Hakutulokset

1. H

G: Ikänne ja mahdollisten muksujenne ikä?

Minä 38 , lapset 13 , 15 , 17 ja 19. Lapsenlapsi 10 kk.
  2. H

Pisin aika, jonka kuukautisesi ovat olleet myöhässä? (muun kuin raskauden takia)

tammikuussa oli kuukautiset ja seuraavat tulivat sitten toukokuussa , en mennyt lääkäriin , oli niin kova stressi että menkat vaan jäi tulematta.
  3. H

Voi p*ska, mitähän mä nyt teen...

Mun ex tutki mun kännykän läpi , luki kaikki viestit ja katseli mihin olen soitellut - ja teki tämän kun nukuin. Tunnusti asian pari viikkoa myöhemmin ; sanoin että olisi se saanut ne luvan kanssakin käydä läpi , jos jotain vilunkia epäili. Mulla ei ole salattavaa , mun puhelin on toki mun ...
  4. H

viking line mariella, millanen laiva?

Mariella on remontoitu. Kesän ajan siellä on lapsille kaksikin leikkiosastoa , eri-ikäisille erilaiset tilat , 10-17-vuotiaille pelihuone (jotain konsolipelejä siellä näytti olevan). Lapsille on oma risteilyohjelma , eli tekemistä on - joskin mun mielestä tekemistä on enemmän alle- kuin yli...
  5. H

Voi p*ska, mitähän mä nyt teen...

Jos mies pettää , ei se sitä myönnä. Ja itse olen aikanaan huomannut , että jos toisella on suhde , se näkyy myös muussa käytöksessä. Puoliso on epätavallisen kiltti tai kärttyisä. Ei halua seksiä , tai haluaa sitä enemmän kuin tavallisesti. Näkyvin merkki on kumminkin ollut...
  6. H

Yksinhuoltajille, ihan mielenkiinnosta

Kun ei vaihtoehtoja ole , lapsi / lapset tulee mukana. Itselläni pyöri matkassa mukana neljä alle kouluikäistä pahimmillaan / parhaimmillaan. Omaa aikaa sai vain sillä , että laittoi lapset illalla ajoissa nukkumaan , jäi enemmän ilta-aikaa itselle. Kumminkin piti mennä ajoissa unille , jos...
  7. H

Mä en kestä!!!!!

Osta oma telkkari =) tai katso leffaa tietokoneelta !
  8. H

Mistä löytäisin leffat Radalla ja 28 päivää?

Ainakin tuo Radalla on kaupan www.discshop.fi - sivulla , 28 päivää - nimistä leffaa siellä ei ole , mutta jos tarkoitit elokuvaa 28 päivää myöhemmin , niin sekin löytyy tuolta. Hyvä firma ja nopea toimitus , edulliset hinnat , olen ollut tyytyväinen asiakas.
  9. H

raskausoireketju(mahd.)

-alavatsakipuja -itkuherkkyyttä -rinnat aristaa -päänsärkyä -Alavatsaa turvottaa , sellainen kiristävä tunne Muuten ihan hyviä oireita , mutta kun mulla on nuo samat joka kuukausi , olen sitten yrittänyt vauvaa tai en. Mulla siis ihan menkkaoireina nuo kaikki. Mun tilanne on vielä...

Yhteistyössä