Kuinka kauan valkoinen kuusi on vielä "in"?



Saatan vastoin kaikkia periaatteitani hankkia muovikuusen. Ja vielä valkoisen. Onhan noita ollut jo muutama vuosi mutta kauankohan vielä ovat ns. katu-uskottavia? En viitsisi vuosiksi eteenpäin hankkia kuusta joka on ehkä ensi vuonna mauton ja vanhanaikainen. Vihreä olisi toki ajaton mutta tylsä?
 
[QUOTE="vieras";27592091]Muovikuusi sinällään on jo sen verran mauton junttien juttu, että älä hanki ollenkaan.[/QUOTE]
Tiedän, mutta kuusi kuuluu ehdottomasti mun jouluun ja nyt muovikuusi olisi helpompi ja järkevämpi ratkaisu.
 
"Mona"
Mä en tajua tota valkoista kuusta, en tykkää, vaikka siis meillä onkin valkoinen koti. Vihreä sen kuusen pitää olla. Muovikuuset on musta tosi jees,etenkin ku on lapsia..
 
[QUOTE="vieras";27592138]In? Milloin valkoinen kuusi on ollut in? En käsitä. Oikea kuusi sen olla pitää tietenkin ja oman mielen mukaan koristeltu.[/QUOTE]
Ainakin mitä katselee kauppojen joulukoristeluja niin valkoisia kuusia on paljon. Enkä mä trendien perässä ole, minusta se vaan on kaunis mutta toisaalta pohdin sitäkin että kyllästyykö siihen herkemmin kuin luonnollisenväriseen vihreään?
 

Yhteistyössä