Hakutulokset

  1. S

    Mitä papanoita vaatekaapissa

    Aloin ottamaan yläkaapista ohuempia vaatteita esiin ja siellä oli jotain pitkulaisia papanoita. Mitähän ne oli? Kaapissa on myös villavaatteita yms. kesävaatteiden lisäksi. En ole koko talven aikana sieltä ottanut mitään, eli ovat voineet olla siellä montakin kuukautta. Vai voiko olla...
  2. S

    Millon virvotaan tänä vuonna?

    Viikoa ennen pääsiäistä, palmusunnuntaina?
  3. S

    Mikä on Kinderien aihe tänä vuonna

    Eli minkälaisia yllätyksiä mahtaa löytyä?
  4. S

    Keliakiasta

    Miten teillä on keliakia oireillut ennenkuin saitte diagnoosin? Lähinnä lasten oireet kiinnostaisi. Meillä 4.5-v.
  5. S

    Mistä yöllinen oksentaminen voi johtua?

    Meidän tyttö 4,5-v oksentelee ja yökkäilee öisin. Se alkoi pari viikkoa sitten ja parina yönä aina peräkkäin oksentaa tai yökkää. Nyt on jo vissiin viikko edellisestä oksentamisesta, mutta edelleen yökkäilee.
  6. S

    Kumpi parempi kylpylä lapsen kanssa?

    Nokian Eden vai Tampereen kylpylä? Tyttö 4,5-v ja ui kellukkeilla ja tykkää myös touhuta ämpärien yms. kanssa. Ikaalisissa on tosi kiva sellainen iso lastenallas, jossa vähän syvempää kuin ihan vauvojen altaassa. Valkeakosken uimahallissa tykkään siitä opetusaltaasta, missä vettä on...
  7. S

    Vyöruususta

    Miksi vyöruusun aikana ei saa mennä töihin? Vaikka sen pitäisi tarttua vain ihokosketuksella? Mulla oli alkuvuodesta vyöruusu ja sillon kova kuume niin olin pois töistä. Nyt se ruusu uusi, mutta ei kuumetta. Vointi ihan normaali. Miksi kuitenkin 3 päivää saikkua? Ja ennemmänkin kai olisi...
  8. S

    Suositelkaa suksipakettia

    Mitä suksia tykkäätte käyttää? Onko voitelemattomat vai mitkä? Lähinnä hiihtelen murtsikkaa tytön kanssa, jolloin matkat ei vielä kauean pitkiä. Välillä käyn yksikseni hiihtelemäsä pidemmän lenkin. Mutta en ole mikään himohiihtäjä. Kävin tänään katsomassa suksipakettia ja en tiedä...
  9. S

    Palkkatuesta tietäviä?

    Jos on töissä palkkatuella 6 kk, niin kertyykö lomia?
  10. S

    Mikä auttaa yskään?

    Erityisesti yöt yskin ja tuntuu, että koko ajan kurkkua kutittaa ja yskittää. Päivällä vähän helpompi olla. Mikä tähän auttaa?
  11. S

    Käykäähän allekirjoittamassa!

    Tyttärensä menettänyt isä haluaa rattijuopoille kovemmat rangaistukset - Yli puolet nimistä uupuu vielä | Kotimaan uutiset | Iltalehti.fi
  12. S

    Palkatonta lapsen sairastamiseen ja itse sairastun

    Meillä on lapsi ollut kipeänä alkuviikon ja nyt on ne 3 palkallista päivää mennyt. Ilmoitin olevani huomenna palkattomalla ja perjantaina otan ylitöistä ja teen lyhyemmän vuoron (mies tekee lyhyemmän aamuvuoron ja mä lyhyemmän iltavuoron). Nyt on itsellä flunssa kanssa tulossa. Voinko enään...
  13. S

    Hyviä salaattiohjeita!

    Auttakaa keksimällä hyviä salaattiohjeita. Tulee niin vähän tehtyä ruokaisia salaatteja, aina vaan jotain vihersalaattia ruuan kanssa. Töihin ottaa töihin aina leipää+hedelmää, mutta nyt tökkii. Minkälaisia salaatteja mä alkaisin tekemään evääksi?
  14. S

    Lapsen sairastumisesta

    Jään tänään kotiin, kun lapsi flunssassa. Mites, jos mummi tulee huomenna hoitamaan, niin voinko mä olla itse taas keskiviikon pois?
  15. S

    Päivähoidon sopimuksen muuttamisesta kysymys

    Mies jäi työttömäksi ja hakiessaan tyttöä olisi muuttanut meidän sopimuksen 10 pv/kk. Päikyssä sanottiin, että voi muuttaa, mutta uusi sopimus pitää olla voimassa 3 kk. Eli mies ei voisi ottaa uutta työtä vastaan 3 kk:n sisällä, koska emme saisi lastamme takaisin koko kuukauden hoitoon...
  16. S

    Huovutus pesukoneessa

    Sain joskus vuosi sitten siskolta neulottuja patalappuja, jotka piti huovuttaa pesukoneessa. En vain muista ohjeita yhtään... Pyyhe piti vissiin laittaa kaveriksi sinne. Laitetaanko pesuainetta? Millä ohjelmalla pestään? Mitä muuta huomioitava?
  17. S

    Ikean leikkihellasta?

    DUKTIG Leikkikeittiö - IKEA Oletteko olleet tyytyväisiä? Onko tuo lavuaarin alla oleva osa tavallinen kaappi ja onko siinä hyllyä? Vai onko siinä minkälainen?
  18. S

    Auttakaas vielä prinsessa-sängyn etsimisessä

    Kun hylly-ketjuun sain niin hyviä vinkkejä, niin josko löytyis vielä sänkykin neidin huoneeseen :) Eli hakusessa prinsessa-sänky tms. Neiti 4-v. Sänky pitää olla lapsekas :) Ostetaan sitten joskus uusi, ehkä parvisänky isompana.
  19. S

    Kumpi hylly lastenhuoneeseen?

    Kumpi lastenhuoneeseen leluhyllyksi. Lapsi nyt 4-v. TROFAST Säilytyskokonaisuus - IKEA EXPEDIT Hylly - korkeakiilto roosa - IKEA Mitä koreja käytätte leluille expeditin hyllyssä? Itse tykkäisin nyt Trofastista sen takia, että siinä saisi paremmin lelut nyt lajiteltua, kun ottaisi...
  20. S

    Kokemuksia tilaamisesta Eurotoys-nettikaupasta

    Onko sujunut ongelmitta? Paljonkohan noihin mahtaa tulla postituskuluja? Entäs tuotteiden laatu, esim. nämä? Onko kokemuksia? Disney Prinsessa junioris Exit Leikkim

Yhteistyössä