Pisin aika, jonka kuukautisesi ovat olleet myöhässä? (muun kuin raskauden takia)

• Viestiketjun aloittaja tänään negaa testannut, vuotoa edelleen odottava
  • Ensimmäinen viesti
mami
Mulla pisin kierto on ollut 88vrk ja syynä PCO. Yritettiin vauvaa, mutta kun sitä ei alkanut kuulua ja kierrot tosiaan oli pillereitten lopettamisen jälkeen n. 50-80 päivää niin menin lääkäriin ja mulla todelliin PCO.
Testejä tein useita, kun tosiaan menkat oli myöhässä aina niin paljon :( Nyt onnellinen vauvan äiti <3 Raskaaksi tulin Clomifen hormonin avulla

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Lopetin pillerit sopimattomina ja sen jälkeen ei menkkoja kuulunut 7 kuukauteen ja oli lääkärin mukaan ihan normaalia.
:eek: Kauanko söit niitä? Mulla on kans myöhässä lopetuksen jäljiltä, ihan kiva kun alkaisi taas niin pääsisi kokeilemaan muitakin myrkkyjä :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Monen monta kuukautta. En tiedä miksi, en käynyt lääkärissä, mulla oli tosi pitkä ja vaihteleva kuukautiskierto tuolloin.
Mulla sama juttu. Labran kokeissa kävin mut siinä ei näkynyt mitään poikkeavaa. Lääkäri vaan totes, että tuo kuukautisten poisjäänti on vaan joku mulle ominainen piirre, ei sen kummempaa..

mamaA
kahet kuukautiset puolen vuoden aikana...
Olin muilla mailla kaukasilla, ja ilmeisesti tressiperästä oli...Vaikka en kyllä hirmusesti tressanu ja ikävöiny kotiin, mutta noin se seitten vissiin mulla ilmeni.Ja tämän jälkeen, kierto tasaantu aika hyvin...

Yhteistyössä