Mikä on pienin tuntipalkka, jolla lähtisitte töihin???

Alkuperäinen kirjoittaja tilaston putsaaja:
Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:
se mikä tesin mukaan maksetaan. ¨nykyistä työpaikkaa en laske työpaikaksi vaan tää on työttömyyslukujen puhdistamista"
Mä olen ollu työllisyystyössä alle 7 ? / h
mulla nyt palkka sama, ja joutuu tekemään enemmän kuin OIKEISSA työpaikoissa. :whistle:

Onneksi len nyt saikulla tään kuun loppuun, toivottavasti pidempän, mun työsuhde nimittäin lopuu 14.12. Ja kun on kahden viikon loma ennen työsuhteen louumista niin eipä tässä kauaa tartte orjana ollakaan. ;)
 
vieras
Tässäkin ketjussa moni ei lähtis alle kympin tuntipalkalla ja suurin osa ei edes sillä, mutta kuitenkin lähihoitajia pidetään hyväpalkkaisina ja sanotaan, että valittavat turhasta. No mulla on tuntipalkka 9,85e (kuukausipalkka 1605e) ja teen lähihoitajan hommia ja kolmevuorotyötä. Tähän tietenkin tulee ne lisät päälle.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Metsämansikkainen:
Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:
No en mä tuntipalkasta niin ole kiinnostunut, mutta jos työ on muuten kiva niin tonni kuukaudessa varmaan riittäis tällä hetkellä.
Höpötät varmaan =)
Tonni :eek: Eihä sillä elä. Kyllä käteen pitää jäädä puolitoista enenkuin töihin kananttaa edes mennä, ainkin lähelle sitä
 
Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:
Alkuperäinen kirjoittaja Metsämansikkainen:
Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:
No en mä tuntipalkasta niin ole kiinnostunut, mutta jos työ on muuten kiva niin tonni kuukaudessa varmaan riittäis tällä hetkellä.
Höpötät varmaan =)
Tonni :eek: Eihä sillä elä. Kyllä käteen pitää jäädä puolitoista enenkuin töihin kananttaa edes mennä, ainkin lähelle sitä
Voi kuulkaa, just olen neljä vuotta elänyt tasan tarkkaan 430eurolla kuukaudessa. Tonni tuntuu ihan luksukselta siihen verrattuna.
 

Yhteistyössä