Hakutulokset

  1. Selis

    Joulukuiset

    Huomen ois puoliväli. Miten nopeesti tää aika oikeen menee 😱.
  2. Selis

    Nipt testi

    Turussa on pilottihanke missä kaikki seulotaan NIPTin kanssa. Mutta käsittääkseni ei ole läheskään kaikkialla.
  3. Selis

    Joulukuiset

    Ylimääräisessä ultrassa tänään käyty. Oli niin kiva nähdä pieni siellä. Saatiin tietää sukupuoli ja nähtiin että kaikki rakenteet pitäis olla Ok ☺️. Mitat oli vähän alakanttiin osittain ja kysyi miten oli viime ultrassa ja sanoin et kans vähän alakanttiin. Oli tavallaan vähän alakanttiin kaikki...
  4. Selis

    Joulukuiset

    Neuvola takana, kyllä se vaan on huippua kuulla pienen sykkeet 😍. Kaikki oli ok ja nyt saatiin reilun kuukauden päähän seuraava aika. Sit onki jo kelan laput ja voi hakea äityispakkausta ☺️.
  5. Selis

    Joulukuiset

    @Kimbler1 mulla oli eka rasitus jo ajoissa oman viime kertaisen raskausdiabeteksen takia ja sukurasitteen takia. Ei sitä mun mielestä omassa olossa huomaa, tai itse en ainakaan huomaa. Että musta voit ihan hyvällä mielen odotella sinne viikolle 23. Mua ei edes kielletty makean syöminen ja olen...
  6. Selis

    Joulukuiset

    Onko muuten muilla jo tullu supistuksia? Mulla on nyt jonku verran tullu ku oon touhunu enempi.
  7. Selis

    Joulukuiset

    Mulla neljäs siis tulossa ja toinen neuvola 18+0. Oon ekaa kertaa tässä kaupungissa raskaana ja aikasemmassa kunnassa oli lääkärineuvola heti alussa ja nyt ei oo sellaista mistään puhuttu. Mut ehkä on resurssipula.
  8. Selis

    Joulukuiset

    Mulla on kans jo valmiiks ylipainoa. Joka kerta oon heti lihonut viis kiloa ja sit ne ei niin lähdekään heti pois, sit km ja melkeen sit taas uus raskaus. Nyt on paino laskenut kun tää sokerihomma, mut lomalla en oo päässy puntarille. Silti tää maha on just tällä viikolla kyllä pullahtanut niin...
  9. Selis

    Joulukuiset

    Mä ainakin voin lähteen myös faceryhmään 🙋🏼‍♀️. Oon ollu pessimisti aikasemmin oman historian takia niin kovin ajoissa ei tällä kertaa oo uskaltanut liittyä. Huikatkaa jos joku sellasen ryhmän tälle porukalle luo. Itelle on tää konkretisoitunut entistä enemmän tällä viikolla kun ei enää pysty...
  10. Selis

    Joulukuiset

    Me meinataan mennä myöhemmin sinne 3d/4d ultraan joskus viikon 28 paikkeilla. Siellä viimeistään luulis et sukupuoli selvii. En oo koskaan ollu niin nyt aattelin et vika mahdollisuus kokea se 🙏🏻
  11. Selis

    Joulukuiset

    Mä meen ens viikolla siinä toivossa et näkyis se sukupuoli 🙊. Mulla sillon 18+2.
  12. Selis

    Joulukuiset

    Mullakin tasan neljän viikon päästä rakenneultra, niin jännää. Meen kyllä kätilön ultraan ens viikolla kurkistaa mikä tilanne. Toivon vaan että kaikki olisi hyvin että jos sit uskaltaisi hiukan alkaa nauttia tästä raskaudesta 🙊. Mulla on ollu sellanen olo et olis poika kun erilainen raskaus...
  13. Selis

    Joulukuiset

    @_Sabe_ & @*Tähtipölyä* : Sideralin rautaa mäki oon nyt alkuvuodesta saakka käyttänyt. On törkeen kallista, mutta mulla vähän sellanen mutu itellä et se olis tehonnut. Oireina on ollut jäätävä väsymys jatkuvasti, tuntuu että en muuta tehnyt ku nukuin. Mulla oli ennen tosi rankka duuni ja...
  14. Selis

    Joulukuiset

    @_Sabe_ mullakin on ferrit ollu alhaalla. Ne otettiin just ennen raskautta ja sillon olivat 26. Oon kans yrittänyt syödä rautaa, nyt vähän vähemmän kun maha ei tykkää, muutaman kerran viikossa. Alussa söin tuplana ja sit vähensin pikkuhiljaa yhteen annokseen ja nyt syön noin jokatoinen päivä...
  15. Selis

    Joulukuiset

    Melkeen viikko vedetty uusilla ohjeilla tän diabeteksen kanssa eikä oo yhtään ylityksiä tullu ☺️. Lähdetään ens viikoksi lomalle ja mökkeilemään, toivottavasti sujuu ruokailut reissussakin hyvin. On aikarasittavaa syödä parin-kolmen tunnin välein. Mulle alkanut taas tekee aamuyön unettomuus...
  16. Selis

    Joulukuiset

    Selvästi alkaa jo tuolla mahassa päivä päivältä paremmin tulee liikettä. Ihan kiva kun välillä ollu niin epätietoinen olo kun ei oo sitä neuvolaa tässä välissä ollu missä niitä sydänääniä olis kuullu. Mulla istukka tossa edessä niin melko vaimeita, mut tunnen kyllä onneks jo silti. Mites muilla...
  17. Selis

    Joulukuiset

    @_Sabe_ miten sua on ohjeistettu syömään? Mulle neuvottiin et aamupaasto saadaan pysymään hyvänä jos syö iltapalan kahdessa osassa. Eka tyyliin hiilarit ja sit myöhemmin proteiinit. Oon syöny leivän aikasemmin ja myöhemmin raejuusto ja marjoja. Sen jälkeen ei oo yhtään paasto mikä olis ollu yli.
  18. Selis

    Joulukuiset

    @Mimerkki mulla on ollut tosi vahvat oireet ja olikohan viikkoja 13+ kun alko pahoinvointi helpottaa. Rinnat kasvoi heti alussa ja edelleen 🙈. Mutta eivät oo kipeet. Aikaisemmin muistelisin et ne on ollu pitkään tosi kipeet. @Nokare kävipä tuuri et pääsit heti tsekattavaksi, olis ihan kaameeta...
  19. Selis

    Joulukuiset

    No mä oonki miettinyt että tuntuu kyllä oudon vähältä mun käynnit. Lisäksi luulis et olisi edes hiukan tarkemmasta seurannassa mun historialla, mutta ei…. Sama se oli syksyllä kun kysyin et eikä kolmen keskenmenon jälkeen jo pääsis tutkimuksiin niin ei, ei oo kuulemma huolestuttavaa. Välillä...
  20. Selis

    Joulukuiset

    Mulla oli se eka viikolla 9. Sit oli ultra viikolla 12+2 ja seuraava neuvola 18+0. Ja sitten kans vasta 4.8 muistaakseni rakenneultra. Asun nykyään eri paikassa mitä oon aikaisemmin odottanut, mutta niissä on ollut kolmesti neuvola jo ennen viikkoa 20 ja sit kans se neuvolalääkäri. Sellasesta ei...

Yhteistyössä