viking line mariella, millanen laiva?

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Siiri78
Olen viimeksi mennyt Mariellalla joskus 7 vuotta sitten ja aika kulahtanut oli jo silloin. En tosin tiedä, onko sitä pintarempattu sen jälkeen. Mutta viikkarilla yleensä kivasti ohjelmaa lapsille ja hyvää ruokaa:D

Siiri78
Gabriella on paremmassa kuosissa ja muutenkin kiva laiva lapsiperheelle, etenkin ne perhehytit! Ja leikkipaikasta merinäköala plussaa! Ja sielläkin mukava palvelu ja hyvää ruokaa:D

Itse olemme tällä kertaa lähdössä taas vaihteeksi Siljalle ensi viikolla. Menemme Serenadella ja tulemmme Symphonylla.

Entä Gabriella?
Alkuperäinen kirjoittaja Siiri78:
Gabriella on paremmassa kuosissa ja muutenkin kiva laiva lapsiperheelle, etenkin ne perhehytit! Ja leikkipaikasta merinäköala plussaa! Ja sielläkin mukava palvelu ja hyvää ruokaa:D

Itse olemme tällä kertaa lähdössä taas vaihteeksi Siljalle ensi viikolla. Menemme Serenadella ja tulemmme Symphonylla.
No kiva kuulla. On niin kauan viime risteilystä ja lapsille eka kerta. Mietin myös Siljaa, mut sitten kuulin et tuol olis enemmän tekemistä lapsille? Meil on sellainen A-hytti, kovin paljon ei ollut enää vaihtoehtoja. Kiitos tiedosta!

Mariella on remontoitu. Kesän ajan siellä on lapsille kaksikin leikkiosastoa , eri-ikäisille erilaiset tilat , 10-17-vuotiaille pelihuone (jotain konsolipelejä siellä näytti olevan).

Lapsille on oma risteilyohjelma , eli tekemistä on - joskin mun mielestä tekemistä on enemmän alle- kuin yli 10-vuotiaille.

Jos on alle 10 kg muksu matkassa , sille saa matkasängyn kun pyytää hyttiemännältä , yläsänkyihin saa lisälaidat jos on sen ikäisiä lapsia että voivat pudota sängystä.

Viimeksi oltiin laivalla Juhannuksena , ei aika tuoretta tietoa tää :)

Yhteistyössä