Missä ja miten tapasit nykyisen miehesi?

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Kuten myös minäkin suomi24:n treffit palstalta. Olin jo käyny nii monilla treffeillä ja saanu satojaki viestejä pvässä, et alko turtua siihe hommaan ja vastaili kuin kone :D sitä vaan vastas ajan kuluks kaikille ja niin siin kävi, et mies vastas mulle ja vaihettii meseosoitteet sekä nrot :)

Ekan kerra ko nähtiin automatkalla (vei mut kotiin, kilometrejä tul 220km yhtee suuntaan... eli aika riskin otti ko lupas autokyydin. Siis ko miettii, et jos ei ois tultu yhtää livenä juttuun :D), ei hiljaista tai vaivaantunutta hetkee tullu yhtäkään. Ja siittä asti ollaan oltu ko paita ja peppu :heart:

Helsingin asematunnelissa, ei puhuttu kylläkään yhtään mitään (mun kaveri ja miehen kaveri tunsivat toisensa ja lörpöttivät keskenään), mutta vaihdettiin katseita monta kertaa. Molempien mieltä jäi kaivamaan tuo tapaaminen ja kumpikin onki kamalan työn tuloksena kummankin puhelinnumeron esiin ja mies ehti soittaa mulle ensin ja siitä se sitten lähti :D :heart:

teksti tv:n chatissä v.2001 :LOL: Ensin tekstailtiin ja soiteltiin parikuukautta, mut sit mieheni löysi omalta paikkakunnaltaan toisen (meillä sillon välimatkaa 500km). No neljä vuotta tästä stoorista eteenpäin, mies laitto mulle viestiä ja pyysi anteeks töppäilyään aikoinaan. Mä olin silloin kihloissa exän kans ja erohan siitä sit tuli. Jätin kaikki taakseni ja muutin miehen perässä 500km.
Nyt meillä yksi lapsi, toinen syntyy kuukauden päästä, kihloissa ollaan ja naimisiin mennään samalla ku pikku kakkonen kastetaan ja muutettu ollaan takaisin minun kotipaikkakunnalleni eli paljon on kolmessa vuodessa tapahtunu. :D

HelloShitty
baarissa.
mentiin kaverin kaa istuu viereiseen pöytään. huomasin etten laittanu parfyymiä ennen ku lähettiin. kaveri sitten suihkautti ja tuli liikaa. no..kaveri pyyhki osan pois omalla kädellä. sit se alkoi miettii että mitä jos ne miehet luulee että ollaan pariskunta. niin se huus niille että "me ei sit olla lesboja". sitten aloimme jutella ja mentiin mun nykyisen miehen kotiin jatkoille. sen jälkeen ollaan oltu yhessä. =) :heart:

xXx
Rippikoulussa :) Tosin vain minä olin silloin kiinnostunut, mies vasta sitten parin vuoden päästä kun olin jo kihloissa toisen kanssa. Mutta niin vain elämä heitteli, ja heti kun mies sai tietää että olen vapaa, alkoi armoton piiritys. Oli sanonut ystävilleen jo aiemmin että ottaa minusta itselleen naisen :) Oli aika hassua kun sitten esitteli minua ystävilleen, niin kaikki minut jo tiesivät kun oli puhunut musta jo niin paljon. Nyt oltu 10v yhdessä joista 5 naimisissa, 2 lasta.

laiskuus
Oltiin samassa koulussa. Mies aina jotain huikkaili perään ku ohi kuljin. Baarissa oli kerran nähty, muttei juteltu. Joululomalle lähtiessä tämä antaa mulle sähköpostinsa ja toivoo saavansa joulutoivotuksia (hän lähti joululomalle silloisen perheensä luokse). No minähän hälle hyviä jouluja toivottelin. Loman aikaan hän tyyppi oli onkinu minun numeron tieustelusta ja laitto viestiä 'jos luonasi on pimeää voinko tulla tarkastamaan sulakkeet'. No mikäs siinä, no hän tuli vaikkei pimeetä ollukaa :p juotiin kahvet ja rupateltiin ja siinä se. Seuraavana viikonloppuna keskellä yötä ovikelloo rimputetaan niin maan pirukseen paljo. En menny avaamaan olettaen siellä olevan yhden todellä ärsyttävän tyypin. Seuraavana aamupäivänä kesken siivoilun soi puhelin 'no XXX tässä moi, voisitko sä tulla ajamaan mun auton kotiin?' Okei käyhän se. Siinä sitte selvis että hän oli ollu yöllinen vierailija oven takana. Kämpillään oli parit rohkasu oluet ottanu ja lähteny sit autolla minun luo ja kuinka ollakaan takas mennessä oli poliisi-setä pysäyttäny jne. Pari päivää myöhemmin hän anto mulle auton avaimet ja sano että saan hänen autonsa käyttöön kun eihän hän sillä nyt ite mitään tee. just just okei :D eipä siinä mitää. No siinä juttu sit etenei ja oltiin ei oltu oltiin ei tiedetty ja molemmat sääteli omia systeemejään kunnes yks päivä tämä ihminen ilmottaa muuttavansa :( on kuulemma sanonu jo kämppänsäkin irti. Siinä hetken sanattomana kattelin ja sain ku sainki kysyttyä muuton kohdetta. Hän tyynenä tuumaa 'sinun luo' :)) voinette arvata ettei tullu sanaa suusta mut nyt ollaan yhdessä matkattu neljä vuotta ja omaa taloo maksellaan :)

onnellinen
Aikamoinen sattuma, sillä mä käyn TODELLA harvoin kapakassa. No silloin olin lähtenyt iltaa istumaan ja kaikenlisäksi oli perjantai ja 13. päivä ! Istuin baaritiskillä ja hän tuli siihen juttelemaan ja juteltuamme hetken huomasimme, että näköjään asuimme ihan lähellä toisiamme, samalla ok-talo alueella ja sitten tietysti menimme samalla taksilla kotiin ! Kävin hänen luonaan yömyssyllä ja lähdin kotiin. Meni pari-kolme päivää, niin häneltä tuli tekstiviesti että voitaisko tavata...siitä se lähti..

Joten mulle se osoittautui onnenpäiväksi ! Olemme ollet 8 vuotta yhdessä ja edelleen todella onnellisia !

vieras
Baarissa tavattiin tanssilattialla. Olin kaverin kanssa keskiviikkona iltaa viettämässä ja oltiin juuri lähdössä pois kun lempibiisini alkoi soimaan. Mentiin sitten vielä se yksi kappale tanssimaan ja meinattiin sen jälkeen lähteä. Tanssiessa näin kivan näkösen miehen ja ajattelin että tuon minä otan. Menin miehen kanssa juttelemaan ja hänelle yöksi.. Nyt kolme vuotta yhdessä, avoliitossa ja onnellisia ollaan. :)

Alkuperäinen kirjoittaja daydreams:
irc-galleriasta :LOL:
Tylsä päivä, painelin siinä satunnais-nappulaa ja sieltä se ukon naama tuli.Jotain kommenttia jätin(harmittaa oikein ettei muista mitä!) ja siitä sitten alettiin vaihteleen kommentteja, mies lisäs mut meseensä ja juteltiin muutama viikko netin kautta.Sit joku päivä mies valitteli tulevaa tylsää viikonloppua joten kutsuin sen luokseni, ja tännehän se sitte jäi.
Samana viikonloppuna esikoinen sai alkunsa :whistle:
Syksyllä tulee toinen lapsi ja 3 vuotta yhteiseloo.
Tää on kyllä todella uskomaton tarina. :D Huikeeta!

Mekin tavattiin netissä, uskovaisten keskustelupalstalla. Siellä on syntynyt monta muutakin pariskuntaa, joten verkot vaan veteen kaikki sinkut :D Eikä haittaa jos ei ole uskovainen, ei mekään olla.

Laivalla, miehen kaverit yrittivät saada mut ja kaverini muistaakseni maksamaan jotakin tosta äijästä. :D
Tosin, sinä iltana olin kyllä lähemmin tekemisissä miehen yhden kaverin kanssa ja siitä risteilystä tais muutenkin mennä noin vuosi ennen kuin me ruvettiin tapailemaan.
Mut hyvä niin, päälle 6v ollaan yhdessä oltu. :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:
Nimim. epätoivoinen sinkku ;)
Kokeiles tätä. :) Tää ei ole mikään seuranhakupalsta, mutta kun rekisteröidyt ja panet kuvan profiiliin ja vähän kirjoittelet, niin aivan satavarmasti joku ottaa yhteyttä. Mä kirjoittelin tuolla muutama vuosi sitten, mutta meno on varmasti pysynyt entisellään. Mulla oli siellä oli jopa valinnanvaraa. :whistle:
http://www.radikaali.net/foorumi

Uskoville joo
Nimim. epätoivoinen sinkku ;)
Kokeiles tätä. :) Tää ei ole mikään seuranhakupalsta, mutta kun rekisteröidyt ja panet kuvan profiiliin ja vähän kirjoittelet, niin aivan satavarmasti joku ottaa yhteyttä. Mä kirjoittelin tuolla muutama vuosi sitten, mutta meno on varmasti pysynyt entisellään. Mulla oli siellä oli jopa valinnanvaraa. :whistle:
http://www.radikaali.net/foorumi
Joo enpä suosittele, ellei usko. "EI SEKSIÄ ENNEN AVIOLIITTOA". pLÄÄÄÄÄÄh.
Tällee ateistille ei ainakaan yhtään sopiva foorumi/palsta.

Yhteistyössä