Missä ja miten tapasit nykyisen miehesi?

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
mikmak
Helsinkiin olin lähtenyt ystävän kanssa Lahdesta kun oltiin vielä nuoria ja typeriä - ei yöpaikkaa ei mitään suunnitelmaa.. Muistan, en olisi itse halunnut lähteä alunperin mutta kaveri sai suostuteltua. Ensin tungettiin mun serkun luokse, joka sitten pahoitti miun mielen ja kysyttiin tältä missä on paskoja halpoja räkälöitä ja tämä vastasi että Sörnäisissä.. Sinne me sitten mentiin.. Sanoin kaverille että kysyn seuraavilta vastaantulijoilta että missä on lähin karaokebaari (olin jo pienissä sievissä), huusin hitonmoisen matkan "HEI POJAT MISSÄ ON LÄHIN KARAOKEBAARI".. Kun lähemmäs pääsivät huomasin, että tummatukkainen oli juuri täydellinen ja kaikkea mitä mieheltä haluan.. Selvisi että hänkin asui Lahdessa!

Vonkasin koko illan mieheltä ja sainkin sitten tahtoni läpi =) juteltiin pari viikkoa, mun vuokrasoppari oli menossa umpeen niin muutin hänen tykö - enkä ole halunnut lähteä. Se oli rakkautta ensisilmäyksellä..

"vieras"
Hirveässä humalassa erään yökerhon tanssilattialla kellon ollessa noin 3.20. Tulin tuolloin kyseiseen yökerhoon kolmen aikaan, juuri vielä kun sisään pääsi. Miehen kaverit nostivat häntä jostain syystä tanssilattialla ylös, mies meinasi potkaista minua päähän samalla. Taisin todeta hänelle, että v*ttu mikä idiootti. Käännyin pois päin ja sitten taas takaisin kohti, unohdin, että kyseessä on sama mies. Katseltiin siinä hetki toisiamme ja päädyttiin pussaamaan. Aamulla herättiin samasta paikasta ja samasta paikasta on nyt herätty 1,5v ja pari viikkoa sitten mentiin kihloihin :)

Ystävä oli kuskina miesporukalle ja pyysi minut selväksi seuraneidikseen. No, minähän lähdin. Siinä porukassa oli sitten yksi joka herätti minussa mielenkiinnon aika kovalla kädellä :) Voi vitsit kun sitä iltaa muistelee, sitä sähköä ilmassa kun molemmat tiesi että jotain suurta tapahtuu, se jännitys ja himo!
No, pari iltaa siitä päädyin miehen luokse yöksi. Asuin silloin väliaikaisesti kaverin kämpässä kun omassa asunnossa oli putkiremppa. Seuraavana aamuna haimme mun kamat tuon kaverin luota ja muutin miehen luokse "rempan" ajaksi. Siinä sitten kuukausi asuttiin ja kun minun remontti oli valmis, muutti mies mun luo.
Nyt meillä on 2 lasta, ollaan oltu kimpassa lähemmäs 10 vuotta. Rakkaus ei ole sammunut.
Jotkut joskus epäili ettei suhteemme kestä kun muutettiin yhden yön jälkeen yhteen mutta kun sen Oikean löytää, ei tarvitse katua :)

Yhteistyössä