Tässä vielä odotellaan menkkoja alkaviksi... En ole varsinainen vauvakuumeilija, mutta epäilen että saattaisin olla raskaana.
Oireita:
- Pari päivää ovulaation jälkeen järkyttävä päänsärky (migreeni?), oksentelua jne
- nännit ollut kipeät ovulaation jälkeen, ja ovat edelleen!
- nänneihin tullut vaaleita nystyröitä/näppylöitä
- Alavatsaa nipistelee, kuin joku nyppisi pinseteillä, vähän kuin menkkakipuja, mutta paljon lievempiä. Yleensä menkkakivut alkavat mulla päivää kahta ennen menkkoja, mutta nyt ollut ovulaatiosta lähtien oikeastaan...
- ILMAVAIVAT!! n. 5 päivää ollut kamalat ilmavaivat, varsinkin röyhtäilyttää aivan koko ajan.
- Vatsa turvonnut (johtunee siis ilmavaivoista...) ja olo tukala
- Hajuaisti parantunut, ja välillä ihan tututkin hajut (esim. kotona) käy nenään ja tulee "huono olo".
- En tiedä voiko tätä laskea oireeksi, mutta ensimmäistä kertaa elämässäni mulla on ollut kaksi kertaa elohiiri silmässä, kahtena peräkkäisenä päivänä (eilen ja toissapäivänä).
- eilen vihlaisi todella kovin ihan häpykummun päältä, mitä lie sitten oli...
- HIRVEÄ VÄSY JA NÄLKÄ jatkuvasti!! mä en edes muista koska olisin ollut nälissäni ja nyt tuntuu että oon kokoajan, vähän väliä oikein sattuu mahaan kun on niin nälkä ja sitten väsyttää... Haukottelen n. 100 kertaa päivässä :|
- Semmoinen tunne, että olen raskaana, vaikka en tiedä haluisinko edes olla, mutta jotenkin on sellainen olo että olen! en osaa selittää.. En ole aikaisemmin ikinä edes pohtinut raskauden mahdollisuutta, mutta nyt jotenkin kroppa ihan sekaisin ja outona ja ajatukset!! nään vauvaunia jne.. en ymmärrä
Noo, tulen ilmoittelemaan mikäli menkkoja ei näy ja mikäli oireet tiesivät raskautta.