Hakutulokset

  1. lakaisukone

    Tämmöstäkö tää nykyään on

    En edes muista koska piipahtanut täällä viimeksi mut(n) ihan idioottimaisia aloituksia ja loput jostain historian hämäristä kaivattuja ketjuja. Poissa ovat näköjään palstan suuruuden päivät. Taidan jatkaa valitsemallani tiellä IRL:sleep:
  2. lakaisukone

    Tein banaanilettuja

    Eikä olisi ehkä kannattanut.:x Mauttomia ja silti liian äiteliä. Vaikea saada pysymään kasassa paistaessa. En taida tehdä enää.
  3. lakaisukone

    Kuka tohtii tunnustaa?

    Joku viikko sitten julkaistiin suosituimpien nimien listaa ja lehdissä juttuja myös niistä todella erikoisista ja "persoonallisista" nimistä. Muuan lehdessä oli myös muistaakseni päiväkodissa työskentelevän kirjoittama kommentti että vanhemmilla jotka ovat nimenneet lapsensa kovin erikoisesti on...
  4. lakaisukone

    Oletko järjestänyt häät?

    Mulla jotenkin pelottavan tyyni olo. Olen siis varmaan unohtanut jotain tärkeää. Mikä se voi olla:confused:
  5. lakaisukone

    Nyt taidan tehdä niin että

    koska täällä on niin kuivaa ja kuollutta teen jotain paljon eloisampaa ja kipaisen Siwasta maitopurki. Notta moro:wave:
  6. lakaisukone

    Kumpi kivampi rannekoru?

    Makuasioitahan nää on mutta... vai Kalevalakorua siis ja pronssisena.
  7. lakaisukone

    Minkälaista ohjelmaa häihin?

    Onhan näitä kaikenlaisia kisailuvisailuja mutta mitä hauskoja juttuja tulee mieleen? Ei siis välttämättä klassisia leikkejä vaan joku esiintyjäkin vaikka? Toki leikkejäkin saa ehdottaa. Muuten perinteistä menoa, tanssia jne.
  8. lakaisukone

    Mistä juhlasukkikset???

    Nyt tarvittaisiin kauniit mutta näyttävät sukkahousut (sukat) juhliin. Onko nettiputiikkia? Olen yrittänyt kaivella mutta ei tuota tulosta. Tai sitten ihan oikea kauppa esim Turussa?
  9. lakaisukone

    Mitä kanapastasalaattiin?

    Mielessä laittaa pastaa joka maustettu pestolla, kanaa tietysti ja aurinkokuivattua tomaattia. Mitä vielä? Juhlavampi kattaus tiedossa ja perus vihreää on myös tarjolla.
  10. lakaisukone

    Onkos 7-vuotiailla taas joku "vaihe".....?

    Kiltti ja kultainen tyttöni on alkanut saada aivan naurettavantuntuisia kiukuttelukohtauksia. Aina ei keksi edes itse syytä jälkeenpäin, joskus syy on niin mitätön että ennen ei olisi vaivautunut siitä raivoamaan. Näitä sattuu lähes päivittäin, joskus pari-kolmekin kertaa päivän aikana. Silloin...
  11. lakaisukone

    Pankaas kuvia

    Kaivelkaapa netin syövereitä ja laittakaa teidän mielestä kuva onnistuneesta, kauniista, tyylikkäästä, hienostuneesta, seksikkäästä meikistä. Mulla viikonloppuna tärkeä tilaisuus. vaatetus tulee olemaan tumma, niukka, aistikaskin kenties. Hiukset on vaaleat ja kampaus tehdään, nutturatyyppinen...
  12. lakaisukone

    24" polkupyörä?

    Mahtaako olla sopiva 7v n. 120 cm lapselle? Olen lievästi pihalla noista tuumista.... En muista mitä kokoa lapsella nyt oleva pyörä on:ashamed:
  13. lakaisukone

    annamunkaikkikestää......

    Mä en sitten välitä lapsista. En lainkaan. Siis toisten lapsista. Nytkin tytöllä kaveri kylässä ja voisin ampua itteni. Pää särkee että halkeaa. Tuo meteli mitä tuo vieras lapsi pitää on jotain järjetöntä. Jotain ne "leikkii" mutta vieraan lapsen ääni kohoaa sellaisiin mittasuhteisiin että en...
  14. lakaisukone

    Joutava huomio

    Kun on onnellinen ja tyytyväinen (ja rakastunut) niin kanssaihmisten valivalit ja pikkumaiset niuhotukset ei harmita juuri lainkaan. Tuli vaan mieleen. Vuosikausiin pitkästä aikaa tuntuu tuolta.
  15. lakaisukone

    Kellään tätä sänkyä?

    Onko tukeva ja kestävä, miten nuo laatikot liikkuu, onko ne tilavat? Suositteletko? Niin ja sänky Ikean mallistoa, Odda-niminen 149€
  16. lakaisukone

    Kuinka kauan valkoinen kuusi on vielä "in"?

    Saatan vastoin kaikkia periaatteitani hankkia muovikuusen. Ja vielä valkoisen. Onhan noita ollut jo muutama vuosi mutta kauankohan vielä ovat ns. katu-uskottavia? En viitsisi vuosiksi eteenpäin hankkia kuusta joka on ehkä ensi vuonna mauton ja vanhanaikainen. Vihreä olisi toki ajaton mutta tylsä?
  17. lakaisukone

    Tiukkapipoilua. Älkää vaivautuko.

    Mut hei eiks vaan olis ihqfantsuu jos vielä vappu, juhannus, joulu, uusivuosi ja loppiainenkin päälle vois olla virallisia kerjuupäiviä =) Kakaroille vaan teeman mukainen vaatetus (tai äidin viitseliäisyyden puuttuessa pelkkä iloisin värein karisteltu ämpäri kouraan) ja oville häiriköimään...
  18. lakaisukone

    Kertokaa muutama hyvä uuniperunan täyte

    Vaikka katkarapu, kinkku, kala? Kiitos
  19. lakaisukone

    Ällökysymys, varokaa limakammoiset

    Voiko ovislima tai runsaampi valkovuoto laittaa värkin punottamaan ja kutittamaan? Hiivaa mulla ei ole koskaan ollut eli en tiedä miltä se tuntuu, sensijaan tällainen parin päivän kutina on ollut. En ole ennen miettinyt ajankohtaa, nyt tuli mieleen voisko nuo limat aiheuttaa?
  20. lakaisukone

    Mistä voi johtua että

    nettipankkitunnukseni on suljettu?

Yhteistyössä