Missä ja miten tapasit nykyisen miehesi?

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
No baarissa, tai ravintolassa siis, miekin.
Mie menin ko ravintolaan ihan ekaa kertaa, ja jopa olin onnistunut ympäripuhumaan yhden tuttavan mukaani, kun lupasin hälle tarjota illan oluet siellä - mulle vaan tuli pakkomielle päästä just siihen ravintolaan naapurikaupunkiin, enkä ollut siellä siis koskaan ennen käynyt.
Lähdin vielä autolla, että tämä tuttava saa kyydin myös kotiin turvallisesti :saint:

Narikassa annoin takkiani, ja maksoin lipun sisään... ja sit tuo mies jotenkin vaan seisoi siinä ykskaks, ja sanoi: "Sinua mä olenkin odottanut" ja vei mut samantien tanssimaan... ja siinä sit oltiin ilta kaksin ja osittain kolmisinkin, kun piti tarjota sitä olutta sille tuttavallekin, joka kyllä löysi myös muuta seuraa itselleen.

Illan lopussa mie vein tän miehen kotiinsa + myös 2 hänen työkaveriaan, joihin tutustuin myös. Mies antoi puhelinnumeronsa, ja mie lupasin soittaa seuraavana päivänä. Menin omaan kotiini, kun olin vienyt tän tuttavani ensin kotiinsa. Soitin miehelle kuten lupasin, ja sovittiin "treffit" vielä samalle päivälle... mie ylivarovaisena lupauduin vaan huoltoasemalle kahville :D , ja sanoin kuitenkin, että otan nuo lapseni mukaan.

Mies halus tarjota lapsille jätskit ja puhui sit meidät vielä pienelle kävelylle, ja siitä se sit lähti... jotakuinkin 12 vuotta sitten :)

Alkuperäinen kirjoittaja Mansikka87:
netissä, suomi24 treffi palstal :LOL: en ois koskaan uskonu, laitoin huviksee profiilin sinne, ja yhteyden ottoja tuli aivan järkyttäviltä olioilta.. :x olin just poistaa koko hommaa kunnes löyty semmone joka vei tält äipältä jalat alta, jo ensi tapaamiselt tuntu et oltais tunnettu jo tosi piiiiiitkään... :heart: muksu yleensä vierastaa hieman miehiä, mutta poitsu kiipes tän miehen syliin ja oli ihan tohkeissaan ja nukahti(!) sen syliin, oli aikas ihana näky :heart:
taas tuli todistettua et netistäkin sen voi löytää :) on siellä näköjään muitakin kun epätoivosia :D
Meillä myös näin. Tosin lapsia ei ollut kummallakaan siinä vaiheessa.

Sisikoni ja sen kaveri eivät ottaneet minua mukaan tansilavalle, joten lähdin kaverini kanssa baariin. Kun siellä tanssittiin, niin nykyinen mieheni tuli siihen mun eteen tanssimaan. Harmitti kun se mun kaveri joutui olemaan välillä yksin, mutta silti raahasin tätä miestä mukanani sen illan. Mies oli viettämässä TJ0 iltaansa. Lähtiessäni en olisi uskonut, että tavataan uudelleen. Kotiovella sitten laitoin käteni farkkujeni takataskuun ja siellä oli miehen puhelinnumero kirjoitettuna jonkun vanhan pääsylipun taakse.
Seuraavana päivänä laitoin miehelle viestiä. Myöhemmin selvisi, että hänenkin oli ollut tarkoitus mennä samalle tanssilavalle kuin minunkin, mutta ei ollut saanut kyytiä.
Onneksi se puhelinnumero ei joutunut pesukoneeseen, nyt ollaan oltu 3 vuotta yhdessä. Alkuvuodesta menimme naimisiin ja nyt odotamme esikoista.

Lauantai-iltana samassa baarissa molemmat oli eri juhlien jatkoilla ja mies liimautu mun seuraan koko illaks, vaik olin varattu ja kerroin sen (silloinen poikaystävä ei lähteny mukaan, vaik pyysin). Vielä neljältäkään en tahtonut päästä eroon äijästä kuin antamalla numeroni. Hän sitten käytti numeroa juuri kun oli mennyt poikki edellisen kanssa ja ajoi 500 km mua tapaamaan. Hullu ukko! Pakko oli selvittää sit, onko tosissaan mun suhteen ja siinä sivussa sit rupesin olemaan tosissani itsekin...

rokkimama harmailee
Mökille päädyttiin samassa porukassa puolisen vuotta sitten.
Vierekkäin päädyttiin siellä nukkumaan ja mies kysäisi numeroni. Siitä asti soittanut joka ikinen päivä, ja yhdessä nukuttu joka viikonloppu :) (asumme eri paikkakunnilla)
Minulle kävi samoin, että nuorimmainen muksu ei vierastanut lainkaan.

JONSERED Karhunkantaja
Sokkotreffeillä, jotka kaverini järkkäsi. Hän ei pitänyt siitä, että pidin toyboyta ja tapailin satanistia, eikä itse halunnut ryhtyä suhteisiin kiinnostavan, vanhan ja "menneisyyden" omaavan yhden (tunnustetun) lapsen isän kanssa.

tuolta minä huumorilla aloin etsiä unelmien prinssiä. ja sieltähän se löytyi :heart:
nyt takana kuusi vuotta ja edelleen umpirakastunut tuohon ukkoon. vaikka välillä tympäiseekin sen "tavat". 1 yhteinen lapsi ja naimisissa ollaan. :heart:

mtv3. sätti kanavalta ja sit viikon verran puhuttiin puhelmessaa ja tekstattiin sit se tuli 300km päästä minua hekemaan töistä hänen luokse. se oli perjantai sunnuntaina se vei minut kotiin viikko erillään ja sit koitti se perjantai nyt oltiin vuorostaa minun luona sitä se rumpa kesti 2 kuukautta , sit muutin miehen luokse asumaan. nyt on takana 7.v 2 yhteistä lasta ja naimisissa ollaan. :heart:

Marmariksessa, Turkissa.

Törmättiin yökerhossa toukokuussa 2001, kaveri esitteli meidät, sanottiin että moi ja se siitä.

Uudestaan törmättiin heinäkuun alussa, yökerhossa sekin, vaihdettiin muutama sana. Tänä iltana mies oli kysellyt kaveriltani että seurustelenko ja olisikohan hänellä mahiksia. Kaveri sanoi että mulla on aivan ihana poikaystävä eikä hän usko että miehellä on tsäänssejä :D

Heinä-elokuun vaihteessa nähtiin taas puoliksi sattumalta, mies lähetti mulle drinkkejä koko illan, seurasi kapakasta toiseen (olin sokkotreffeillä toisen kundin kanssa :snotty: ) ja loppuillasta (tai alkuaamuahan se jo oli) menin sitten juttelemaan, sovittiin treffit seuraavaksi illaksi, ja alle kahden viikon päästä asuttiin jo yhdessä =)

Eka kertaa mieheni tapasin silloisen "hoitoni" luona ja tuosta on aikaa jotain 14 vuotta. Monesti nähtiin myöhemminkin siinä. Sitten oli pitkä väli ettei nähty ollenkaan, kunnes n. 10 vuotta sitten oltiin samassa työpaikassa. Juteltiin niitä näitä. Hänellä silloin avokki ja samoin mulla. 7 vuotta sitten miestä tuli työkaverit kun samaan vuoroon siirryttiin. 6 vuotta sitten hänen avoliitto oli purkautunut ja minä elin huonossa avioliitossa. Siitä sitten "karattiin" kesäjuhlien jälkeen Espanpuistoon nukkumaan. Minä otin avioeron ja nyt ollaan sitten yhdessä oltu 6 vuotta ja tänään on toinen hääpäivämme ja kolme lastakin on jo.

Yhteistyössä