Hakutulokset

1. K

mikä synnytyksessä on ärsyttävintä?

Mulla kans tämä vaihe oli inhottavin. Kätilö vaan käski "hengitellä" supistukset pois.. Kyllä kävi monta ajatusta mielessä, millä "hengitän" ja heitän sen käskyttäjän pois. Toisaalta näin jälkeenpäin ajateltuna tuo oli järkevin tapa, koska ensisynnyttäjänä en revennyt eikä minua tarvinnut tikata.
  2. K

G: Karmeimpia vaatetuksia!

minä inhoon näkyä, oli sitten miehellä tai naisella, t- paita ja pitkähihainen solmittuna hartioille ja se solmu siis tuossa rinnan päällä. |O Tulee aina vastustamaton kiusaus kysyä, että hirttäytyäkkö meinasit paitaas...
  3. K

onko täällä muuten sellaisia, jotka on kohdanneet toisensa

:heart: Löytyy.. Kuusi vuotta kohta yhdessä, 1 lapsikin jo. Ja hyvin menee tälläkin hetkellä!
  4. K

perhetyöntekijä

meillä kävi vauvan syntymän jälkeen melkein vuoden. yleensä 2x vkossa. hoiti poikaa kun minä olin omilla asioilla tai muuten vaan virkistäytymässä. minulla on sairaus, jonka pelättiin pahenevan synnytyksen jälkeen, mutta eipäs sitten niin käynytkään. tämä perhetyöntekijä siis oli meillä varalla...
  5. K

Mitä mä teen ton pojan kans?? ( koiran kiusaaminen )

ostakaa koiraportti.. meillä toimii näin ainakin. tosin meillä koira sen verran arvaamaton, että jos kovastikin hermostuu niin poika saa kyllä takas.
  6. K

Onko teillä aina kaljaa? Kuinka usein sitä ostat?

meilläkin menee näin.. Isäntä ottaa yleensä mökillä saunassa. Minä otan siiderin harvoin. Humalassa miestäni olen nähnyt kerran kuudessa vuodessa. Itse varmaan viimeksi olen ollut kännissä neljä vuotta sitten.
  7. K

onko lapsellasi tai onko ollu hyppykiikku, kävelytuoli, vauvakiikku, taaperokärry

meiltä löytyy kaikki. tosin hyppykiikussa poika ollut ehkä 10 kertaa, vauvakiikku on ulkona, kävelytuolissa ei viihdy, taaperokärry on tällä hetkellä vielä lelukorina.
  8. K

Missä ja miten tapasit nykyisen miehesi?

tuolta minä huumorilla aloin etsiä unelmien prinssiä. ja sieltähän se löytyi :heart: nyt takana kuusi vuotta ja edelleen umpirakastunut tuohon ukkoon. vaikka välillä tympäiseekin sen "tavat". 1 yhteinen lapsi ja naimisissa ollaan. :heart:

Yhteistyössä