Hakutulokset

  1. M

    Haluatko sinäkin olla kaikkien kadehtima palstalainen?

    kurkista sisimpääs ja kasva aikuiseks, niin huomaat, että oon!
  2. M

    Haluatko sinäkin olla kaikkien kadehtima palstalainen?

    mähän oon : 13 vuotta ihanaa avioliittoa saman ukon kanssa, kaks tervettä, tasapainosta lasta, hyvä työpaikka ja rahaa sen verran ettei nälkä tuu ja joskus voi vähän tuhlatakin. niin ja viihtyisä kotikin vielä.
  3. M

    Mistä tiedät, että juuri SINUN raamatuntulkintasi on oikein?

    fiktiota saa tulkita kukin miten haluaa...
  4. M

    Mitäs nyt?Jäätiin miehen kanssa yhtäkkiä kaksin

    Nyt meet sinne sohvalle ja kuiskutat ukon korvaan rivoja.. äkkiä! Kateeks käy, meillä esiteinit nukkuu vasta joskus puolen yön aikaan ja me aikuiset jo kymmeneltä..
  5. M

    onko hirveen paha jos..

    Et paisu yhestä kerrasta, jos saat vaan sit katkeemaan. Makeanhimo kasvaa syödessä, oikeesti
  6. M

    Onko MONSTER'S BALL "seksiä tihkuva" elokuva, ELI

    American gigolo sai mut ainakin nuorempana syttyyn, mut nyt en tiiä, onkohan se jo vanhanaikanen?
  7. M

    ketkä ei tuijota salkkareita?

    Yhen kerran oon nähny puolikkan jakson kun olin kaverilla kylässä ja se halus kattoo...
  8. M

    tunnen itseni niin vanhaksi

    Sama juttu täällä. Eikä se oma "vanhuus" vaan se että sit mun lapselle tulee sydänsuruja ja mies hakkaa ja juo ja on kumminki joku idiootti... miten se voi muka selvitä koko aikuisuudesta...
  9. M

    lainasin tänään kirjastosta

    Se on semmosta kevyttä kesälukemista. Jos oikeesti tykkää paljon lukea hyvää kirjallisuutta niin sitten kyllä pettyy.. En mä ehkä menis kutsumaan klassikoksi
  10. M

    Vauvarokkoako?kokemuksia?

    Ihan vauvarokolta kuulostaa... Meillä ainakin meni justnoin: kolme päivää kuumetta ja sit semmosta ihan pientä punasta pilkkua koko mimmi täynnänsä.. ei mitään kummempia hoitoja tarvii.
  11. M

    Kultalonkero

    mäkin haluun tietää mitä on kultalonkero!!
  12. M

    olenko huono äiti

    Ne on semmosia pilipalitätejä, jotka tollasia höpäjää... Huolta et osais pitää jos se sun poikas olis hukkunu/joku muu ois sen joutunu noukkii sieltä altaasta... Toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos! Sä oot hyvä äiti kun jäät tommosta pohtimaan, ei ne oikeesti huonot äidit paljon...
  13. M

    Kellään kokemuksia yhdysluokasta?

    Niin ja se käytännön puoli: Eka ja tokaluokka ei "oppisisällöiltä" eroa muuta kun matikan ja äikän jutuissa eli: Meillä ainakin ne opiskeli kaikki samaa kirjaa muissa aineissa (yltissä uskonnossa jne.), vaan äikkä ja matikka oli eriytetty.
  14. M

    Kellään kokemuksia yhdysluokasta?

    Mulla oli nuorimmainen ekaluokan 1-2-yhdistetyllä ja meillä ainakin toimi hyvin. Hälllä oli 5 ekaluokkalaista ja reilu 10 tokaa. Kyllä koulu asiansa osaa, luottakaa siihen.. Se oli kyllä harmi kun sit tokalle mennessä ei enää ollu se yhdistetty vaan nää viis siirty samaan tokaluokkaan missä...
  15. M

    MIES EI ANNA!!!!

    yritiks kaikkes?
  16. M

    Kuinka paljon maksaisit lapsen lippalakista?

    Hmm.. mitä vanhemmaksi noi mukulat tulee, sitä enemmän oon valmis maksamaan... nyt yläasteelle menevän tytön lippiksestä maksoin 30e, mut kyllä se taitaa olla katto. Eikä sen pää (toivottavasti) enää kasva, et se on sit niinku ikuinen lippis ???
  17. M

    Kreeta kutsuu, vinkkejä??

    Kiitoskiitos vinkeistä, lisääkin saa tulla... Mukavampi lähteä kun tietää paikasta jotain muutakin ku matkatoimiston esittelyt =)
  18. M

    Kreeta kutsuu, vinkkejä??

    Lähdetään Plataniakseen pian, onko joku ollu joskus ja osais kertoa oikeita vinkkejä esim. hyviä ruokapaikkoja ja hintansa väärttejä retkikohteita? Mukana kaks alakouluikäistä tyttölasta.

Yhteistyössä