Voi p*ska, mitähän mä nyt teen...

• Viestiketjun aloittaja nolona ruskea
  • Ensimmäinen viesti
nolona ruskea
Löysin viime talvena miehen lompakosta 2 kortsua. Meillä ei ole niille tarvetta mutta en silloin sanonut mitään koska tiiän et jos hän ei jää suurin piirtein housut nilkoissa kiinni niin ei takuulla myönnä mitään.
Viime viikolla kaivellessani sytkäriä auton etukonsolista, löysin TAAS kortsupaketin repäisyreunan (kyllä sen tunnistaa jos on muutaman kerran nähnyt) ja silloin kysyin, että mikäs v*ttu se tämä on?! Ensin hermostui kun syyttelen, sitten sanoi et lainasi autoa kaverilleen ja loppujen lopuksi huusi pää punaisena että varmaan ratsaan hänen kaikki tavaransa koko ajan ja ettei mulla ole sellaiseen oikeutta. No voipi olla ettei ole mutta näin teen.
Eilen sitten menin taas urpona hänen housun taskuilleen ja siellä oli, mitäpä muutakaan, kuin kortsu. Voi h*lvetin p*rkeleen v*ttu s*atana.
Mä tiedän, että mies on saattanut laittaa sen sinne tahallaan todetakseen, että tarkistelenko hänen taskujaan. Ja sit on olemassa se toinenkin vaihtoehto... Mä en nyt millään haluis alkaa huutamaan tosta kortsusta ennen kuin saan ajatukset selkeiksi. Mitä tekisit jos olisit minun sijallani?
Ja mä oon kyllä niin v-mäinen, että jos mies pettää niin haluan saada siitä nalkkiin niin, ettei siinä jää selittelylle enää tilaa.

ap
Eihän tässä mitään järkeä olekaan. JOS mies olis sellanen, että nostettuani kissan pöydälle hän puhuisi rehellisesti niin onnistuis mutta hän kiistää viimeiseen saakka ja on sanonutkin, ettei koskaan eikä missään olosuhteissa tunnustaisi pettäneensä jos näin tekisi.
Mun takaraivossa vaan jäytää että mies pettää, miksi kukaan ihan huvikseen kuljettelisi kortsuja mukanaan? Hän on sellaisessa työssä, että se olisi ihan helppoa vaikka pettää joka ilta ilman et mä saan tietää.

Jos mies pettää , ei se sitä myönnä.
Ja itse olen aikanaan huomannut , että jos toisella on suhde , se näkyy myös muussa käytöksessä.
Puoliso on epätavallisen kiltti tai kärttyisä. Ei halua seksiä , tai haluaa sitä enemmän kuin tavallisesti. Näkyvin merkki on kumminkin ollut kännykkäkäyttäytyminen ; puhelin on kiinni tai äänettömällä , eikä sitä enää jätetä huolettomasti johonkin. Joku ottaa puhelimen mukaan jopa vessaan.
Toinen näkyvä muutos on itsestä huolehtiminen , kun mua petettiin , niin puoliso alkoi huolehtia ulkonäöstään enemmän kuin ennen , osti uusia vaatteita ja todella panosti pukeutumiseen - ihan niinkuin meidän suhteen alkuaikoina.

Ei kondomien mukana kantaminen ole välttämättä merkki pettämisestä , joskaan ei tule mieleen juuri muitakaan selityksiä.
Ja lainaako joku mies oikeasti autoa kaverilleen ?
(ainakin mun lasten isälle oma auto oli niin pyhä esine , ettei sitä saaneet muut ajaa)

ap
Mies on aina pukeutunut siististi, en siinä kyllä huomaa eroa. Huolehtiikin itsestään entisen laisesti, tosin joku ikäkriisi sillä vissiin on kun kasvatti sellaisen "nuorisoparran" pariksi viikoksi mut ajoi sit pois. En mä siinäkään nähnyt mitään outoa kun aina välillä tekee "kokeiluja" naamakarvojensa kanssa!
Kyllä hän lainaa autoaan mutta viimeksi auto oli vissiin hänen serkullaan ja mun on todella vaikea kuvitella, että tän kyseisen serkun pitäis paneskella naisia autossa kun on asuntokin. Ja muutenkin, haloo...autossa, kun ikää kumminkin on yli 30 eikä täs mitään teinejä olla. Mun mielestä h*lvetin ontuva selitys toi.
Kärttyisä mies on mutta on itse selitellyt sen johtuvan stressistä, meidän elämäntilanne on nyt sellainen, että saattaa stressatakin. On mulla itsellänikin pinna tavallista tiukemmalla. Kuulostaa vähän itsekkäältä ja naurettavalta mutta mies on "keskivertoa paremman" näköinen (nolo ilmaus) ja tiedän, että hänellä olis ottajia eli halukkaista ei ole pulaa.
Ai niin, puhelinkäyttäytyminen on sikäli muuttunut, että usein tyhjentää puhelutiedot puhelimesta, aiemmin ei sitä oikeastaan tehnyt. Tekstareita en ole nähnyt hänen kirjoittelevan.

Enpä minäkään ikinä nähnyt mieheni kirjoittavan tekstiviestejä. Laskusta katsoin että viestejä oli lähettänyt 350kpl. Kirjoitti niitä siis aina töissä tai muuten ollessaan yksin, esimerkiksi silloin kun minä olin jo nukkumassa. Ja nämä viestit siis lähettänyt eri operaattorin numeroon, kuin minulla on.

Ja minun mieheni otti puhelimen mukaan vessaan, suihkuun ja se oli AINA äänettömällä! Se herättikin epäilykseni ja tarkistelin sitä puhelinta välillä. Tosin vaikeaahan se oli, kun oli aina mukana. Onnistuin kuitenkin sen verran, ettei enää jäänyt epäselväksi asia.

ap
Tunnustiko mies sitten lopulta? Tää on niin syvältä tämä epäileminen kun syö koko ajan henkisesti kun se pyörii ajatuksissa... Mieluummin kertarytinä kuin ainainen natina eli jos on jotain kiinnijäämistä niin sais sit tapahtua tai muuten tämä asia selvitä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Tunnustiko mies sitten lopulta? Tää on niin syvältä tämä epäileminen kun syö koko ajan henkisesti kun se pyörii ajatuksissa... Mieluummin kertarytinä kuin ainainen natina eli jos on jotain kiinnijäämistä niin sais sit tapahtua tai muuten tämä asia selvitä.
EI. Ei tunnustanut. :/
Miehen äitikin sanoi, että kuvittelen varmasti kaiken.
Itse tiesin mikä on tilanne ja se riitti.

Ei vielä tänä päivänäkään mies sitä tunnusta. Ja nykyäänhän tuo on ex.
Ja hyvä niin. Itse elin pitkään epävarmuudessa ja vihdoin tuntuu että voin hengittää.

Mies oli todella kärttyinen ja vihainen aina kun asiaan liittyvää kysyin. Ja oli menossa koko aika. Ei ollut yhtään aikaa lapselle, saati minulle.

Alkuperäinen kirjoittaja sinkkuäiti:
Enpä minäkään ikinä nähnyt mieheni kirjoittavan tekstiviestejä. Laskusta katsoin että viestejä oli lähettänyt 350kpl. Kirjoitti niitä siis aina töissä tai muuten ollessaan yksin, esimerkiksi silloin kun minä olin jo nukkumassa. Ja nämä viestit siis lähettänyt eri operaattorin numeroon, kuin minulla on.

Ja minun mieheni otti puhelimen mukaan vessaan, suihkuun ja se oli AINA äänettömällä! Se herättikin epäilykseni ja tarkistelin sitä puhelinta välillä. Tosin vaikeaahan se oli, kun oli aina mukana. Onnistuin kuitenkin sen verran, ettei enää jäänyt epäselväksi asia.
Sietäisit selkään, ku meet ronkii toisten puhelinta. Se on niin yksityistä,ku olla ja voi

Alkuperäinen kirjoittaja imperial:

Sietäisit selkään, ku meet ronkii toisten puhelinta. Se on niin yksityistä,ku olla ja voi
Selkään sainkin. Mies heitteli ja potki minua ihan muutenkin vaan. Et tiedä tosi asioita ja olin tulla hulluksi kun en tiennyt tilannetta. Ei jäänyt vaihtoehtoja. Ja olipa mies tutkinut minunkin puhelimen..

vieras

Ei muuten ole,avaamatonta tekstiviestiä ei saa avata,mutta muuten.

ap
Jos se olis jo ajatuksen tasolla niin naurettava idea niin palkkaisin jonkun sherlokin varjostamaan häntä muutamaksi illaksi, vois mennä vaikka hänen työpaikalleen istuskelemaan. Eiköhän se aika nopeasti selviäis, että onko mun epäilyillä mitään pohjaa.

vieras
Jos se olis jo ajatuksen tasolla niin naurettava idea niin palkkaisin jonkun sherlokin varjostamaan häntä muutamaksi illaksi, vois mennä vaikka hänen työpaikalleen istuskelemaan. Eiköhän se aika nopeasti selviäis, että onko mun epäilyillä mitään pohjaa.

Mä oon todennut,että yleensä noi epäilykset kyllä käy toteen.Se on se naisen vaisto...

Itse olen sitä mieltä, että jos mieheltäsi suoraan kysyt ja tämä suuttuu eikä suostu puhumaan asiasta, on juttu selvä!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Ei muuten ole,avaamatonta tekstiviestiä ei saa avata,mutta muuten.
Muutenki pitäisi toisen luuri jättää rauhaan. Meil ei tulis mieleenkään, vaikka kuinka epäilisi toista. sen verran kunnioitetaan toistemme yksityisyyttä

ap
imperial, pakko kysyä; onko sun mielestä toisen tekstiviestin lukeminen pahempi asia kuin se, että se toinen mahdollisesti omalla käytöksellään asettaa vaakalaudalle perheensä? Mun mielstä ei. Niinhän se on ollut kautta aikojen,. että kaikki on sallittua sodassa ja rakkaudessa...

Muutenki pitäisi toisen luuri jättää rauhaan. Meil ei tulis mieleenkään, vaikka kuinka epäilisi toista. sen verran kunnioitetaan toistemme yksityisyyttä
Anteeksi vaan, mutta niin pa*kaa ihmistä kuin minun entinen mieheni EI voi kunnioittaa millään tavalla!!

:|

En mä sitten tiedä, mutta ellette TE käytä kondomeja, niin mitä v.ittua mies niillä muuten mukanaan tekee? Ja mitä, vaikka käyttäisittekin, ellette tien päällä, kotonahan ne pysyvät paremmassa tallessa vaikka kaapissa.

Täysin selvä juttu minusta.

ap
Itse olen sitä mieltä, että jos mieheltäsi suoraan kysyt ja tämä suuttuu eikä suostu puhumaan asiasta, on juttu selvä!
Olen kysynyt viimeksi sen auto-jupakan yhteydessä. Suuttui kyllä, ensin raivosi, sitten selitteli ja sen jälkeen mielisteli. Taidan olla vähän yksinkertainen kun näistä merkeistä jo usko mutta tilanne on oikeasti se, että hänet on pakko saada rysän päältä kiinni, muuten kaikki jää minun mielikuvituksen tuotteeksi. Oudointa tässä kai on se, että mikäli hän jäis kiinni pettämisestä niin ei me välttämättä erottais muuta kuin henkisesti. Mä osaan olla niin jäätävän tunnekylmä ihminen, että pystyisin jatkamaan avioliittoa kunnes lapset ovat isoja. Asuttais kuten ennenkin mutta mitään yhteistä meillä ei enää olis.

imperial, pakko kysyä; onko sun mielestä toisen tekstiviestin lukeminen pahempi asia kuin se, että se toinen mahdollisesti omalla käytöksellään asettaa vaakalaudalle perheensä? Mun mielstä ei. Niinhän se on ollut kautta aikojen,. että kaikki on sallittua sodassa ja rakkaudessa...

Jokainen tyylillään, mut meillä puhelimet on täysin omat ja toinen ei niitä ronklaa, vaikka mikä epäily olisi.

Kun ikääkin on yli kolmekymmentä, niin luulis naiiviuden jo kadonneen ja teidän molempien tietävän, että mihin niitä kortsuja käytetään ja miksi niitä mukana kannetaan. Mikset puhunut mitään silloin talvella, kun ekan kerran niitä löysit?

Exä ei tunnustanut pettämisiään, mutta epäili minua koko ajan ja oli aivan sairaalloisen mustasukkainen. Itse kyllä kävi vieraissa, mutta kiisti todellakin kaiken. Ei se asian kiistäminen tehtyä tekemättömänksi tee.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:
En mä sitten tiedä, mutta ellette TE käytä kondomeja, niin mitä v.ittua mies niillä muuten mukanaan tekee? Ja mitä, vaikka käyttäisittekin, ellette tien päällä, kotonahan ne pysyvät paremmassa tallessa vaikka kaapissa.

Täysin selvä juttu minusta.
Näinhän se taitaa olla. Nyt vaan en haluis alkaa mesoamaan siitä eilen löytämästäni koska mä TIEDÄN ettei tunnusta vaan alkaa huutamaan siitä, että olen tarkistanut hänen taskunsa. Sit ennenkuin huomaankaan, onkin kyse mun loputtomasta uteliaisuudestani tai perättömästä syyttelystä. Mies on oikeasti saanut elää todella vapaata elämää. Mä en alennu siihen ,että kyttään aikuuisen miehen menemisiä eli mulle ei tarvitse olla tilivelvollinen mutta pettämistä en vaan hyväksy.

Yhteistyössä