KM jälkeen kuumeilevat

Kiitos EM :hug: Sulle kanssa voimia ja kestämistä, toivotaan että asiat menisivät parhain päin :flower:

ON: Ulkoillessa tuli jumalattoman huono olo; mahaan sattui, oksetti, paleli jne. Miehelle kun sanoin, että oisko merkkiä jostain, niin käski olla maalaamatta piruja seinille :whistle:
 
HUHTITYTTÖ: OK, mä kyselin helsingistä.

(.)= voi juma tätä! Sattuu ihan siasti mahaan! Ja jos tää on (muka) vaan täti, ni onpa outoa kun tulee kun hanasta. Onneks on saikkua, töissä en vessaan niin vaan pääsekkään. Vois vähän lapset kattoa kun täti kulkee housut punasena.... että elämä on ihanaa!!
 
Ei ole muillakaan helppoa ei.. :hug: kaikille!

Itsellä oli eilen pitkästä aikaa vaikea päivä.. tai siis koko ajan on ollut vaikeaa, mutta eilen piti oikein itkua vääntää pahaan olooni. Ensin töissä yksi osastolainen mietti mikäköhän hänen 2 viikkoa sitten syntyneen tyttären tyttären nimeksi tulee ja iltapäivällä kuulin, että toisesta työkaverista oli aamulla tullut isä. No kun nämä asiat alkoivat hirmuisesti painaa mieltä, niin mietin, että mikä ihme mulla on.. eihän toisten onni ole millään lailla minulta pois, miksi en vaan voi olla iloinen heidän puolestaan? No en ollut. :(
Juuri kun olin lähdössä töistä, niin tulikin tulipalokiire vessaan ja kaikki paikat ihan veressä.. taas. Ei helvetti tästä mitään tule.. joko todellakin on nyt menkat tai sitten jälkivuoto vaan jatkuu ja jatkuu. Olen jo ihan varma, että torstaina jälkitarkastuksessa todetaan minun tarvitsevan vielä kaavintaa.. no, kaikkiahan tietysti kiinnostaa ihan kauhiasti nämä minun vuotoni, mutta tänään ei sitten taas ole sen kummemmin tullut, ihan normaalisti vaan. Loppuukohan tuo ikinä??
 
julietta tiedän tunteen! voi kun voisin jotenkin valaa suhun uskoa tulevaan ja voimia tähän päivään! kuinka monentena vuotopäivänä kävit tohtorissa? kun hcg saattaa laskea todella nopeasti. ystäväni sai juuri km:n myös ja hänellä ensin hcg 26 ja siittä vajaa 2 vrk hcg 3. ja eikös ne kaikki alle 5:n arvot laske negaksi?! joten tilanteesi vaikuttaa enemmän km:ltä kuin normi tädiltä. en tiedä lohduttaako se yhtään, mutta ainakin voit ajatella että teissä ei ole vikaa ja voit tulla raskaaksi. enemminkin että sikiössä jotain vikaa eikä olisi jaksanut. itseäni tämä ajattelu malli on auttanut jaksamaan ja uskomaan ( en todellakaan aina!!! )
kyllä te saatte sen vauvan vielä syliinne -aivan varmasti! :hug: :heart:

iltsu
 
:hug: kaikille sitä tarvitseville.

Tänään pitäisi hurauttaa apteekin kautta kotiin. Oloja ei ole mihinkään suuntaan, valkkaria tosin lorisee normaalia enemmän. Jos se olisi vaikka hyvä merkki... Jos ei illalla täti kurvaa paikalle, niin aamulla testaamaan :D . Pitäkää peukut pystyssä :whistle:
 
Sini :hug: :hug: varmaan kannattaa mennä jo lääkäriin. Ainakin sitten saavat kaavittua jos on tarvis. Pääset sitten eteenpäin taas.

Julietta :hug: :hug:

snowball tsemppiä testailuun!

Mie: kävin ostamassa raskaustestin ja lankaa ja virkkuukoukun. :D Ajattelin opetella virkkaamaan. En oo nimittäin kymmeneen vuoteen sitä tehnyt... :p lainasin kirjastosta pari "näin virkkaat" -kirjaa... hehee... :D Raskaustesti saa odotella joko huomisaamuun tai torstaihin. Ehkä jopa torstaihin. Siis jos ei ne menkat vihdoin suvaitsisi saapua...
 
EM: Pitäisköhän munkin?Oon viimeks virkannu yläasteella kait.. Kukaan ei oo mua ikinä osannu opettaa virkkaamaan ku oon vasuri! Tosin multa menee aina hermot niin nopeeta että koukut lentäis nurkkaan heti jos ei onnistu. Mitäs meinasit virkkailla??

Sini: :hug: no, jos mä niin säkin! Mä oon vauhkonnu täällä jo pari päivää vuodoista.

iltsu-natsu: No, torstaina alkoi ruskea tuhru ja eilen kävin, joten vasta viidentenä päivänä kävin.

snowball: b=)d +++++ :whistle:
 
Ainiin! Äsketuli mailia. Ehdottomasti pääsemme testeihin. Ja koska meillä on jo vuosi yritystä takana ja raskaudet päättyneet surullisesti niin ei olla kuulemma yhtään liian hätäsiä. Ihanaa!! Huomenna sitten vaan aikaa varaamaan.
 
Snowball, hienoa! Pidän kaikki peukalot pystyssä aamusella :)

ElinaMaria, mitä ajattelit virkata? Jotain pientä kenties ;) Virkkaaminen on mukavaa, kun on vaan se yksi koukku. Minulla olisi hirmuinen satsi vanhoja langanloppuja ja on alkanut himottaa neuloa jotain. Hyllystä löytyisi yksi ohjekirjanen söpöille vauvaneuleillekin... Olen päättänyt, että mitään ei ennakkoon osteta, mutta jotain voisi kyllä tehdä, eiks joo.
 
Hei vaan kaikille ja haleja!!!

Paljon tekstiä viime käynnin jälkeen. En muista kaikkea mitä tarttis kommentoida, eli kaikille :heart: :heart: :heart: :flower: :flower: :flower: :flower: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

Ensinnäkin vuodosta: Mulla kesti vuoto sen 6 viikkoa tokassa, ensin neljä viikkoa, melkein loppu ja jatkui menkkoina ja sitten vielä viikko menkkojen päälle tuhrua. Että kyllä se voi kestää.

Mahtavaa on se, jos näissä välillä kovin mollivoittoisissa tunnelmissa pääsee luonnonhelmaan keskustelemaan rakkauden kielellä!! Se on kakka, kun oma piha on sellanen kaupunkilaispiha, sinne ei passaa mennä keskustelemaan, naapurit kutsuu poliisit paikalle samantien. Pitää mennä leikkimökkiin ja leikkiä, että ollaan ulkona. Jipii. Toisaalta, toi pikkupihapläntti on mulle niin paha murheenkryyni, nytkin tuntuu, että joka ikinen rehu siellä jo nauraa räkäsesti mulle kun ei nappaa hoitaminen. Sisään asti tuntuu, että kuulee kuinka ne ilkkuu, että oletpa surkea pihasi kanssa hähhhäääää! Eli mieluusti pidän pienen pihani ja puhun rakkauden kieltä satunnaisesti ulkona jossain muualla kuin omilla mailla. Kaikille ihania kuksimishetkiä toivottelen.

Synnyttämisestä oli puhe... Mulla ekan kanssa olin pari vuorokautta synnytyssalissa ennenku alko tapahtumaan. Sieltä jäi mieleen, kun naapurihuoneessa oli jossain vaiheessa joku synnyttämässä ja se kilju ja mekasti ja mylvi. "Mä kuuuuoooollleeen, mä kuuuuooolllleeeen" yms. Se oli aika kamalaa, kun ei itse tiedä mikä odottaa ja toinen mekastaa tuolla lailla. Jälkeenpäin oon todennu, että ois pitäny mennä vetämään sitä neitiä kuonoon, ei ihme jos ei edisty jos energiansa käyttää tollaseen mekastamiseen. Omalta osaltani olen sillai murissut, siinä kun keskittyy ja väkertää ni ei paljoa kerkeä kiljumaan. Jos täällä nyt on paikalla joku synnytyksessä kiljunut, ni sori, ei ole tarkoitus mitenkään mollata.

Miehen rooli siellä on kyllä meillä ollut aika minimaalinen. Mies on todella rauhallinen, vaikka itse koen, että synnytys on kamalaa tuskaa ja hikeä ja eritteitä ja kaikkea kamalaa, ni ekan synnytyksen jälkeen mies totesi jollekin tutulle, että "oli lähinnä huvittavaa". Mä olin, että HÄH? Siitä oli huvit kaukana. Tokan väänsin ilman mitään kipulääkettä, sekään ei ollut hauskaa. Mies kerkesi siinä supistusten lomassa leikkimään sängyn säätöjen kanssa. Minä siinä uuuhaaahhhsattuuuu ja mies "käto Hästens" ja viuhviuh ylösalas. Toisaalta kun mies on yrittänyt lähelle lääppimään ja paijaamaan ja voivottelemaan ni mä oon ollu että MENE NYT SIITÄ LÄSSYTTÄMÄSTÄ. Jotenki se kipu on niin sellasta, että haluan vain olla. Eli, omalta osalta pärjäisin hyvin ilman miestäkin synnytyksessä, mutta tuo haluaa mukaan ja saahan se tulla. On se silti lutunen, vaikka vemputtaiskin vaan sänkyä edestakas. :)

EM: plussatuulia sulle edelleen!! Toivoa on vielä.

Minä itse: Kyttäilen limoja kuin vajaamielinen, hyvä etten läpivalaise vessapapereita pyyhkimisen jälkeen. Oisko jo tuhrua oisko? Pelottaa pirusti, että tas ne typerät puolukkapäivät tulee. Viimeksi alkoi tuhrut to, edellisellä kerralla la, että sillä perusteella tuhrua vois kohta alkaa tulemaan. Toisaalta menkat periaatteessa alkoi vasta ma, että tässä voi olla että joutuu bonggailemaan vuotoja kauan. On kyllä kypsää. Vaikka raskaana ollaan kunnes toisin todistetaan, olo on kovin skeptinen, sellainen fiilis on, että kohta aukeaa hanat.


HIPHEI, syyskuun plussapinon ensimmäinen palkinto on edelleen jakamatta!!! Kuka sen napaa? ONNEA kaikille arvontaan!!!!


:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
 
Julietta hieno homma että pääsette testeihin!

Huhtityttö ja Julietta meinasin kokeilla tehdä sellaisen vauvantäkin... eli teen neliöitä ja yhdistän ne sitten peitteeksi. :) Siipalle pitää kuulemma virkata pipo. Katotaan nyt miten mun käy... :LOL:

woodoo toivottavasti hanat EI aukee ja olisit raskaana! ja kiitti vaan mutta mä oon jo toivoni menettäny. Teen sen testin vaan huvin ja urheilun kannalta. :LOL:
 
Ai niin, tuli vielä yks synnytysjuttu mieleen. Aikoinaan muistan kun eräs kätilötuttuni kertoi erilaisista synnytystapauksista. Kerran oli ollut sitten sellainen tapaus joka halusi kipua lieventää altaassa. Siinä kun alkoi mammalla supistelemaan kovasti ja alkoi olla aika siirtyä altaaseen ni kätilö sanoi, että eiku vaatteet pois ja altaaseen. Kätilö jätti äidin sinne sitten valmistelemaan ja riisumaan isin kanssa. Kun kätilö palas huoneeseen ni olikin MOLEMMAT kiivenneet altaaaseen, ja mieskin nakuna. Siinä oli ollut nätisti viikattuna miehenkin vaatteet sängyllä. Pikkasen oli kätilö siinä hihitellyt itsekseen ja koittanut pysyä vakavana, että ei se allasjuttu ihan noinkaan mene.

Eli naiset :attn: :attn: JOS haluatte lievittää supistuksia altaassa, ni jättäkää se mies pois kuitenkin!!!



:xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas:

Ja em se on se läski punanen nainen, vielä ei ole näkyny..
 
hei!!
en oo hetkeen käynykkää täälä ja enkä varmaan pääsekkää muutamaan päivään...on nimittäin netis jotain vikaa ja sitä korjataan :(
mulla on tänään kp 28/28 ja rinnat on ollu sunnuntaista lähtien tosi arat mikä on mulle tosi kummallista,koska yleensä ennen menkkoja ei oo mitään oireita..huomenna sen näkee onko vaan joku hormoonihäiriö vai räjähtääkö tai joudunko tekemään testin ;) olishan se mukavaa olla syyskuun ensimmäinen plussaaja,mutta en odota liikoja.

onnea muuten plussanneille :flower:

:wave:
 
Noniin... menin sitten hätäpäissäni jo äsken testaamaan... Onko teistä kukaan saanut apteekin omaan haamua? Siis sellaista haljua, jonka jopa mies huomaa? Pari päivää varmaan kannattaa kärvistellä ja sitten uudelleen. Jotenkin on epätodellisen toiveikas olo. :heart: Vaikka tietysti kohta tullaan rytinällä alas...
 
No voi sun per...... Katosi se edellinen viesti näköjään jonnekkin bittiavaruuteen. Mitäköhän mie nyt taas onnistuin sössimään?? Kuten jo äsken yritin kirjoittaa, niin menin sitten hätäpäissäni testaamaan ja sain apteekin omaan semmoisen haamun, jonka mieskin huomasi... Tuleekohan siihen haamuja yleensä miten helposti? Varovaisen toiveikkaina täällä ollaan :heart: .
 
Varovaiset onnittelut snowball =)

Minä en ole apteekin omaan saanut koskaan mitään haamuja tai viivanpaikkoja, vaan ihan selkeitä negoja ovat olleet...että kyllä liputtaisin plussan puolesta!

Onnea muillekin testaajille!

-Meritähti-
 
snowball: Onnea ja vauvaliimaa :flower:

EM: toivotaan edelleen, että testiin tulisi vahva +

Itsellä on edelleen apeat tunnelmat.. Tätiä ei näy, mutta eilen testattu nega oli selvääkin selvempi, eikä siinä voinut nähdä edes hyvällä tahdolla mitään viivan tapaistakaan. Miksi tämä ei voi onnistua? Eilen tajusin taas, että tässä kuuluisi kasvattaa vatsaa eikä miettiä, missä vaiheessa menisi tutkimuksiin. Joulukuun loppu ja lasketunajan ylittäminen pelottaa jo nyt.. Onneksi ollaan menossa niillä paikkeilla matkalle.
 
Snowball ja mötiäinen; varovaiset onnittelut jo nyt :hug:

Ja jätti :hug: tätiä odotteleville, tai sen/vuotojen kanssa piehtaroiville :flower:

ON: Itse piehtaroin tuskissani ja odotan ensi viikon vaihdetta (su-ma-ti) hyvinkin kärsimättömästi :snotty: kun en millään jaksaisi odottaa, ja muuta en paljoa mietikkään :ashamed: Mutta jos nyt alan testailemaan ja nega tulee, sehän masentaa :whistle:

+++++++++++++++++++++++ :whistle: :whistle: :whistle: kaikille!!!
 

Yhteistyössä