Kuinka paljon maksaisit lapsen lippalakista?

Hmm.. mitä vanhemmaksi noi mukulat tulee, sitä enemmän oon valmis maksamaan... nyt yläasteelle menevän tytön lippiksestä maksoin 30e, mut kyllä se taitaa olla katto. Eikä sen pää (toivottavasti) enää kasva, et se on sit niinku ikuinen lippis ???
 
Alkuperäinen kirjoittaja muamo:
Hmm.. mitä vanhemmaksi noi mukulat tulee, sitä enemmän oon valmis maksamaan... nyt yläasteelle menevän tytön lippiksestä maksoin 30e, mut kyllä se taitaa olla katto. Eikä sen pää (toivottavasti) enää kasva, et se on sit niinku ikuinen lippis ???
Totta. Mutta älä luulekaan että on ikuinen - ens vuonna tai vähintään seuraavana tulee joku "aivanihanamalli-jokatäytyysaada"-juttu. Siis puhun kokemuksesta :(
 
vieras
Tänä kesänä olen ostanut kolmelle lapselle lippiksen. Hinnat olivat 32 e (tämä oli alennettu hinta), 35 e ja 40 e. Ennen tätä kesää en minäkään olisi maksanut näitä hintoja.
 
murkun äippä
No meijän lapsukainen on ostanut tarjouksesta 38? (norm 45?) lippiksen ja viime vuonna 35? maksavan.
Tänä vuonna ei laita päähänsä mitään, ei vaikka kirveellä uhkais.
Niin se mieli vaan muuttuu :)
 
vieras
Taidan tietää millasta lippistä lapses haluaa ja ne on kalliita saa 50 maksaa jossain. Mut mun sisko osti pojalleen sellasen torilta ja makso 15e sai huivin vielä siihen samaan kauppaan. Ei tietty ihan aito, mut kelpas hyvin.
 
Lippiksestä kympin. Kuopus ei kyl osaa vielä ilmaista mielipidettään vaatteista tai hatuista, mutta pian neljävuotias esikoinen ilmaisee jo mielipiteensä. Vielä ollaan onneksi äidin budjeteissa pysytty ;)
 
jensku
Alkuperäinen kirjoittaja jensku:
nyt tuo keskihinta noille jenkkilippiksille taitaa olla se 50 - 60e. Joten noita lippiksiä on pojalla muutama ostettu.
ja vielä lisäyksenä jos ostatte sellaisen lippiksen siis noita jenkkilippiksiä niin älkää poistako sitä pyöreää kullan/hopean väristä tarraa siitä lipasta...se kuuluu olla ja näkyä siinä. joku trendi-juttu.
 

Yhteistyössä