Hakutulokset

  1. M

    Joulu se tulla jolkottaa.. Montakos lahjaa aiot ostaa?

    Kyllähän niitä lähemmäs viittäkymmentä tulee ostettuu että kaikille tärkeille saapi. Omille lapsille niistä tulee vajaa 30.
  2. M

    joululahjoista ja kummeista

    Kyllä meillä annetaan, viime joulunakehystetyt valokuvat lapsista. Tänä vuonna ei ole vielä tietoa.
  3. M

    joulusta kun jo puhutaan, paljonko lahjoja laitatte

    Varmaan semmoset 10 per yks tulee hankittuu, suurin osa semmosta pientä kivaa kuten palapelejä jne.. Muilta saavat sitten kymmenen suunnilleen lisää.
  4. M

    Mikä on pienin tuntipalkka, jolla lähtisitte töihin???

    Kymppi ois semmonen raja, mutta jos tosiaankaan ei missään ois mitään muuta saatavilla niin tekishän sitä ruokansa eteen pienemmälläkin.
  5. M

    Säilyykö kuoritut perunat huomiseen?

    Ok, kiitos :flower:
  6. M

    Säilyykö kuoritut perunat huomiseen?

    Kerkisin just kuorimaan kattilallisen perunoita, kun mies toikin tullessaan pitsaa. Säilyiskö noi hyvänä jääkaapissa huomiseen asti, siis keittämättä?
  7. M

    Gallubbia!!

    Ei mikkään nuista, opintotuki vain..
  8. M

    Tylsän illan gallup

    Avioliitossa :heart:
  9. M

    Mihin käytätte lapsilisät?

    Puolet säästöön ja puolet elämiseen.
  10. M

    Minusta tämä talo on hiano!!!

    Mä en tykänny, mutta uskon kyllä että on joistakin mukava :)
  11. M

    Missä iässä lapsenne ovat alkaneet tupakoinnin?

    Minä ite alotin 12 vuotiaana, omat ei ole vielä lähelläkään sitä ikää jotta siitä en tiiä..
  12. M

    Entäs te, joilla yli 500 kilsaa mummolaan?

    Mä vastasin tohon toiseenki jo että kerran-pari vuoteen käydään siellä, he käy meillä kuukausittain. Oikein läheiset välit on lapsilla isovanhempiinsa.
  13. M

    G: Te, joilla matkaa isovanhempien luo n.300-400km kuinka usein käytte

    Meillä on matkaa reilu 500km, käydään ehkä 2krt vuodessa. Isovanhemmat käy täällä kuukausittain.
  14. M

    Paljonko poissaoloja ennenkuin opintotuki lakkaa?

    Niin juu, oilis ehkä pitänyt mainita että ammattikoulusta kyse, mutta kiitos tiedota vastaisuuden varalle :)
  15. M

    Paljonko poissaoloja ennenkuin opintotuki lakkaa?

    Tulipahan vain mieleeni, kun ekalta jaksolta kerty aikamoinen määrä poissaoloja, että mikä tunitmäärä se oli kun koko tuki lakkaa? Ja missä ajassa ne poissaolot saa kertyy?
  16. M

    Yks juhlapaikka vähemmän taas Joensuussa..

    Ohhoh, en oo kerinny kuulla. kaikenlaista. Puhuttiinko tuhopoltosta?
  17. M

    Sunnuntain ruoka-G! (Ajankuluksi ;) )

    Jauhelihakasteiketta ja perunaa.
  18. M

    Nyt iski uteliaisuus!!! Mitä tämmöset Peuhu haalarit oikeesti maksaa?? kuvat

    Tokamannilla on ainakin peuhu merkkisiä, ja muistaakseni prismassa. Makso siinä kolmen neljän kympin hutjakoilla muistaakseni.
  19. M

    Monetko haalarit olet hankkinut tai hankit 2-vuotiaalle?

    Meillä on 2-osaset reimat ja sitte ihan semmoset halppis puvut prismasta varalle, uskon näillä pärjääväni.
  20. M

    mitäpä tekisitte minun tilanteessa?

    Laskisin, kyse on kumminkin yhestä viikonlopusta vaan.

Yhteistyössä