Joulu se tulla jolkottaa.. Montakos lahjaa aiot ostaa?

sipu
Varmaan 10-15 per lapsi sitten pikku kasa miehelle, vanhemmilleni ja veljen perheelle.
Ja kyllä, jouluun menee paljon rahaa koska ostamme laadukkaita ja kalliimpia juttuja.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja hulipumpsis:
montamontamonta... :D :whistle: rakastan joululahjojen ostamista ja antamista...meillä hukutaan lahjoihin jouluna :D
Samoin.
Siskon perheeseen 4, veljien (4) perheisiin n. 10 pakettia, miehen sisaruksien perheisiin ainakin 5, isovanhemmille 3-4, omaan perheeseen
varmaan 10-15 ja kavereille muutaman. Kertyyhän noita....
 
Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:
Parikymmentä lahjaa ostan omille lapsille, ja sitten vielä kummilapsille erikseen. Varmasti ostaisin PALJON enemmän ja laajemmalle porukalle (myös aikuisille ja kavereille), jos ois rahaa enemmän...
Mä en osta omille kuin muutaman per nuppi, kun muu suku lahjoo kuitenkin :D Mulla ei oo kummilapsia eikä lapsilla kummeja. Ostan parille kaverilleni lahjan (kavereiden lapset jäi ilman lahjoja jo viime vuonna), sit vanhemmilleni, siskolle, veljelle/sen vaimolle ja niiden lapsille.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja köyhä:
Alkuperäinen kirjoittaja Makkarasiili:
Kyllähän niitä lähemmäs viittäkymmentä tulee ostettuu että kaikille tärkeille saapi. Omille lapsille niistä tulee vajaa 30.
Montako lasta?Aika hurjalta kuulostaa...

22-vuotias kahdenlapsen äiti, myös mies ja kaksi kissaa kuuluu kalustoon
 
Alkuperäinen kirjoittaja hulipumpsis:
montamontamonta... :D :whistle: rakastan joululahjojen ostamista ja antamista...meillä hukutaan lahjoihin jouluna :D
Sama täällä! :xmas: Tosin tänä vuonna näpertelen paljon itse. Pienellä budjetilla mennään ja aikaakin on tehdä vaikka mitä. En ikinä tule tekemään sopimusta kenenkään kanssa, että ei aikuisille paketteja... Itse tykkään miettiä jo hyvissä ajoin, mitä kenenkin tyyliin sopisi ja sydämellä lahjan valitsen.

 
vieras
Lapselle ehkä yksi, jos sitäkään - isovanhemmilta ja muilta sukulaisilta tulee niin kamalat kasat että ei mitään mieltä. Miehen kanssa ei ole osteltu joululahjoja toisillemme enää vuosiin. Kun lapsi vähän kasvaa, pitää varmaan jotain hankkia, ettei näytä ihan kummalliselta. Sisaruksilleni olen yleensä neulonut sukat tai hankkinut jotain muuta tarpeellista. Mitä vanhemmaksi tulee sitä vastenmielisempää turhan krääsän haalimisesta on tullut...
 
no
Neljälle kummilapselle kullekin yksi, miehelle yksi, vanhemmille ja pikkuveljelle yhdet, appivanhemmille yhdet ja sit tuolle meidän vauvalle varmaan pari pakettia, eli äkkiseltään laskien noin tusinan verran.
 
ire
meillä mä ostin viime vuonnakin omille lapsille jokaiselle pari juttua mitä oli toivottu ja sit sukkia yövaatteita hiusjuttuja tytöille pojalle uusi hieno harrasharja oma tahna yms..ei ylimääräistä vaan tarpeellisista, kun meille tulee hirveesti lahjoja aina joka puolelta leluja on jo liikaa yritän sit ostaa jotain kivaa mut ei ylimääräistä...muille tarttee ostaa kummilapsille mun serkun ja siskon lapsille ja parin kaverin muksulle kans ..ja omalle mussulle tietty monta pakettia...katson lasten kans ku ollaan saatu lahjat sukulaisilta yms et kaikille tulisi suunnilleen yhtä monta ettei tule pahaa mieltä sit... ihana miten lapset on ihan innoissaa vaikka uudesta harjasta tai harrasharjasta ku se tulee paketista...on ne ihanii...lapset tekee kyl joulun!
 
Lapsille varmaankin paketit per nenu, ellei sitten löydy kivaa vaatetta pakettiin. Leluja ja muuta on siinä määrin että jos ja kun pukki tuo taas uusia sukulaisilta, entisistä lähtee kassillinen Pelastusarmeijalle.
Ukolle ehkä jotain pientä, kuten myös anopille ja omalle äidille. Sisarusten kanssa sovittu että vain lapsille lahjoja.
Eli paketteja tullee alle 10kpl, riippuen löydänkö sisarusten lapsille materialahjaa vai lahjakortteja vaiko ihan että käydään porukalla jossain ja tehdään yhdessä jotain kivaa,kun nähdään niin turkasen harvoin.
 
ire
Alkuperäinen kirjoittaja Soraya:
Alkuperäinen kirjoittaja hulipumpsis:
montamontamonta... :D :whistle: rakastan joululahjojen ostamista ja antamista...meillä hukutaan lahjoihin jouluna :D
Sama täällä! :xmas: Tosin tänä vuonna näpertelen paljon itse. Pienellä budjetilla mennään ja aikaakin on tehdä vaikka mitä. En ikinä tule tekemään sopimusta kenenkään kanssa, että ei aikuisille paketteja... Itse tykkään miettiä jo hyvissä ajoin, mitä kenenkin tyyliin sopisi ja sydämellä lahjan valitsen.
sukulaisille muuten vanhin tyttö tekee huovutettuja pannulappuja alkoi jo väkäämään viikonloppuna ihan innoissa ja mikä on kiva idea on tehdä lasten kans piparirekiä johon sit laitetaan karkkia kyytiin...varsinkin vanhemmat ihmiset heltyy täysin...
 

Yhteistyössä