Paristi olleet 57pvää. Ja jännää on se, että paristi ovat tosiaan tuon olleet ja kummallakin kerralla olen seuraavasta kierrosta tullut raskaaksi. Liekö sattumaa, vai joku merkitys...
miulla muutenkin kierto heittää 22-47...maitohormonin liikatuotanto sairauden takia..mikroadenooma aivolisäkkeessä diagnosoitiin -91 kun tihkusin maitoa vaikka en ollut lähelläkään raskaus mahdollisuutta....syön parlodel lääkettä
Viikon. Ei tiedä syytä, mutta olin aika stressaantunut ja masentunut kaikesta, joten varmasti johtui siitä. Ehdin kyllä tehdä muutamat raskaustestitkin siinä.
Täysi- ikäisyyden kynnyksellä saattoivat olla poissa puolikin vuotta :snotty: Samoin kuin teini- ikäisenä, tulivat miten sattuu..
Syytä en selvittänyt.
puoli vuotta,syytä ei tiedetä,sain silloin lääkettä ja samalla aloitettiin lapsettomuushoidot,oli reilusti toista vuotta että ilman lääkkeitä ei menkkoja tullu,nyt on kyllä ihan normaalit joskin tosi epäsäännölliset
Puoli vuotta oli myöhässä Kävin lääkärissä ja lopulta sain teroluttien avulla vuodon alkamaan. Mulle on ihan normaalia että joskus on yli viikonkin myöhässä. Naisilla on muutaman kerran vuodessa yleensä ovuloimaton kuukausi jollon kierto venyy tästä syystä yleensä reilusti yli normaalin kierron esim normaali 28 kierto saattaa venyä 36 päivään. Jos testi on nega, älä stressaa!