Onko teillä aina kaljaa? Kuinka usein sitä ostat?

Mulla
Meillä on aika usein kaljaa kaapissa... N. kerran 2 viikossa tulee ostettua mäyris ja siitä mies sitten lipittelee silloin tällöin..Itse en kaljaa juo, mutta siideriä ostan kerran viikossa pari tölkkiä, jotka juon pe ja/tai la iltoina. :)

Meillä kaapissa kaljaa(jäänyt varpajaisista,olivat viime marraskuussa eli liki 8kk sitten)
Kaljaa ei juon kumpikaan eli sitä ei osteta,siideriä tai lonkeroa kyllä.Mutta itse ostanut viikko ennen jussia siideriä ja join ne silloin.
Mies ei ole tainnut ostaa kuin ehkä kuukausi sitten jotain juomaa.Ja niistäkin taitaa kaapissa olla muutama vielä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Talvella ostan sixpäkin noin kerran kuussa (mies juo yhden tai kaks saunaolutta per viikko), kesällä ostan mäyriksen noin kerran kuussa (joskus kaks ), kun kesällä meillä on usein mökillä vieraita :)
Mä en juo olutta ollenkaan
meilläkin menee näin.. Isäntä ottaa yleensä mökillä saunassa. Minä otan siiderin harvoin. Humalassa miestäni olen nähnyt kerran kuudessa vuodessa. Itse varmaan viimeksi olen ollut kännissä neljä vuotta sitten.

vieras ihmeissään
Alkuperäinen kirjoittaja stella-av:
On aina. Miehelle ja sen ystäville. Mutta on meillä aina viiniä ja siideriäkin. Ja drinksu-aineksetkin aina löytyy.

Alkoholia menee päivittäin, mulla ihan minimissä tietty, kun olen raskaana. IKINÄ LAPSET EIVÄT OLE NÄHNEET HUMALAISIA VANHEMPIA!!
Siis ymmärsinkö nyt oikein että myös SINÄ juot alkoholia päivittäin vaikka olet raskaana? No joo, on nuo sun juttus muutenkin aika utopisia, että eipä tuo olis ihmekkään.

vierailulla
Voihan se olla et siel oli kaikki lomalaiset kassalla.....niillä kun tuntuu olevan kova jano lomalla.
Meillä ostetaan ehkä kerran kuussa....kerran kahdessa kuussa silleen et useampi tulee siinä illan aikana tissuteltua. Hyvin harvoin siis.

Yhteistyössä