne odotuspuolelle nyt siirtyä, mutta käyn kyllä teidän juttuja lukemassa. Plussaisin tuulin toivottelen mukavaa alkanutta viikkoa!

Ja minut voinee poistaa tuosta "esikoista haaveilevat" -listalta kun olen plussanneissa :)
 
Heippa, minulla km rv:lla 5 eli 07/08, joka todettiin lauantaina äitiyspoliklinikalla. Joku on sanonut, että paras lääke km:n jälkeiseen suruun on uusi raskaus, joten sitä tässä yritellään ja odotellaan. Humu82, olen pahoillani. Huomasin kirjoituksesi Maalismasuissa, sieltä päin minäkin olen tulossa.

Onnittelut plussanneille! Perästä tullaan, toivottavasti! B)
 
Kiitos murut haleista :hug: :heart: Alan olemaan oikeasti vähän turta näihin kuukausittaisiin pettymyksiin :| Alkaa tulemaan sellainen tunne ettei meille sitä toista tenavaa ole tarkoitettu :ashamed: Mut sen verran sisukas akka olen etten vielä kirvestä kaivoon heitä vaikka todellakin mieli tekisi :kieh: Katsotaan mitä aika tuo tullessaan... :saint:

Ps. Mulle vois lisätä tuohon yhden kp:n enemmän eli tänään maanantaina oli oikeastaan kp 4.. Kiitos =)
 
Matsalu, meidän keskenmenosta alkaa olla seitsemän viikkoa :'( Nyt sitä s******n tuhrua ei ole tullut, mutta mahaa jomottaa kummallisesti. Ei ennen ole tällaista tuntunut |O Pyh :headwall:

Allusmammalle onnea oviksen johdosta, toivottavasti nyt tärppää :hug:

iltsu-natsu, mekin rakennetaan taloa (ikuisuusprojekti)... Oon vähän salaa toivonut että jos sitten ens kuussa vaikka tärppäis ja kaikki menis hyvin, niin ristiäiset ehtis sitten pitää uudessa talossa B) Saapi nähdä, on reilu vuos jo rakennettu ja ehkä toinenkin menee... Ois kyllä ihanaa päästä ulkomaille, nyt ei vaan oo mahiksia :/ Ainoot kosketukset ulkomaille on miehen pari sukulaista jotka asuvat muualla Euroopassa.

mulmul. Olen pahoillani että sinulle kävi näin, mekin ehdittiin kertoa vaikka kuinka monelle ja sitten appivanhemmat olivat tainneet levittää sanaa :eek: kun :eek: tkut jotka eivät muualta varmaan olis saaneet tietää tulivat kyselemään jne... Mulla muuten mahaa kanssa jo sen verran että näytän jo valmiiksi siltä kun oisin viidennellä kuulla :headwall: Arvatkaa ehtikö keväällä olla jo iso maha (luulivat että ois ollu kaksoset kun niin pömpötti) ennen KM:a :x Nyt oon yrittänytkin laihdutella, hieman hitaanlaisesti etenee tämä projekti...

Laktalle vielä onnea rouvalle ja jospa se pieni olisi nyt kyydissä. Paljon Tarrasukkia ja Vauvaliimaa :hug: :hug: :hug:

Lymypiilo, pahoitteluni tapahtuneesta ja onnea uuteen yritykseen :hug:

En muuten ole ikinä tikuttanut ovista tai mittaillut lämpöä tai sun muuta :ashamed: Tuntuu että kaikki muut on... Kauanko olette yrittäneet raskauksia ennen kuin on tärpännyt? Meillä esikoista tehtailtiin puoli vuotta, sitten kaksi seuraavaa lähti heti kun alettiin yrittämään ja tämä keskenmennyt oli meidän ihana yllätyksemme. Se siitä kun sanotaan että toisetsaa lapsia vaikka eivät haluakaan... Me ois haluttu tää neljäskin, mutta jostain syystä ei onnannut :'( Onko kukaan saanut tietoa miksi keskenmenonne tapahtui? Meillä ei kaikki tutkimukset ole vielä valmistuneet, mutta niistä jotka on niin mitään ei ole huomattu. Varoittelivat kyllä ettei syytä varmaan löydetä mutta kuitenkin haluaisin tietää kun viikkoja oli niin paljon...
 
Tervetuloa ja :hug: uusille!

mulmul: Tuommoinen on kyllä todella inhottava tilanne. Ja varmasti myös toisellekin osapuolelle. En muista, olenko täällä kertonut sen ainoan kerran, kun itselleni joku tuli möläyttelemään oikein kunnolla.
Se oli toukokuussa, kun olin vastikään mennyt naimisiin ja kolme päivää ennen avioitumista oli ollut kohdun tyhjennys km:n takia. Ja kolme päivää ennen sitä tyhjennystä oli ollut sen meidän ensimmäisen vauvan la. Menetykset olivat siis aika pinnalla.
Eikös sitten yksi työkaveri, joka oli juuri silloin viimeistä päivää töissä, tullut vaihtamaan vielä kuulumisia. Hän päättikin mm. onnittelun lomassa pitää minulle ja työkaverilleni saarnan siitä, kuinka meidän nuorien rouvien pitäisi tehdä lapsia ja kuinka itsekästä on olla tekemättä niitä jne. Siinä vaiheessa itselläni meinasi kiehahtaa oikein kunnolla ja pari työkaveriani, jotka tietävät asian todellisen laidan, jännittäen katsoivat minua, mitä tapahtuu. Jos ei olisi ollut kyseisen henkilön viimeinen päivä töissä, ja samalla meidän todennäköisesti viimeinen tapaaminen, niin olisin saattanut sanoa aika kovastikin.

Onko muuten muilla ollut missään vaihessa sellaista tunnetta, että kunpa nyt joku tulisi möläyttelemään jotain lasten hankkimisesta, niin kaataisin kyllä sellaiset vihat hänen niskaansa? Tuossa talven kuluessa mulla oli jossain vaiheessa kovastikin sellaisia fiiliksiä ja edelleen ne aina välillä palaavat. Kai se on sitä vain, että haluaisi raivota sitä pettymystä ja surua ihan ääneen. Ja osaaltaan myös sitä lapsellista ajatusta, että koska itseästäni tuntuu näin pahalle, niin ehkä se helpottaa, jos jostakusta muustakin tuntuu pahalle.

Sori, tästä tuli aikamoinen purkaus tänään. :ashamed:
 
Täällä taas..muutama päivä poissa täältä ja olen pihalla kuin lumiukko..

Tinkatar ja mulmul: sanattomaksi vetää noi ihmisten ajattelemattomat sammakot :eek: . Ihan käsitämätöntä! Etenkin kun lapsettomuudesta on nykyisin niin paljon puhetta jokapuolella. Myös mulla on ollut samanlaisia fiiliksiä tuosta purkautumisesta ja avautumisesta. Etenkin näille, joille lapsi tarkoittaa jotain ydinlaskeumaa, jolloin on muka kodin "vankina" eikä pääse enää koskaan ikinä minnekään eikä voi tehdä enää mitään, tekisi eritoten mieli avautua. Ihan kuin sitä kuuluisaa maalaisjärkeä ei olisi olemassakaan, eikä lapsen kanssa voisi olla aktiivinen. Hassuinta on, että nämä ihmiset sanovat näitä asioita tosissaan ja vielä lastensa kuullen.

omaa napaa: ovis tuli, oli, bongattiin, hyödynnettiin ja meni. Toivon niin kovasti, että onnistuisi..
 
myymä
Tulin vähän salaisesti kurkkimaan tänne ;) Miracle mullakin oli tästä kierrosta ihan negafiilinki, vaan plussahan se tuli...
Nyt mulla on sit tuulimunafiilinki, .... tää on kyl niin sanonko mistä, kun ei mihinkään voi olla tyytyväinen ja vaan nauttia...


PLUSSATUULIA KAIKILLE :hug:


myymä ja pikkuvelisisko 5+4
 
päivää kaikille!!
onnea lussanneille ja :hug: sitä tarvitseville!!

herkkupeppu me ei kerrottu kovin monelle juurikin sen takia et mitä vaan voi käydä. onneksi miehen pikkuveli tiesi asiasta kun oli siinä vieressä kuulemassa koko stoorin. olis sille ollu selitteleminen... :whistle:

Tinkatar toiset ei vaan tajua et voi olla yritystä mutta kelleen ei siitä puhuta. ikävä tilanne sinullakin ollut. :hug:

emiliana sanos muuta. vois joskus miettiä et mitä suustaan päästää ja missä tilanteessa. :kieh:
 

Yhteistyössä